Sign in to follow this  
Jacaylbaro

The Confused Carafaat

Kool_Kat   

Nin waalan kuwii ku goobtaa ka sii waalan! Carafaat, ma'ogi waxaad dadkan kusameesay laakiin hadaadba gaarsiisay in a whole thread laguugu magac daro, as I love to say "war maa wadeenaa hee"...Saasaa lagaa rabaa...

Ps, doqonimo yee ku qaadin walaalahaa Puntland faraha kaqaad, black gold ka siduusan kuu dhaafin! :P

NGONGE   

^^ We're the "men in white coats". ;)

Showqi;796111 wrote:
Loooool@nala qabo yaanu baxsan

Sorry NGONGE you are forgetting I'm supporting Carafaat on this one.

That's because you don't know yet inuu waalanyahay dee. :D

I will remind you when the time comes.

Carafaat   

Libaax-Sankataabte;796117 wrote:
Caraafaat is a good guy, laakiin walaalihiis Puntland ayuu ku yara kacsan yahay oo loo baahan yahay inuu soo dhaweeyo. The Harigeisa-Mogadishu alliance uu maleegayo ma aha wax socon doona.
:D

LST, what is wrong with being meat in the Somali Burger? Cant imagine a better position then being the centre of the axis. Texas has more influence in the centre then either the East or West coast.

Or you got a better recipe?

Kool_Kat   

NG, waa hore baan ogaa...:D

You know my mom gets beyond xanaaq every time we use the term "waawaalantahay" or "wuuwaalanyahay"! Of course not to her, but just in general...Labaatan iyo labo kab baa waa hore kugu dhici leheed hadaad ag joogi leheed...

STOIC   

There is no goboosho.We just giving our boy a cautious winks before we loose him to deluge of oil money and he becomes an enigma wrapped in riddles.He is incredibly energetic, if not slightly crazy haha

Kool_Kat   

NGONGE;796145 wrote:
^^ I see an open goal but I can't make jokes about my son's future mother-in-law or her mother.

Soo tuur waxaad heyso, ayeeyo waa iska maskiine...

Abwaan   

Showqi;796037 wrote:
Carafaat cabaad buu idinkaga keenay kuligiin..............

Malla yaabtay sida ay iskugu tegayaan, waaba dagaal qorshaysan iyo cammiraad tii ugu dambeysey:)

Carafaat;796041 wrote:
Showqi waad aragtaa. Give me 1 more year and they will be emotionally singing 'Somaliyeey Toos'.

:) Raggeedii!!!