Sign in to follow this  
xiinfaniin

Somalia war 'not jihad,' concludes Islamic conference in Puntland

Hunguri   

NG, saaxiib alright. I will stop sheekkada caantaynka ah :D . I fundemantally agree with you. Laakiin, just answer my question..

When did you join the argagixiso :D ??

NGONGE   

Originally posted by Gheelle.T:

They have rejected the idea of sitting with "dowlad Riddah" to begin with let alone laying down any conditions. You didn't even read what the communique says and you were out loud criticizing it? Waadhyaa dee kiis iska waalka naga daa dee.

I read it. It said nothing new, saaxib.

It was a limp wristed conclusion to a meeting that was not even aimed at Al Shabab. I said so to Xiin before Hunguri lost his rag.

Now lets get back to Al Shabab and 'dowlaht al riddah'. :D

Did Al Shabab totally refuse to talk to the TFG or did they put conditions on those talks? What were those conditions? But, but, but, didn't the scholars in Garowe also condemn the presence of African troops? War ma ana waalan mise Hunguri bad bac ku xidheen? :D

NGONGE   

Originally posted by Hunguri:

NG, saaxiib alright. I will stop sheekkada caantaynka ah
:D
. I fundemantally agree with you. Laakiin, just answer my question..

When did you join the argagixiso
:D
??

I did not, saaxib. I do not agree with Al Shabab's way of doing thing and actually agree with what the scholars say. Lakin taa waa laga tegay. Hada the job of these scholars (since they decided to join) is one of two:

1- Go to Al Shabab and talk to them directly (without appearing to be siding with Faroole, Riyaale or TFG).

2- Declare outright war on Al Shabab.

They did not do either of the two. They took a bit from each group and suggested a future conference that will talk about the issue. Futurka ya ino hubba?

Ng, of course it wasn't aimed conclusively at Al-shabaab, but ponder on these two points here:

Gaaleysiinta iyo Rido ku Xukumidda Qof muslim ah :-Ciddii lagu ogaa Muslinimo ruuxna uma banana inuu ka xayuubiyo islaamnimadaas ama uu murtadnimo ku xukumo, isagoon xujo cad uga haysan Ilaahey iyo Rasuulkiisa.shacabka soomaaliyeedna waa shacab muslim ah wuxuuna u baahan yahay in si degan looga saxo xagga caqiidada,dhaqanka iyo akhlaaqda ,sidaa dartedna uma banana kooxaha ku dagaalamaya Somalia in ay midi mida kale ku xukunto riddo.

Kooxaha Ku Dagaalamaya Magaca Diimeed:-Waxaa waayadan danbe kusoo kordhay dagaalkii sokeeye ee ka dhacayey Somalia mudada dheer kooxo ku dagaalamaya Dhamaantood Magaca diimeed sida:-Dowlada KMG,Kooxda Suufiyada oo ay isbahaysi wadaagaan ,Xarakada Alshabab iyo Xisbul Islaam oo iyana isku dhinac ah, Dagaalada dhexmarayana waxey keeneen Masaa,ib iyo Dhibaatooyin Waaweyn,Sida in la banaystey dhiigii xaaraanta ahaa , in la barakiciyey shacab aan waxba galabsan iyo in loo yeerto cadow shisheeye, iyadoo dhamaan kooxahaasi wataan calan diimeed ama jihad ama mid ehlu sunna, sidaa darteed waxaan cadaynaynaa in dhamaan dagaaladaasi aysan xaq ahayn manhajkii nabiga iyo ehlu sunna waljamaca ma banana in la gaaleysiiyo dadka muslimiinta ah ee kazoo horjeeda ,in dadka islaamka ah hub loo qaato,ama gaalo loo garabsado.waxaan ugu yeeraynaa dhamaan kooxahaas in ay si deg deg ah dagaalka iyo dhiiga daadanaya u joojiyaan, ilaahayna toobad dhab ah ugu noqdaan, kuna xaliyaan khilaafkooda wada hadal iyo Musaalaxo dhexdooda ah, una naxariistaan naftooda iyo umadoodaba.

As for the AS' refusal to talk TFG, there was never any condition as far as I know, it was total rejection. AS has put down one option/choice for this TFG, SURRENDER or else face the wrath. What now?

NGONGE   

^^ There was a condition and it involved AMISOM leaving.

