Sign in to follow this  
djibsomali

(2 SIBLING) The mirqan hangover and Somaliland reality!!!

Not long ago a delusional population of less than a million have thought on how do we sell the international community about our fictional dream of a lalaland where borders will divide some eastern clans on top of what colonialism have already divided on the western fronts.

And they come up with what is known now the mystical 1995 server running on a memory of 125 mb trying to handle a mere database record of not more than 700 000 entries with the same numbers of duplicates.

Bear in mind my local supermarket have a database of a millions records, run and maintain by a local school boy.

After some boho baha and running awol reality have caught them as follow:

And the comedy goes on…

Who need entertainment when you have an insane neighbour

Guddoomiyihii guddidii hore ee xilka iska casilay waxa uu eedda Doorashada dib u dhacday ku tilmaamay hawsha Diiwaangelinta. Waxaanu sheegay in Macluumaadkii Diiwaangelinta oo uu sheegay inay sir qaran tahay loo qaaday Dalka Kenya. “Doorashadii habsaantay waxa keentay Server-ka..Xil baa ka saarnaa Komishanka arrintaa, waxase aad mooddaa in nalagala wareegay. Sababtoo ah, Shirkadihii loo dhiibay may ahayn kuwo aqoon taam ah u leh..Ku-cel-celin iyo dhibaato badani way dhacday..Waxa arrintaa naga saarnayd Xil, balse waxay u muuqatay in nalaga faro-maroojiyay Xilkaas..waxa dhacday oo aan qarsoonayn in marjaca xogta ee loo noqonayo haddii uu wax noqdo xogta ku jirta Server-ku ay qoladii gacanta ku haysay u qaadeen Nairobi. Waanu ku qabsanay oo waxaanu nidhi, maxaad u qaaddeen waayo waa sir Qaranku leeyahay. Balse, Server-kii Nairobi waa lagaga soo shaqaynayaa oo wa loo qaaday ma hayno oo halkan (Hargeysa) ayuu yaalaa.” Ayuu yidhi Jaamac mar wax laga waydiiyay warar sheegayay in Agabkii kala-shaandhaynta Is-diiwaangeliyayaasha (Server) loo qaaday Kenya.

Mar la sii waydiiyay Jaamac-Sweden in qaadista macluumaadka Diiwaangelintu ay ku timi xil-gudasho-la’aan dhinacooda ka timi, ayaa ku jawaabay oo yidhi, “Heshiiskii aanu la galnay Hay’addii halkan joogtay (Interpeace) wuxuu ahaa mid dhinac ka raran oo iyadu samaysatay. Sababtoo ah, Ilaa hadda aanu joogno Server-ka iyo qalabka Diiwaangelointa waxa isla leh Deeq-bixiyayaasha. Markaa Komishanka xilka wareejiyay, xilkii ay lahaayeen waxa meesha ka saaray dhaqaalihii oo ninkii Lacagta bixinayay ayaa yidhi waxan anigaa leh..” waxaanu intaa ku daray oo uu yidhi, “Xisbiyada Mucaaradka, gaar ahaan Xisbiga UCID oo hormood ka ahaa Diiwaangelintaa, waxaan odhan karaa Faysal Abbaan buu u ahaa Hay’addii Interpeace oo maalin kasta wuxuu lahaa yaan lala hadlin Interpeace. Waxaanu qabnaa in la soo celiyo maanta Sirtii Qaranka ee loo qaaday Nairobi… waxa meesha taala in aanay meeshaa ku jirin wax umadda lagu lu’gooyaa oo ay soo bixi doonaan wax umadda aan anfacay ..Khuburada la keenayo ma madax-bannaanaan doonaan, haddaanay madax-bannaanaan doonin, in meeshaa wax laga soo saaraa waa mid adkaan doonta.”

source

Duufaan   

this is crazy indeed. The population grow in Hargeysa is much lower for rest of country. According to the UN 110,000 people live there all to toghether. they probably registered 400,000 adult Hargeysa alone

RedSea   

Funny how such insignificant small numbers of people can do so much and keep their adversaries at bay. Trust me had Somaliland housed the number of people you claim it would have attracted enemies even the fisherman of E. Sanaag, cowboys of Sool and huushto of Awdal. But that sure aint the case right! there is your proof.

Duufaan   

Last century they were either protected by British or been the victum. I give you credit this time, but no more cray what siyaad regime done. Ok

landish   

700 000?? man hargeysa has a population of more than a million itself and ur talking about 700 000...if we could b realistic for once and forget this tribal mentality well.... we will see the truth and will call a liw when its due....djibsomali are u still mad by the fact that gabileh had more population than the whole of awdal with a capital of borame that makes one region of hargeysa look like new york city..

2) duufaan can u please come out with the UN research ur tellin us misse this one just came out of ur ****... if you want to bring fact i could easily bring the fact that was done by the university of texas which shows the density lecel of somali cities or the CIA factbook that analyses the birthrates of each region

damn i let certain things passed but cuqdaad and ignorance does do well with me

Meeshaan yaryaruuracii kusoo batay. Every other thread seems like some new member is attacking a Soomaali region and its people. Folks, I am sure SOL wasn't made for that.

War Soomaali la wada yahay ee wax hala isku reebo. Dadka waa Soomaali, waa dadkeena -- your people, my people and our people. The land is our land, too.