Sign in to follow this  
Carafaat

Can you leave a clan?

A_Khadar   

I heard that Yemen clans has some sort of what Carafaat is talking about. In Yemen, if you decide to leave your clan and join a different one, you call up both clans olders/leaders and pronounce your departure and join the new clan.. From that day you are no longer that clan..

BTW, you can disassociate the clan's idealogy, but I think you always be that clan. Think about becoming what somalis call "Inan la'yaal" which mean get marry a lady from the clan you want join and live with your in-laws.. over the years, you may become one of them. If you don't, may be your kids will..

qabil is not important umada wa waxa kala dishay oo ay dadku wada buufis iskaga qaadeen be you're self Carafaat reer hebel is not important at all. Qabil wa magac uun wax kale ma sheegeyso

Narniah   

That's like denying your own father. Which is unreasonable and kinda like your mocking yourself. We should learn to differentiate between senseless pride and knowing/appreciating where we came from, which Islam encourages.

Garnaqsi   

Carafaat;773859 wrote:
JB, is my clans mate.

he wants to desperatly keep me in the clan circle using emotional distortion, by using smillies.

Right then; I'll leave the man alone to fulfill his tribal obligations.

Somalina   

Xaaji Xunjuf;773940 wrote:
qabil is not important umada wa waxa kala dishay oo ay dadku wada buufis iskaga qaadeen be you're self Carafaat reer hebel is not important at all. Qabil wa magac uun wax kale ma sheegeyso

Godane, Ina Carab IWM markaad u sacbineyso xisaabta maku dartey, mise waxaad doonto ayaad rabtaa inaad iskka dhaadhiciso?

Somalina awoow anigu godane uma sacbiyo waligay uma sacbiin laakin marku hadlo dee wa inaynu sheegno wuxu sheegey mise waxad leedahay godane wedjigisa lama arkin hadalkisana yeynan maqlin:D

Somalina   

Shacfir (mar dhow ayaan soo bartey lol)!

Waa la is yaqaan halkan! cimaamadaa ka dhacdey waa hore awoowe. "Amiir had canjeero for dinner", and "Ina Carab brushed his teeth" posts are well documented. kkkkk

Somalina waxay leedahay godane yeynan dhegeysan mar hadaynan garayneyn sidu u eegyahay hada wa amiirki dhame eeh kooxda shabaab hada Xaajigu ma tageero Shabaab waxa jiri jirtay xili aan odhan jiray Shabaab iyo TFG wa inay wada hadal bila shuruud ah wada galaan. Laakin la ima dhegeysan, Somalina ina Carab na runti wa wasiir aad u shaqo badan kuma tageerin reer ahaan wax qabadkisa somaha inaynu sheegno awoow mise wanu qarina?

Somalina   

Wasiirada kale maxaad waxqabadkooda u sheegi weysey?

Shabaabna Abu Mansur maxaad u buun buunin weysey, libaaxa halganka u wada dhan kooxda?

Awoowe, banooniga si fiican u ciyaar, too many offsides ka intaad iska deyso.