Sign in to follow this  
Garyaqaan2

Sheeq Shariif oo safka hore dagaalka ku jira (dowlada oo qabsatay 80%)

Haatu   

As far as i read, Kaaraan, Boondheere, Shibis, Yaaqshiid, C/casiis, Galgalato and most of Heliwa, which are majority of what the mucaarad had are under government control. Add that to what the government already control such as Xamarweyn, Singaani, Xamar Jadiid, Waaberi Madina and dharkeenley, that totals up to majority of xamar.

Simples

Originally posted by Jaanjumow:

As far as i read, Kaaraan, Boondheere, Shibis, Yaaqshiid, C/casiis, Galgalato and most of Heliwa, which are majority of what the mucaarad had are under government control. Add that to what the government already control such as Xamarweyn, Singaani, Xamar Jadiid, Waaberi Madina and dharkeenley, that totals up to majority of xamar.

Simples

Are you sure you know Xamar that well?

Singaani?! Xamarjadiid??!! :D Xamarjajab ula jeedaa, I guess.

And Dharkeenleydaana meelee ka timid garan la'ahay. I guess it was degmo cusub la sameeye just before the civil war, Wadajir ka dambeysaa filaa.

Abwaan   

Originally posted by Naxar Nugaaleed:

is heliwa hurwaa?

lol yes...the meaning of the previous name (Huriwaa) did not sound well therefore it was changed to Heliwaa b4 the civil war broke in Mogadishu...

Abwaan   

Originally posted by Miskiin-Macruuf-Aqiy aar:

quote:Originally posted by Jaanjumow:

Simples

Singaani?! Xamarjadiid??!!
:D
Xamarjajab ula jeedaa, I guess.

And Dharkeenleydaana meelee ka timid garan la'ahay. I guess it was degmo cusub la sameeye just before the civil war, Wadajir ka dambeysaa filaa.
lol...the brother tried well I guess laga yaabee inuu isagoo yar Soomaaliya ka soo tegey...by the way I think you are right Dharkenley is next to Wadajir or Madiino...

Originally posted by Miskiin-Macruuf-Aqiy aar:

quote:Originally posted by Jaanjumow:

Simples

Singaani?! Xamarjadiid??!!
:D
Xamarjajab ula jeedaa, I guess.

mma darkaney waligeed baa la dhihi jiray waa dhinaca xoosh markaad gaatro it is part of madiino.