Sign in to follow this  
Liqaye

Aweys: Carur ayaan dagaal galineynaa

Cawaale   

Buraanbur ma ahan waa gabay(iyo hees). Qofka tiriyayna kor uu ku qoanyahay.

Hadde maagistaaduna waa tan aad hadda iga filaneyso.

If Dahir and his likes air their Poisson and we (the public) took it as it is, you will jump and start giving lame excuses. Well let me help you with that. The man has dementia to the point he expects to be awarded Peace Nobel Prize for his crimes against these poor children. Odayga halloo duraanto ninyow. in fact he somewhat reminds me of Aidid back in the 90's.

Showqi   

The Zack;703635 wrote:
Dadku cilmi yaraa.. ciyaalka dagaalka ya u diiday, qorigu hadduu qaadi karo wuu dagaalami. Again, it all depends on what "Ciyaal" means. 14's and 15's are allowed to fight. Mise "18" is the new adulthood?

Zack, Sxb ilmo yar oo 14, 15 jir ah qori wuu qaadi kara wuuna ridi karaa. Laakiin su'aashu waxay tahay 14, 15 jir ma u adkeysan karaa hurdo la'aan, gaajo, haraad iyo hagardaamo. Waayo waxaa mar marka qaarkood dhacda, in askarta dagaalka ku jirta aanay dhufeeyskooda ka soo bixin muddo 3 ama 4 maalmood ah. Hadaba bal is weeydii 14 jir hurdadii loo diiday 4 habeen iyo 4 maalmood. Raashina aan cunnin 3 maalmood ma u maleynaysaa in uu wali is difaaci karayo?

14 jirka maanta dagalamaya 7 sano ka hor caruur buu ahaa oo 2da fool ayaa ka maqnaa. Allah maxaa caruurtii la cimri da dajiyey!!!!

Somalina   

The Zack;703639 wrote:
^It depends on the circumstances. I was just pointing out that 14's and 15's are not necessarily "Ciyaal". Hadduu wiilku ku qaangaadho 13 waa nin thus he can fight.

Su'aasha jawaabteeda "haa iyo maya" ayey lagaa rabey not it depends on the circumstances.

Haddaadan your 14 yr old u direynin dagaal maxaad ula rabtaa wiil kale oo 14 yrs old jira oo aanad dhalin inuu dagaal galo?

Kaagana school ayaad la rabtaa kan aanad dhalina inuu dagaal galo ayaa kula saxsan miyaa?

Caqliga aad sheegeyso aawey? what logic are you using inboow? wuu qaangaarey kulahaa, c'mon now. Wax aanad adiga isla jeclayn hala jeclaanin qofkale.

This psychopath Aweys, caruurtiisa aawey iyo kuwa gabdhiisa dhaleen oo uu awoowe u yahay? maxuu ugu diri waayey the front lines-ka? naga daaya qashinkaan maalacyacniga ah fadlan.

somalia_1.jpg

The Zack   

Showqi what you said makes sense.

Somalina, what you said doesn't make whole a lot of sense, I do believe that you misunderstood what I posted. We were discussing the term caruuur here. 14 and 15 are not caruuur in both somali and Islamic terms. Midda kale not all questions have closed answers.

Somalina   

The Zack;703736 wrote:
Showqi what you said makes sense.

Somalina, what you said doesn't make whole a lot of sense, I do believe that you misunderstood what I posted. We were discussing the term caruuur here. 14 and 15 are not caruuur in both somali and Islamic terms. Midda kale not all questions have closed answers.

I didn't misunderstand anything. Waa adiga qofka ka leexleexdey su'aasha lagu weydiiyey. Meeshaasna ayaan ka hadlaayey. It seems you want to have your cake and eat it too.

Bal aan mar labaad kuugu soo celiyo su'aasha lagu weydiiyey? wiilkaaga 14 jirka ah ma gelin lahayd dagaalka Somaliya ka socda maanta? Haa ama maya uun uga jawaab, waxba ha leexleexanin. Aight.

The Zack   

^that wasn't the question Che asked me, that is where your problem lies. The question was would you send your fourteen year old to awar (not dagaalka Somalia). My answer was it all depends on the circumstances. If that was the option I had, I would definitely do it. 14 year can be a man in some situations, adigu what's version of adulthood?

Somalina   

Che -Guevara;703751 wrote:
^So you support AS recruiting 14yr olds?

Che it seems Zack iyo Dahir Aweys waa isku fikrad xagga caruurta "mujaahidiinta". :D

@Zack, 14year old dagaal uma diri lahayn, nin rag ah oo wiilkiisa yar diraayo intuu asaga is diri lahaana nin uma aqaan (adiga kaama hadlooyi).

Waad ogeyd su'aasha lagu weydiiyey, waad is yeel yeeleysaa, laakiinse maantoo dhan war wareegsi kuma jiri karno. Jawaabna waa lagaa heley. :)