Sign in to follow this  
A_Khadar

JB, XX and Oodeyweyne update us on Buhodle Front? What went wrong?

peasant   

^ I think Oodweyne was taken to the hospital, he overdosed with his blood pressure pills. You know how old people get messed up when they get bad news:D

A_Khadar   

AfricaOwn;774960 wrote:
This means on the next press release from (NSUM, they wont be crying right?

Oops I forgot that you were also another cheerleader...

Taliyaha Ciidanka Qaranka S/Land Oo Ku Sugan Buuhoodle Oo Ka War Bixiyay Dagaalkii Maanta

January 16th, 2012

Buuhoodle-(Somaliland.org)-Taliyaha ciidanka qaranka Somaliland Gen.Maxamed Xasan C/laahi (Jidhif) oo ku sugan magaalada Buuhoodle ayaa caawa ka waramay dhirbaaxo kulul oo ay ciidanka qaranku saaka ku dhuftaan maleeshiyo uu soo diray Cali Khaliif Galayr iyo kooxo ka tirsan Al-Shabaab oo ku sugan Magaalada Buuhoodle.

Taliyaha Ciidanka Qaranku waxuu sheegay in kooxda Al-shabaab iyo Maleeshiyo beeleedka oo is garab sanayay ay dhirbaaxo kulul ku dhufteen ka dib markii ciidanka qaranku ay saaka galeen magaalada Buuhoodle.

Taliyuhu waxuu intaasi ku daray in firxadkii kooxahaasi ay galeen deegaamada Dharkayn-geeyo iyo Xamar lagu xidh.

“Anigu been sheegi maayo ee ciidanka qaranka wax khasaare soo gaadhay lix Askari oo ku dhaawacmay markii maanta ay magaalada dhex marayeen oo laga soo toogtay guryo ku yaalay magaalada, waxa kale oo aan idiin xaqiijinayaa in kooxahaasi aanu ka gubnay saddex Taangi isla markaana aanu ka qabanay baabuur Tikniko ah”, ayuu yidhi Taliyaha Ciidanka Qaranka oo caawa u waramayay Cidaacada Radio Hargeysa.

Taliyuhu waxuu sheegay in ciidamada Qaranku ay xiligan degan yihiin Xeryihii ciidamadii Siyaad Bare ee ku yaala magaalada Buuhoodle.

Maxamed Xasan JIdhif waxuu shacbiga deegaanka Buuhoodle ugu baaqay in aanay fidmo iyo dab galinin kooxo uu ku tilmaamay fidmo wadayaasha ku fadhiya degmada Taleex.

Waxaanuu intaasi ku daray in xukuumada Somaliland ay soo dhawaynayso inay gogol nabadeed u fidiso waxgaradka beelaha Sool iyo Buuhoodle si ay u dhagaysato waxii tabasho ah ee ay ka tirsanayaan maamulka Somaliland.

UZTAAD   

why is somaliland always on the offensive and the so called ssc people are on defensive, don't they have any strategy to deal with their

enemy . it seems to me that somaliland can attack any ssc town they want at the time of their choosing and all that this ssc can do is try to

defend their towns in desperate manner. why they don't try to attack also the whole thing is not serious it is just drama . this dulbahnt bel

needs to develop their millatery capacity to comfront this daily humiliation of threats and attacks. why somaliland is attacking behooodle becase they can, why somaliland is holding laas canood becuase they can. if your enemy has enough capacity to attack and occupy your cities you

will aways be humiliated unless you develope same capacity to defend your town and attack enemy terrotories i retalitation.

A_Khadar   

Anigu been sheegi maayo ee ciidanka qaranka wax khasaare soo gaadhay lix Askari oo ku dhaawacmay markii maanta ay magaalada dhex marayeen oo laga soo toogtay guryo ku yaalay magaalada, waxa kale oo aan idiin xaqiijinayaa in kooxahaasi aanu ka gubnay saddex Taangi isla markaana aanu ka qabanay baabuur Tikniko ah”, ayuu yidhi Taliyaha Ciidanka Qaranka oo caawa u waramayay Cidaacada Radio Hargeysa.

;) Yes, he is not lying and he is in Buhodle...;)

Taliyaha Ciidanka Qaranku waxuu sheegay in kooxda Al-shabaab iyo Maleeshiyo beeleedka oo is garab sanayay ay dhirbaaxo kulul ku dhufteen ka dib markii ciidanka qaranku ay saaka galeen magaalada Buuhoodle.

Che predicted this... Also ONLF took a part..

i knew these two XX and Oodeyweyne were none sense as always, but JB use to seem smart sometimes and some one who can read between the lines, and since he is in Somalia he understands the context more than the other fellas.

so i really expected from my beloved JB to simple grasp this is waa Durbaan guuldaro. But for love of Laalaa Land any thing can happen to people!.

A_Khadar;775415 wrote:
;)
Yes, he is not lying and he is in Buhodle...
;)

Che predicted this... Also ONLF took a part..

yesterday Alshabaab said they support the Khaatumo conference so i will not be surprised at all:D

A_Khadar   

Heheh, come again oday. Nothing new such lines from your lot when their initial parades is over.. Way before KH, Nuux Taani said.. Too bad.. Where are they now, your clan militia? Still in Buhodle? What went wrong with your clan militia?

Freedom   

^^^^^^ Get the facts straight old boy, is your villiage hut being attacked the answer is yes and before we put all our chicken in one roast let the fighting end. Plus i love the fact that TFG, Puntland nor the world at large is doing anything to help you lots. The game is ours to take lol.