Sign in to follow this  
Junior Charles

when is it the rigth time for the kiss

Kool_Kat   

Complicated, maxaa inkaarta keenay meesha? Xaasidnimo igama aha ee dhaaf ha'isku tuuree...

Jonny B, I have yet to see/read, a manly man (as you say), who has nightmares about rajabeeto siib...Very boyish... icon_razz.gif

Kool_Kat,waxaan maqli jiray naag walba naagteey ka dhiig furantahay ayaa ka nasiibbadan dhinaca guurka. hadaba ma ragii ayaa sheegadaas ku soo darsoomay? jaabka jabkiis. lakiin suaasha hadaan kaaga jawaabo aniga waan dhiigfuranahay lakiin waan gaabanahay.

your advise is not bad and i may try it.even though i dont want a forced kiss.but having in mind that some girls are shy i am forced to put my foot down.

Cabdow   

^ I second that.

As for the poster, adeer, dad diin iyo dhaqan leh yeynu nahay, waxan aad sheegina midkood kuma raacsana. Besides, wallaasha miyaad jeclaan laheed in luuqyada lagusoo dhuuq dhuuqo ama lagusoo fara xumeeyo? Inanta dad baa dhashay ee haduu kacsi ku hayo si sharaf leh uga doono dadkii dhashay!

chubacka   

hahahaha@ this dilemma.

Its winter, I am somali, where and how can I kiss my g/f? funny and a half.

poster iska da all this kissing stuff and treat the girl with some respect.

Originally posted by Canjeex:

^ I second that.

As for the poster, adeer, dad diin iyo dhaqan leh yeynu nahay, waxan aad sheegina midkood kuma raacsana. Besides, wallaasha miyaad jeclaan laheed in luuqyada lagusoo dhuuq dhuuqo ama lagusoo fara xumeeyo? Inanta dad baa dhashay ee haduu kacsi ku hayo si sharaf leh uga doono dadkii dhashay!

well, gaberta waa walaashay(ina abtiteey)aniga hadii aan shuminin. qaraanka oo cideeyda laga qooda waa qasaaray.

Cabdow   

^ Let me get this straight, are you saying. Maadaama eey wallaasha (ina-abtida) tahay, instead of nin qalaad fara xumeyn lahaa, its better inaad adi fara xumeyso, because qaaraan baad bixisaa miya?

Canjeex, sxb, aniga nin xun mahi walikeeya gabar ma fara xumeyn. adiga waxi aad fara xumeyn u taqaano iyo aniga waxaan u aqaano isku mid in eey yahiin uma maleeynayo. waayo aniga fara xumeyn waxaa u aqaana(qofti marki aad xoog wax ugu qaato ama gaber la xoogay) so please stop saying qof aa la fara xumeyni. meeshan xoog mayaalo.

Ibtisam   

#That is nasty, the girl is ina-abtida, you should be looking out for her and make sure no one disrespects her, you are the extended police. Uuf seriously you have issues, stay away from your sister and have some shame.

I remember back in the days when Somali guys use to date white/ foreign women because they respected Somali girls and will only go out with them when they were ready to marry. Now their own sisters bey daaf layihin. :eek:

Ohh come on Ibti. It’s his cousin and the last time I checked Somali marry cousins.

Anyhow she’s the one and more importantly the kiss will unlock feelings of epic proportions. Let the boi experience…

Ibtisam   

^^^He did not say he was going to marry her- he wants to test his little theories and experiements on her. ON HIS SISTER. :rolleyes: Seriously that is just awful.

chubacka   

^ :D @ anything!

gaberta waa walaashay(ina abtiteey).

There is something to be said for keeping somethings back Junior. Why you would treat your own family like this is a bit of a mystery and why she would let you is even more mysterious.

I hope you heed the advice from your older (wiser!) SOLers.