Sign in to follow this  
Cawaale

Minneapolis oo ku Mudaharaadaysa Sheikh Shariif, Goorma iyo Goobtee?

Cawaale   

oobaha lagu qabanayo Mudaharaadka looga soo horjeedo Sheikh Shariif oo Minneapolis lagu wado in uu yimaado, mudaharadaaka oo la qaban qaabinayo Axadda Oct 4, 2009, meelaha aan la ogolayn iyo akhbaar ku saabsan waqtiga mudaharaadkaas la isugu imanayo, ayaa waxaa waraysi arrintaas ku saabsan Mahaan gal

Abwaan   

lol...They have a right to protest as long as it makes sense oo aysan macnaha mudaaharaadka! loool...baddii Soomaaliya gatay oo yaa laga iibsadey toloow waa yaabe? Inkastoo anigu shakhsiyan aanan heshiiska Badda la dhacsanayn oo aan aaminsanahay in mugdi badan ku jiro laguna degdegey haddana waxaa habboon in wax la hubsado amase ay qaab qoraal ah ugu gudbiyaan haddii kalese way is ceebaynayaan!

Originally posted by Abwaan:

lol...They have a right to protest as long as it makes sense oo aysan macnaha mudaaharaadka! loool...baddii Soomaaliya gatay oo yaa laga iibsadey toloow waa yaabe? Inkastoo anigu shakhsiyan aanan heshiiska Badda la dhacsanayn oo aan aaminsanahay in mugdi badan ku jiro laguna degdegey haddana waxaa habboon in wax la hubsado amase ay qaab qoraal ah ugu gudbiyaan haddii kalese way is ceebaynayaan!

of course,i was being silly

It's bad manners to demonstrate and also the man is not that important and thus why demonstaret? The missing youth issue is more important, the Somali gang violence and the plight of Somali's everywhere could be valid reasons. A man who is meeting his clan and some gullible supporters is no issue for a demo. So welcome him and let his cans enjoy thier Sunday evening, I might go if I get the time and mingle with my relatives.

RedSea   

He is important, but it serves no purpose to demonstrate. How idiotic would that be if people created fuzz over Sh. Dalxiis. I'm going to say hello btw..

Poker   

Originally posted by General Duke:

Why are they demonstrating?

Something is telling me that you're one of the organizers! :D

Poker   

May naga hubtaa abti. I thought this one will be the ultimate payback to retaliate what they did to Yey in NY...so I heard!

Poker   

Kolay isku xadaarad maaha so I will give yoy that one.

BTW, I think the speach Yey gave at the UN in ENGLISH was priceless. Very historical indeed. Wouldn't you say that?