Sign in to follow this  
me

Doqon

me   

1 Doqoni qiiq kama kacdee daamankay meer meerisaa (civil war?).

2. Doqoni saaf carro loogu riday, sad bursiinyo ma mooddo

3. Doqoni sokeeye ma aha.

4. Doqoni waxay leedahay laba iyo toban indhood, hal mid waxay ku aragtaa (isha qabiilka).

5. Doqoni xarigga lagu xiri xusulladay ku sidataa (Somaliland?).

6. Doqoni xin mooyiye, xisaab ma oga (All clans actually).

7. Doqoniino waa shil.

8. Doqonkii lumay oo la soo helay wuxuu yiri; "Maxaa la iiga farxi berriba waan lumiye" (Dowladnimada Soomaaliyeed maanta).

9. Doqonta usha agteedaa lagu dhuftaa haday garan waydana goshaa oo geshaa.

Somalia ma doqon baa??

AYOUB   

Doqoni waxay casarkii kaa maqasho bay cishihii kugu caydaa. 

Doqoni waxay ku barto - waxay ku baddo kaaga daran.

Doqonkii lumay oo la soo helay wuxuu yiri;
"Maxaa la iiga farxi berriba waan lumiye"
(Dowladnimada Soomaaliyeed maanta).

looooooool, at least ninku doqon ma usan ahayne xaqiiqda dhulka taalay buu arkayey! :D

Xoogsade   

LOL, Allamagan, your lost support for the courts shall be restored I guess once Barre Hiiraale gets to rule Dekedda again and he funds his clansmen's weddings as he used to do and buy them caasiyaal ay ku shaqeestaan :D

Temujin   

Barre Hiiraale gets to rule Dekedda again and
he funds his clansmen's weddings as he used to do and buy them caasiyaal ay ku shaqeestaan

Ninkaan wadaadka isku sheegaya wuxuu aminsayahay eega bal.

Xoogsade   

^ Do you deny Barre was a man for his clan? it is not what I believe about Barre Hiiraale but what my uncle who visits kismayo once a year told me. If someone needed money for getting married from barr'e clan, and the person had connections, he gave it to them, he also bought mini-buses for some so they can make a living. I haven't said anything lawful or unlawful about those gifts, just stated some facts someone who lived in Kismayo months on end told me.

Finally, support for islamic laws doesn't necessarily make someone wadaad. I never said I was wadaad. The sheekhs have my hundred PERCENT support for their service to us underdogs.

Originally posted by Xoogsade:

LOL, Allamagan, your lost support for the courts shall be restored I guess once Barre Hiiraale gets to rule Dekedda again and he funds his clansmen's weddings as he used to do and buy them caasiyaal ay ku shaqeestaan
:D

Xoogsadoow, I like your sarcastic comment. However, if that is true then I would say to kornaalka well done Gidoomiye, at least better than other selvfishs of his type out there with the money and the power. :D

Regarding the courts, kuwani umalyn mayo in aan ku soo noqonayo tan iyo inta aay dagaal dhul dad kaleeto (outside xamar) & dhiig dad muslima u tafaxaydan yihiin. :D:D

Gediid   

5. Doqoni xarigga lagu xiri xusulladay ku sidataa (Somaliland?).

^^^^........Haddii dherer wax taro naagaha dhicin lahaa geele....."

RedSea   

Originally posted by AYOUB_SHEIKH:

[QB] Doqoni waxay casarkii kaa maqasho bay cishihii kugu caydaa.?

lol.To note, I think,the source of the topic Starters' collection of the Somali maahmaaho is from the book penned by the Somali speaking Russian George Kapchet, am I right ?