Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Tanzania Should Move To Recognise Somaliland

Abtigiis   

Waa kaarta (tactic) fashilan oo qofku damco inuu wax kaaga qaado. Anagaad Kaarta-ayuub noo la imanaysaa baa waagi hore la odhan jiray. The genesis of the story was how a unit leader of the SNM from Ayuub sub-clan led his army to attack hargeisa. markay SNM tu Hargeisa weerareeysay ayey jilib-jilib assignment u kala qaaadatay. Kolkaa jilibkan ninkii watay (I have to say as a small sub-clan waa la dacaayadaynayaa) uu ciidankii reerkooda jidka Berbera ee laamida ah soo qaadisiiyey isagoo rasaastii dameero ugu soo raray. Gawaadhidii Jaadka ee sii dhaafaysayna ma joojin'e kolkay yidhaahdaan xageed ku socotaan wuxuu ugu jawaabyey 'Hargeisan caawa ku bariisanaynaa?'.

Naturally, the government army was informed prior to their arrival and they were routed well before they reached their target.

Markaa wixii fashilan baa Hargeisa laga yidhaa 'war naga daa Kaarta Ayuubta'. Later, out of concern for the sub-clan, I guess, waxaa loo badalay Kaarto-qodaal, implying a farmer's tactic. Yacni reer miyi.

nice one...hadda wixii ka danbeeya waa inaan dadka kaarta qodaal ku harawsadaa ...lol.

Edit: JB's posts are kaarto qodaal :D . Caadi yaan u bilaabay saaxiib...

Ibtisam   

Originally posted by xiinfaniin:

^^wuu is yeel-yeelayyaa Ibtisaam baa loo ammaanay oo uu danleeyahay'e dan iyo heela how u gelin adeer.

Xiin, how can you?? :( I'm so offended. Haad laaga bilabow war baa iino yaal. :mad:

Ibtisam   

Xiin, you implied Ibitisam buu daandaan isoga digya haadaa, so don't judge him on this. I'm not impressed :rolleyes:

NGONGE   

Since this has become the politics troll section I may as well ask if anyone noticed the subliminal messages in the SOL adverts. It's all about Duke! Duke motel, Duke business solutions, Duke, Duke, Duke... :D