Sign in to follow this  
Recovering-Romantics

Ahlu Sunna-The Anti-AL Shabab

Fabregas   

spoken like a true Cilmani @recovering siyad bare.

Xiin, good one bro. I'll answer the rest of your points at another time. Suffice it to say that I don't endorse or encourage war between the former ICU and Alshabab which is a true fitna. However, now the war has started and as it gets worser, what little is left of the wadaads of the icu will exit( some already have), and it will become a war between former anti-islamic warlords, Amnisom and possibly Ethiopia. Thus, in my opinion, it will become a similar struggle as the one in 2006.

Fabregas   

Originally posted by MoonLight1:

What is in my fridge or what benefits I take is none of your business.

Sorry I did not mean to insult anybody, but I just wanted to show the world that those who support death and distruction with their armchair jihad are living among Kaafirs, recieving their benefits, swearing on their queen when they are becoming citizens "which is very likely you did", they respect these Kaafir's laws and rules, and then hypocritically they claim to deffend Islam by raining morters on women and children.

The difference between you and the other camp "the Amnisom supporters" is that you are ruining a great religion by demonizing its name, and you bring some verses and hadeeth and twist it to justfy ugly deeds and the unjustifiable, but these guys are not doing the same damage, they may be wrong but your mistake is much more damaging as you know twisting Allah's word to fit you agenda is one of the greatest sins. [/quote

OK,now I support death and destruction. Man, you jump to many conclusions. Let me go back tO polishing my poster of the Queen, shall I?

Ok lets not jump to conclusion, I want to ask you three simple questions.

1) Is Sh.Shariif a MUSLIM?

2) Does Islam teach us to follow the "Ijmaac of the CULAMAA or does it not?

3) What do you say about firing morters among civilians, is it allowed in Islam?

RedSea   

Suufiyaasha might be crazy bunch but they haven't been tested yet by excessive force of the Alshabaab who are mostly concentrating on capturing Xamar. When that time comes, they'll be tossed aside as everyone else.

RedSea   

Xiinfaniin you're starting to crack under the slightest of pressure. Maxaa idinku dhacay? If Sh. Shariif Ahmed has got what it takes to be the President of Somalia, then he needs to earn it in the good ole fashion way.

And what do you mean it will capture me?? :confused:

Zeylici,

you are not making sense adeer for you are commenting what you think this war will turn into rather than what it's today.

Today it's a war of chioce for some, and for others it's defensive one. One is attacking and killing meaninglessly, while the other is forced to fight. one appriciates the tragedy that is before him , whilst the other is smilling from ear to ear at the death and destruction he causes.

Meiji   

The Sufi in alliance with Islamic courts defeat Alshabab/Xisbi Islam in Hiiraan again. in Hiiraan again.

-------------------- --------------

Dagaalo u dhaxeeya ciidamada maxkamadaha iyo kuwa Ururka Al Shabaab oo xalay ka dhacay deegaano ka tirsan gobolka Hiiraan.

Shabelle: BUULABURDE

Dagaal culus oo u dhaxeeya ciidamada Ururka Al Shabaab iyo kuwa maxkamadaha islaamiga oo taageero ka helayo ciidamada Ahlu Sunna Waljamaaca ayaa xalay waxaa uu ka dhacay tuulo 50-km u jirta degmada Buulabarde ee gobolka Hiiraan.

Tuulada Yasooman oo qiyaastii dhinaca barri 50-km kaga beegan degmada Buulabarde ee gobolka Hiiraan oo xalay fiidkii dagaal culus oo mudo sedax saac qaatay uu ku dhexmaray dhaq dhaqaaqa Al Shabaab iyo ciidamo ka tirsan maxkamadaha islaamiga oo garab ka helaya ciidamada Ahlu Sunna waljamaca ayaa saakay xaaladda tuuladaasi waxaa ay tahay mid degan,inakstoo aan si dhab ah loo ogeyn qasaaraha ka dhashay dagaalkaasi.

Ilo wareedyo ku sugan halka uu dagaalkaasi ka dhacay ayaa Saakay Shabelle u sheegay in ay jiraan qasaare uu geystay dagaalkaasi kuwaasi oo aan carab baain tiri ahaan inta ay la egyihiin,wallow wararka qaar ay sheegayaan in hal qof uu ku geeriyooday halka 4-kalena ay ku dhaawacmeen kuwaasi oo isugu jira dhinacyadii dagaalamay.

Wali waxaa tuulaadaasi iyo goobaha lagu dagaalamay hawada ka maqan isgaarsiintii halkaasi lagula xiriirayay madaama dhulka lagu dagaamay uu aad u fogyahay.

Saraakiil ka tirsan Maxkamadaha Islaamiga oo aan xiriir la samaynay si aan wax badan ugu ogaano dagaalkii ka dhacay Tuulada Yasoman ayaa waxaa ay sheegeen in dagaalkaasi ay qeyb ka ahaayeen islamarkaana ay weerareen kolanyo gaadiid ah oo ay wateen ciidamo ka tirsan dhaq dhaqaaqa Al Shabaab oo la sheegay in safar ay ku ahaayeen deegaano kale,inkastoo aysan inoo soora galin in aan helno saraakiisha Al Shabaab kadib xariir aan la samaynay.

Si kastaba ha ahaatee dagaalada u dhaxeeya xoogaga Muqaawamada ee ka socda gudaha dalka Soomaaliya ayaa u muqanaya kuwa haatan ku sii fidaya gobolada dalka maadaama ay ku koobnaayeen Caasimadda Soomaaliya ee Muqdisho.

Lamo maalin ka hor ayey aheeyd markii dagaal nuucaani oo kale uu degmada Maxaas ee gobolka Hiiraan ku dhexmaray labada dhinac kaasoo geystay qasaare Nafeed.

Meiji   

Alliance of moderates vs Alliance of extremists: ICU/Ahlu Sunna vs Alshabab/Xisbi Islam

----------

Dagaalo ka dhacay Degaano ka tirsan Gobolka Hiiraan.

Posted to the Web May 13, 21:09

Hiiraan:- Ciidanka MMIS garabka DFKM oo gacan siinaya Maleeshiyaad degaanka Alliance of moderates vs Alliance of extremists: ICU/Ahlu Sunna vs Alshabab/Xisbi Islam ayaa waxaa ay dagaal la galeen xoogagga Xizbul Islaam iyo Al-shabaab ka dib markii daba gal ay ku sameeyeen ciidamo ka tirsan Al-shabaa iyo Xisbul Islaami oo marayey Degaanka Yasooman oo dhanka Bari kaga beegan Degmada Buulo barde.

Dagaalkaan oo la isku gabal dhacsaday ayaan la aqoon khasaaraha ka dhashay waxaan dadku cabsi ka qabaan in degaano hor leh uu ku fido dagaalka waxaa kale oo laga cabsi qabaa in kooxo cusub ku soo biiraan dagaalka kooxaas oo inta badan hadda gacanta ku haya Gobollada dhexe.

Dagaalkaan ayaa ku soo beegmay xili maalintii 6aad uu dagaal ka socdo qaybo ka mid ah magaalada Muqdisho,iyadoo koxa dagaalamaya ay doonayaan in ay kala qabsadaan goobaha iyo wadooyin muhiim ah oo ku yaal magaalada Muqdisho.

A/Cawaale

Halgan.net