Sign in to follow this  
General Duke

Xaji Abdi Iman Clan Opposition group leader chooses peace

^^^Adeer I dont have a problem with loosing a vote unlike you I have major cities and whole regions from Ceerigabo to Qandala and from Badhan to Galkacyu. All to myself.

Thus dont fret, I can loose Kismayu, but if I am a minority in Kismayu then you are non existant, ;) but you will have nothing more than Cabudwaaq and Balanbale and you have the audacity to open your mouth. :D

Juje   

Originally posted by The Duke:

^^^Adeer I dont have a problem with loosing a vote unlike you I have major cities and whole regions from Ceerigabo to Qandala and from Badhan to Galkacyu. All to myself.

Xasha..! hadey yihiin meel dad ku noolan karan, Xamar Axmaro uma so wadateen.

Originally posted by The Duke:

Thus dont fret, I can loose Kismayu, but if I am a minority in Kismayu then you are non existant,
;)
but you will have nothing more than Cabudwaaq and Balanbale and you have the audacity to open your mouth.
:D

this are words of clanist! no wonder the ethiopians are still killing poor somali ppl so ppl like these and they goons can have a field day of killing looting poor innocent somalis.

Duke, loool@ boota beena. I call that foaming at the mouth :D blood pressure-ka ma kugu kicinayo. Caawa intaas aan kaaga tagayaa Good night!

^^^No adeer these words are the truth. The brother has to be told the truth. When we are talking a Somalia and the communities within it. I aint got nothing to loose.

Allamagan. Adeer whats the boast that I live in more than 1/3 of Somalia uncontested?

While you live in the poorest region as a minority. :D

its much better to forget clan piece meals and stand as man and think about your country.

i have no idea why some somali guys can not a live a day without grasping for the qaabil stick.

i guess they aint got no spine.

hadhwanaag 2007-07-08 (Hadhwanaagnews) Guddoomiyaha Guddiga Beelaha ****** oo taageeray DKMG iyo shirka dib u heshiisiinta qaran ee Muqdisho xilli khilaaf soo kala dhex galay Odayaasha Guurtida ******

Muqdsiho-(Hadhwanaagnews)-Iyadoo muddooyinkan dambe uu jiray khilaaf u dhexeeyay odayaasha Golaha Guurtida beelaha ******, dhawaana shaaciyey inaysan ka qeyb galaynin shirka dib u heshiisiinta qaran ee dowladda Mbagathi ay shaacisay in 15-ka bishan uu Muqdisho ka dhacayo ayaa maanta waxaa shir Jaraa’id oo uu Muqdisho ku qabtay Guddoomiyaha Golaha dhaqanka beesha ****** Xaaji Cabdi Iimaan Cumar ku sheegay in uu ka qeyb gelayo shirka dib u heshiisiinta Qaran, isagoo xusay in isbedelka cusub ee ku yimid aysan ku kalifin dhaqaalo uu ka qaatay dowladda Mbagathi.

Xaaji Cabdi Iimaan ayaa sidoo kale sheegay in fikirkan uu qaatay ay la qabaan qaar ka mid ah odayaasha dhaqanka beelaha ******, isagoo markii uu shirka Jaraa’id qabanayay garabkiisa bidix uu fadhiyey afhayeenka dhinaca siyaasadda beelaha ****** Siyaasiga C/llaahi Sheekh Xasan, taasoo ka dhigan in afhayeenku qudhiisu raali ka yahay go’aanka Xaajiga isaguna uu markaasi la qabo fikirkaas.

Isbedelka ku yimid Xaaji Cabdi Iimaan oo ah Guddoomiyaha Golaha dhaqanka beesha ****** ayaa wuxuu yimid kagadaal markii shalay kulan qarsoodi ah isaga iyo afhayeenka dhinaca siyaasadda C/llaahi Sheekh Xasan ay shalay la kulmeen Guddoomiyaha gobolka Benaadir ahna duqa magaalada Muqdisho Maxamed Cumar Xabeeb (M/Dheere), kulankaas kadibna uu ku xigsaday hadalkan ay maanta shaaciyeen ee ah inay ka talo bexeen go’aanki hore ee beelaha ****** gaareen ee ah inaan laga qeyb gelin shirka dib u heshiisiinta.