Sign in to follow this  
Saalax

WEFTI BALAADHAN OO KU SOO FOOLE CEERIGAABO OO SI WEYN LOOGU DIYAARGAROOBEY IYO DHISMA

Saalax   

Koora-Tuunshe - aariinta wa siida sxb a Maydh development is a sanaag development and will benefit all of us in the long run inshallah.

Liiska Gudiga loo magacaabay dhismaha dekeda maydh

nujntvjolu7omoxx453u.jpg

Liiska Gudiga loo magacaabay

dedaal ka soo ulkamay fikrad ka soo maaxatay dhalinta Gobol Sanaag kuwaas oo ka bilaabmay hindise ay soo unkeen

aqoon yahanadaasi taas oo dhowaan dhagaxa la dhigi doono dekedan cusub ayay gudiga Debeda ee ku hawlani

soo gaadhsiiyeen shabakada wararka ee Sanaag.org liis ay ku qoran yihiin magacyada ka hawl geli doona dhismaha

dekeda maydh kuwaas oo kala ah sidan:

1- ibraahim faarax jooj Gudomiyaha maamulka dhismaha dekedda maydha

2-ismaaciil jaamac jibriil: Ku xigeen

3-xmed cali xasan :Xoghayn

4-siciid axmed xaashi xisaabiye

5- naasir cali jaamac madaxa shaqaalha

6- maxamed cali cigaal : khasnajiga guuud

7-hodon barre cabdi maamulka iibka iyo saadka

8-saalax siciid axmed maamulka gaadiidka

9--maxmed siciid cabdi : xubin

10-axmed jaamac ismaciil Dafac Xubin

11-cali xasan nuur xubin

12cabdi siciid axmed xubin

13-yaasiin mire maxmed xubin

14-siciid cabdi xuseen. xubin

hadaba gudiyadan oo aanay weli shaqada dusheeda ku wada kulmi iyda oo dalka iyo debedaba kala joogaan liiskan oo uu shabakada u soo gudbiyey aqoon yahan cabdale cali cigaal ayaa sidan u qoraa.

Sikaawe   

Originally posted by Sacad *Ducaale:

Bilan, it's just the eastern somaliland also needs a functioning port then a massive development can happen in those regions but i guess some people are not happy about other parts of somaliland developing.

Very true Sacad, there are some supposedly brothers on our side whom we count on for everything, but they cynically have their own agenda to stay ahead of you, just to keep you under their umbrella for their advantage. A well known poet once said in a poem:

" Baadida nin baa kula deydeyi daala kaa badine oo aan doona hayn in aad hesho daa'in abid kaaye". So, we will single-handed build both Maydh and Xiis to serve their own people and Somaliland and Somalis at large. People are becoming familiar politics nowadays and learning how to avoid potholes traps in the paths.

Sikaawe   

Something fishy is going on here, some comments have been removed for no apparent reason by the admin I suppose. They must have mistaken or misread for somethening else................. they must be scared of something in my view and watching every single comment with eagles eye here kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Qudhac   

^^^^ Since when did Baligubadle became central?
:D

am not from baligubale?? am not my family is from shiekh and burco.

kinda of central/west

Saalax   

Qudhac, gartay sxb i always though Baligubadle for some strange reason, i have must have mistaken you with another Qudhac.

Saalax   

Originally posted by The Zack:

Oo Somalilanders-ku iyaga xitaa waxba isuma ogola illeen LOL

you have those kind of invdividuals in every group be it somaliland , puntland , somalia it's just people who are worry and envy about others success and allah doesn't like such a people.

Sikaawe   

Sikaawe, what have you said for your comments to be deleted. :confused:

Sacad, My sincere apology to Admin and fellow posters. As being a typical Somali " budh la duul", I was thinking that I was posting only to one thread rather than two like alike ones. I found the other post I was talking about on another thread, I thought Jacaylbaro removed it and I was fuming with anger kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. Sorry bro, Jacalbaro, it was my imagination kkkkkkkkkkkk.