Sign in to follow this  
A_Khadar

What mental picture do you have for SOLers you never met?

NGONGE   

^^ It was an angry SOLER who felt that I did not do him any favours with the earlier images that I posted. He sent me this one and told me that I had six hours to correct my mistake or I may face the consequences blah blah. Dee here he is...bal garta..:D

Nina Fox   

Takabaanyasha waayba is faaniyeen yaah, saasbo hadii u egtihiin maasha Allah lolz. Kee waye kan STAN COLLIMORE u eg? Buooooooy did I have a crush on him back in da dayz then I read he was bashing his geelfareeen, ceebeey tacaaal.

Juxa igaarki beer faloowga Vietnam u aadey waagi horta intuu ka baxey? I suspect its either N.O.R.F or NGONGONGEGONG magaciisa ma karo igaarkaan dambee ilaahey amarkiis bal igu salaan hadaad aragto. And ofkoorso Tuujiska my brodhaa from another modhaa. I miss that nigga 4 real. Tim Horton yaa hor istaageey, ar galaaaaaaa. Everytime I remember Tuujiye waxaan soo xasuustaa mar uu DVD Shahrukh Khan oo af Jabutian ku halaayo igu sir sirey.......iskoronyo dheh. Markaa qabto waa qoor sagaareynaa u sheeg hadaa maqashid cunugaas.

Juxa   

Nina, I think you are talking about Moti, his user name waa OG-Moti, he has not been active member for ages, balse weji-book kafiiri.

ma ahan Ngonge or Norf altho i can see the resemblance to Ngonge, both being carabyaal etc

Abtigiis;741059 wrote:
Waxaa kale oo aan ilaaway ninka Blessed aflagaadeeyey waanu kala dhimanaye ha la socdo. Waliba waxaan ku dhigo wuu arki doonaa ama Baarqab qooqay ha noqdo ama karin heeryeeysane. I will invoke my advisory role to the SOL adminstartor and will recommended his immediate expulsion and arrest if possible.

Blessed ma qof la maagaa?

waar inanta haygu dirin cidna ma maagine wa ku sidee adeer

i was talking about the pic not her.

As you can see this thread is a bit provocative, yacni daandaansi

marka hanjabada jooji Hubsiimo Halbaa lasiistaaye.:cool:

A_Khadar   

NGONGE;741086 wrote:
Juxa, anigo khaatyaan kaa jooga ayaad Nina ii keentay! I did not understand much of what she wrote above.
:(

Nuune & tuujiye ma fahantaa? if you do, you should also Nina..

Looks like you all took it to a different level. I was sincerely out of curiousity even if that is the one kills cats.. Just as nomal process of mine when I don't see/meet people but read their writing pieces or hear their voices, I sort of imagine the look of them..

Abtigiis   

Ngonge, anigu kuu ma hanjabi, ku yar oo biyo-duulis ah iga dhigna kuma odhan. Waxaan kaa codsaday in aad odayga Gandhi ah ee aad igu soo suuraysay wax ka badashid, adigoo tixgelinaya hawlo private ah oo ii socda golahan dhexdiisa. Gabdho badan ayaa PM ii soo diray oo aad ii canbaareeyey oo yidhi waayeella jaqafsada inaad ka mid tahay ma anaan ogeyn. Hadaba fadlan ka bixi raaligelin sawirkaas, oo cilad farsamo ayuu ahaa dheh.

At least sawirkii aan kuu soo diray meesha geli haddii kale mid 1967 anigoo sida duur joogta geed ka soo laalaada aan isa sawiray oo afro aa ahey baan qaybin oo ceeb baa dhici.