Sign in to follow this  
NASSIR

The Building Blocks: Xingalool declares a self-autonomous Region call Xadeed

A_Khadar   

^^ Are you high with something.. Maxaad ka hadlaysaa? Did you just read my last post without following the entire thread.. Did I objected what you made and called out of your tuuloos? Bello..kuwaan maxay ka soo dhergeen..

Saalax   

Xaaji Xunjuf;736638 wrote:
oodweyne can't be a gobol but cayn can looolz

kkkkkk. Ishaad ka riiday.

I did not see the point in you interjecting Somaliland into a thread that had zero relationship with it. You do this often and it's always negative. The pirates do the same but at least they don't come to the table empty handed. You are in no position to even comment on anything concerning Somaliland until your regions step out of their medieval existence and a real government be it Somaliland or one of your own creation (not the SSC, party promoters for that legendary singer) is able to administer those regions. Till then your job should consists of taking notes on how to build a democracy.

As for the topic it's a waste of time. Another small disenfranchised group who are unhappy with the Pirate state and have decided claiming that they are an admin will help them gain attention. Obviously like your part promoters SSC they have not really thought through with the full ramification of what's involved in building an admin from the ground up.

A_Khadar   

Read this, it may help your fever..

Hargeysa,(lasanod Online)- Wasiir ka tirsan Dawlada Ingiriiska oo Booqasho ku yimi Hargeysa ayaa sheegay in maamulka Somaliland qayb muhiim ah ka qaadan karto..

dib u soo celinta Xasiloonidii Somaliya iyo Nabad-gelyada Geeska Afrika.

Mr Henry Bellingham oo ah Wasiirka boqortooyadda Ingiriiska u qaabilsan Afrika waxa kale oo uu ku sheegay khudbada uu shalay u jeediyay golaha Wakiilada Somaliland ,inay Dawladiisu soo dhawaynayso wada hadal dhex mara maamulka Somaliland iyo shacabka ku dhaqan Gobolada Sool, Sanaag iyo Cayn, si xal looga gaadho Muranka u dhexeeya Somaliland iyo Puntland oo ah mid ku salaysan Xuduuda.

Wasiirkan ka tirsan Xukuumadda Ingiriiska oo Saacadihii uu dalka Joogay kulamo la yeeshay Madaxweynaha maamulka Somaliland iyo Golaha Baarlamanka, waxa uu sheegay inay dawlada ingiriisku ay Somaliland kala shaqaynayso horumarinta Arrimaha Bulshada iyo ilaalinta amaanka, kuwaasoo uu sheegay inay midawga Yurub kala hadlayaan sidii loo kordhin lahaa dhaqaalaha ay ku bixiso UK.

Sidoo kale waxa uu yidhi “dawlada Ingiriisku waxa ay soo dhawaynaysaa in maamulku wada hadal la gasho dadka ku dhaqan Gobolada Sool, Sanaag iyo Cayn, kuwaasoo muranka taaganyahay, waxaanu taageersanahay inay Somaliland iyo Gobolada dhexe ay khilaafkooda xaliyaan”.

Mr: Henery Bellingham mar waxa laga waydiiyay sababta ay Dawladiisu Somaliland uga taageeri wayday Dedaalka ay ugu jirto Ictiraaf raadinta, wuxuuna ku jawaabay:

“Arrinta madax bannaanida Somaliland waa mid u taala Soomaaliya, UK keliya haddii ay ictiraafto dhaawac ayay ku tahay” ayuu yiri Wasiirka Dowladda UK u qaabilsan arrimaha Afrika oo sheegay dhinaca kale in aqoonsiga dalnimo ee ay dooneyso Somaliland ay tahay mid ka dhaxeysa Soomaalida oo dhan.

white.gif
Copyright © 2011 Lasanod.com

NASSIR;736364 wrote:

Axmed Siciid Gigaroor oo ka mid ah aqoonyahanka kasoo jeeda degmada Xingalool ayaa isagu maanta si rasmi ah uga sheegey xafladii dugsiga mashruuca gobolkan cusub
isaga oo ballan qaaday iney geyn doonaan xafiisyada maamulka Puntland si ay degmadu u hesho xuquuqdii ay ku lahayd maamulka Puntland.

Very interesting. It is all part of a healthy debate. Hopefully Haylaan local admin will address Xingalool district's grievances.

NASSIR   

Ngonge, I remember we have had discussions in the past on this issue & my position affirms my support of this governing model known as the building blocks . I'am for the devolution of power into state and regional levels.

JB, In that case, DamallaXagare and environs geographically fall into the Haded valley, Shimbirale, Carmaale & Xiingalool are one and the same. It's a region that is facing a demographic explosion, according to international agencies . Thus, the creation or formation of an independent and strong institutions of governance is highly essential to accomodate the needs of the native inhabitants. I am for it 100%, but it's a difficult and long journey to break free with the old status quo since it disturbs others in this hostile environment.

^^ :D :D

Waryaa Oodwayne, talking about the great state of Haylaan and its internal politics, how is Gacamey doing? Is it true Siilaanyo's new strategy is to sabotage the Atam/Puntland talks?

Update me mujaahid.