The quote you gave is good but it adds nothing new, saaxib. There is no new revelation here. It is what we have heard and saw from the TFG and Al Shabab.

Look, let us be honest here. The whole point of this conference is to win the hearts and minds of the people and move them away from Al Shabab. The fatwa of these scholars simply presents another option.

Now I say that regardless of the option or how many people choose to forsake Al Shabab as a result of this fatwa, the war will remain and the dispute will continue until the two sides sit together and talk (Xiin used to believe that but seems to have learned the art of flipflopping now). :D

^Should we also agree that maybe and just maybe some young guys in Al-Shabaab's ranks might change their mind and listen to these scholars? The hardcore AS leader will come up with some sort of fadwah in coming days and not only denounce this communique, but extent their list of "murdads" And when they do that, more and more Somalis will know how small their (AS) narratives are.

I doubt if AS will sit with anyone should AMISOM leave.

Taleexi   

Originally posted by NGONGE:

^^ Empty talk really. Al Shabab will not change their way just because afar odey sat in Garowe and spoke about what is xalal and what is xaram. These scholars would have done well to go directly to Al Shabab and sit with them face to face instead of talking from far away Garowe and appearing to support the opposition.

This is not how disputes are sorted.

Dare anyone sit and reason with Al Shabaab? you must be singing into a vacuum.

NGONGE is spinning his wheels and comes across as a man who does not know what he is talking about. We posted an article that commented on the Garoowe communiqué and the scholars who issued it. No one pilled the conference as a gathering to hash out strategies to mediate between Somalia’s warring factions. It was what it was: Somalia’s prominent scholars reiterating their old stance with a new vigor.

These scholars as many here already know tried to mediate, and their efforts failed because of Alshabaab’s rejection. Alshabaab refused to recognize Sharif’s effort to stabilize the country, and transition from the current state. When Sharif agreed a three-month timeframe for AMISOM to withdraw, alshabaab showed no commitment to cooperate with Sharif. When he agreed to declare that TFG would comply with Shariicah principles and try to enforce it where possible, Alshabaab mocked.

That scholars publicly voiced Alshabaab excess is a victory for common sense. It removes the ambiguity their silence created. It gives the masses a clear direction as to where Somalia’s religious authorities are on the current conflict. There is no flip-flopping in what these scholars did. It’s what men who are more concern with the wellbeing of the Ummah do and did throughout the centuries.

Kashafa   

LOL@ Mansa Munsa, Gheele, Hunguri, and Xiin(Isbaheysiga walaalaha Puntland :D )

Abtiyaal, waa hore nii sheegay: Is-geejiya. Xaardheere fell this morning. Hobyo is only a few miles away. Keep your ears and eyes peeled for the cabaad of the Tol-ka as they wail about the advance of Xarakatul Shabaab Al-Mujahideen. Then, as has been your wont throughout history as gaalo-raac dhabodhlifs don't forget to send a SOS call to Mother Ethiopia to intervene with the blessing of Ameer-ul-Mufliseen wa Sayid-ul-Saqiteen wa Imaam-ul-Xoolo Cabdiraxmaan Faroole(qabaxallahu waj'hah). In the meantime, go around the globe and raise funds to buy a Super Fatwa signed by such luminous names like Mr. Yusuf Al-Qaradawi and Mr. Salman Awdah. Let's see if that'll stop Garowe from falling. And when Garowe falls, say something like: "Car waakaasaa Maakhir/Dahar ha yimaadeen, walle mida aa ku dhigno." And when Maakhir/Dahar falls and caroortii mooriyanta aahaa xeeroyin dhaqan-celis(or to be more accurate, deen-celis) lago wada guro, say: "Walle waala isbaranaa, car wa kasaa Bosaaso ha uu soo dhawaadaan" :D

Niman aa aqaano aa shidaysan oo markii Shabaab maqalaan xaar, kaadi iyo shuman isku daro. Is-geejiya, and start revising af-tigray, kolayba waagi Cabullahi Amxaar aa sii fiican oo barateen ee :D

^Dadka ay ka hadlaayaan those scholars waa adigoo kale. Aragaanee illaa iyo 2008 waa soo soconaa aa lahayd walina 50 sqkm yaad marba dhan u sii oradaan.

