Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Waxaana xildhibaano lagu sheegaa

bar3.jpg

Honestly, ila fiiriya qaabkooda on this image taken two days ago in Baydhabo of the so-called xildhibaano at the so-called baarlamaan in session.

Yes, they claim to be 'xildhibaano,' supposedly busy at work. They can't even sit properly, sida a teen camal sinta dambe ku fadhiyo. Kuwa jambal wata; mid sneaker, baseball cap, t-shirt, jeans iyo dark glasses isku soo wadataagay meesha ku yimid. :D

Eebboow.

Every nation has a style...

Way dhaammaan kuwa ice cream ka dawarsanaya dhul uunna la hayn....ama far ha taago ama ha foodhyayee gurikiisii buu jooggaa :D

Kool_Kat   

MMA, maxaa ka rabtaa odeyaasha...May be they are taking a well deserved break...Odayaasha hakaa jimicsadaanee iska dhaaf...Somaalidoo dhanba si bey u qaafsan yihiin...

One of them happened to be my uncle...But that is beside the point...

Kuusha, adeerkaa maa meesha ka muuqdo? Kee waayena? Kan ookiyaalka madoow? :D

Runtii, magac 'xil' ayee isku sheegayaan, the least they can do is sit properly. Then again, dadkan waa dad qabqabliyaashii soo aruuriye badanaa, qaarkood waxba ma qori karaan.

Meesha ma'aha minankooda fadhiga ah. Compare them to xildhibaans of '60s. I have their pictures here, I should scan them I guess. Then again, those were elected at least by the masses.

Som@li   

Umad waliba waxa ay heshaa oo matala waxa ay u qalanto, what happen to trainig sessions, parlaiment 101, given at Empagathi? Mise cidiba ma dheg uma dhigin, oo lacag baa lagu cunay?

AYOUB   

Englishman: Why do Americans vote for the sort of people they would never invite into their houses?

American: Why do the English vote for the sort of people who would never invite them into their houses?

Kool_Kat   

Originally posted by Miskiin-Macruuf-Aqiyaar:

Kuusha, adeerkaa maa meesha ka muuqdo? Kee waayena? Kan ookiyaalka madoow?
:D

No, my abti is not that kool, ookiyaalka madoow ku yeh...Last one on the right...He is really a kool kat...My abti is sitting properly, he's just scratching his knee...

I'll have you know that my abti is very well educated...He left Somalia in 1969 on a scholarship to Italy, then to Switzerland for his studies...He is multilingual, speaking Somali, English, French, and Italian...He studied Economics...

Waah waah waxaasaa abti faanis lagaa dhahaa... :D