^^Asaga maahan qolada culumadu ka hadlayso, asagu waa afka-noole, keligii-muslim, a rare breed in what otherwise is a consistent, theologically driven organization .

Kuwa culumadu ka hadlayaan, waa kuwan Dhuusamarreeb ku dhin-dhinta, maaha kuwa Westiga ice creamka ku cuna ama games ka ku ciyaara

Polanyi   

Xiinfanin, as usual, is spreading propaganda and the tales of his own choosing . Kulaha Shariff agreed to a three month withdrawal of African troops. This statement could not be further from the truth than Somalia is from China. The replacement of the Ethiopian troops with more African/UN Troops was a central part of the jibouti agreement.

Furthermore, When the Scholars council made a fatwa ordering AMISOM to leave within 120 days, Shariff did not agree with this, in fact, the man came out and said that AMISOM was here to stay. He also said, " scholars should stay out of politics". The quote was posted on this forum and I can bring forth here. Then, a few days later, the AMISOM, who were flooding Muqdisho with more troops, said that the Fatwa did not apply and they would stay in Somalia for as long as it takes.

So it is clear Shariff was a great khain from day one. Some Scholars may have been fooled from the beginning, as Shariff claimed he would remove the African troops and implement the xukm of Allah. Lakin, the affair become exposed in the public and Allah poured forth what was contained in the hearts of men. What was hidden in the breasts became apparent. The PM of the Tfg openly came out and admitted that their declaration of Sharia was only meant to divide the halganized SOmalis. He also openly admitted their version of SHariah would not be the shariah which cuts the limbs or implements hudood. Soon after,they started to beg for Ethiopia and Kenya to invade SOmalia. Now, this same government is in alliance with grave worshippers and their ilk. So how can it implement Sharia in light of all this?

As for the audio of this fatwa posted here, it is not even worth aruging over, since it is extremely ambigous and fails to take a clear and proper Islamic stance on this issue. That Is I will all I say for now.

Hunguri   

Kashafa, hadal yar oo kooban ayaan kugu darsanayaa. Marka hore, hadalkaaga iyo haasawahaaga waxa asluubta ama Golaha iyo madasha raggu ku sheekaysanayo ka mamnuuca ah.

Waxyaalahaasina waxa weeye, waxan aad hadda soo qortay ee ah. Xaarka, kaadida, shubanka iyo waxyaalaha aan ragga caadada iyo dhaqqanka u ahayn.

Intaas haddaan ku dhaafo, edebta iyo naamuuska iyo akhlaaqda Somalida wanaagsani leedahay.

Waxaan, usoo gudbayaa Geesinimada iyo Xiniiyaha aad SOL iyo Kambiyuutarka la fadhidid. Niyow, haddaan kuu maahmaaho. Saaxiib, sheekkadan hoose bal akhriso, walaw ay dheertahay. Waase Murti iyo xikmad waayeel:

Dabagaale Geel wada ma aragteen:

Bari baa waxaa jiri jiray Maroodi Geel faro badan lahaan jiray, Geeliisaasna waxa ka mid ahayd Hal la odhan jiray “CARWO” Maroodiguna geeliisa isaga ayaa raaci jiray oo ma haysan cid iyo ciirsi toona.

Maroodigii ayaa Maalin maalmaha ka mid ah geeliisii soo xareystay markii ay qoraxdu dhacday.

Kadibna Hashii CARWO oo ahayd hasha Geela ugu caano badneyd, ayaa muskii xerada ka booday, si’ay uga baxsato Maroodiga oo ay nacday qaabka uu u xanaaneeyo, hasayeshee Maroodigii ayaa isna eryaday, waxuu eryadaba hashii CARWO waxay ka kordhacday libaax meel cidla ah miciyaha lisanaya

Dabadeedna waxay ku tidhi libaaxii:

LIBAAXOOW ANIGOO HAL CARWO AH.

MA I DHAQTAA, OO MA I MAASHAA

MAROODI CAG WEYNE

OON LA CELIN KARIN

MA IGA CELISAA?

Libaaxii wuu ku jawaabay, MAYA..MAYA.

Wey ka gudubtay hadana waxay aragtay dhurwaa, Misna waxay tidhi dhuwraayoow:

ANIGOO HAL CARWO AH MA I DHAQATAA

OO MA I MASHAA

MAROODI CAGWEYNE

OON LA CELIN KARINA

MA IGA CELISAA?

Dhurwaagii wuxuu yidhi, MAYA..MAYA.

Hashi hadana Dawaco ayey aragtay iyadoo maroodigu eryanayo.

Dawacooy:

ANIGOO HAL CARWO AH

MA I DHAQATAA

OO MA I MASHAA

MAROODI CAG WEYNE

OON LA CELIN KARINA

MA IGA CELISAA

Dawacadii waxay ugu jawaabtay maya maya.

Hashii-carwo waxey sii carartaba oo marba dugaag iyo bahal magan galyo weydisataba, oo mid kastana yidhahdo maya, waxay ugu danbeyntii aragtay dabagaale Dundumo ku dultaagan.

Dabadeedna waxay ku tidhi isagii, Dabagaaloow:

ANIGOO HALCARWO AH

MA I DHAQATAA

OO MA I MASHAA

MAROODI CAG WEYNE

OON LA CELIN KARIN

MA IGA CELISAA??

Dabagalihii oo dudumadisa dul-taagan baa yidhi, haa aniga ayaa kaa celinayaa.

Dabagalihii hashii CARWO ahayd ayuu xero u ootay, Dabadeedna xeradii kadinka ayuu ka istaagay, si uu maroodiga uga celiyo. Balse maroodigii oo ordaya ayaa dulyimid, kadibna isagoo yasaya dabagalahan yaree hashiisii CARWO xerada isaga ootay.

Ayaa Maroodigii wuxuu damcay, inuu hashii xerada ugu galo oo dhengada kusoo dhufto, si’uu xeradeedii iyo Geeliisii dib ugu celiyo. Dabadeedna D******ihii oo ku hor gudban Maroodiga, ayaa intuu kor u booday oo maroodigii sanka ka galay caloosha u fadhiistay.

Maroodigii ayaa intuu xanuunsaday markii Dabagaalihii uur-ku-jirta u dhexfadhiistay, ayaa waxuu yidhi oo ku cataabay waar Dabagaloow iga soo bax.

Dabagaalahii oo ku jeesjeesaya ayaa yidhi xagaan kasoo baxaa,

Maroodigaa ayaa ku jawaabay afkayga kasoo bax,

Dabagalhiihi ayaa ugu jawaabay maya, Anigu afkaaga candhufta badan leh ee huurada weyn kasoo bixi maayo!!!!!.

Dabadeedna wuxuu Maroodigii oo xanuun dartiis la dawakhsani hadana yidhi Dhegahayga kasoo bax,

Balse Dabagaalahii hadana waxuu ku jawaabay maya, Maroodigii oo talo ku cadaatay waxuu marba meel sheego oo yidhaahdo Dabagaaloow iga soo bax, dabagalihiina ugu jawaabo may, ilaa Dabagaalahii Maroodigii uu mindhiciradii wada googooyey oo Maroodigii uu halkaa ku dhintay.

Markuu dilay Maroodigii, ayuu Dabagalihii ka soo baxay asagoo leh:

XASANOO XUSEEN DILAY MA'ARAGTEEN

NIN YAR OO NIN WEYN DILAY MA'ARAGTEEN. DABAGAALLE GEEL WADA MA ARAGTEEN.

Kadibna Dabagaalihii sidaas ayuu hashii CARWO u badbadiyey, Welibana uu hashii Carwo ahayd ku yeeshay oo uu ku dhaqday.

MICNAHA SHEEKKADA:

Hasha CARWO = Hashii Maandeeq ee Somali weyn

Maroodi = Alshabaab

Dabagaalle = Puntland :D:D:D

Markaa, bal adigu nasoo doono. Wallee adigoo mindhicirku ku hor yaallo ayaad arki doontaa ;)

Nabaday,

Hunguri Hamagsade Hawtaarshe!

Kashafa   

Gheelle, don't forget that the Sons of Somalia are fighting on multiple fronts(need i count them ?)against multiple stooge-enemies(need i name them ?). This fact alone is unprecedented in the entire history of Somali-dom and is a testament to their enduring strength, staying power, and steamrolling momentum. Don't let the hateration affect your thinking: facts are facts.

Sit tight, abti. Soo-dhawayn wacan iyo marti-soor wanaagsan la imow markay ciidan-ka sita calan-ka towxeed'ka soo gaaraan tuuladaada.