Sign in to follow this  
Kool_Kat

Adaa Mudan Abaay

Kool_Kat   

LOL@Xidigo...

Cabdiyo, iskumaan ogeyn sidaasee waa ku sidee? Hehehehehe, ku fahmay walaaleey...

is there a law that says old men shouldn't hit on dhoocilaha yar yar?

Are you saying anaa dhoocil ah? :mad: redface.gif Besides since when are you an old man? Sheekadaas maa keentay! Any teen dhoocil toban sano kama weynaan kartid...Bambino waaxid... icon_razz.gif

Originally posted by J.a.c.a.y.l.b.a.r.o:

KK, You are loved even by the old men ,,, although i don't think 55 is that old. Come on ,, you have to give him some credit ,,

AGain, that is your assumption when you looked at his face not the reality ,,, he could be that kind of person naturally ,,,,

Give him credit for what? For being 'Naturally' shaxaari?

55 and older is old in my books...Old and almost expired...I must admit though odayga looked good for his age...Timaha iyo garka cilaanka groupka marsaduu ku jiraa...I guess cirada guduudan aa been usheegtay...Dhalinyaranimooy xaal qaado... :rolleyes:

Paragon   

Lool. Adoo Odeyga jaanis sii nooh. See camal waaye; xaa maraxad isaga dhigee...waa loo il jebiyaa ... il jabis weji-kaduud ah [QAC!] ..'OK aboowe' inaa dhahdid ay aheed :D .

Anyway, anigu I use to know Odey Cabdi Yare ku magac dheer and if you end up calling him 'Adeer'... adaa la adaa aan ku dhahay.

He'll say 'Adeerkaa haku cuno!' and believe you me that is putting it mildly lol.

Kool_Kat   

LOOOOL@'Adeerkaa haku cuno!'...Nacalaa maxaa dhahaa...

Ar ani maaba iljabis ka gaaray...Laakiin waxaa ku fikiraayay since uu shalay igaaday, intaan this weekend u noqdo aan dhoho 'waa mahadsantahay walaalkiis' aana iljabis iyo kiss layaqaano aan hawada uga diro markaan meesha ka soo baxaayo!!! :D

Ms DD   

KK

There is an old man who comes to my shop. He is about 60. I know his wife. Wuxuu isku soo aadiyaa when it is tooko at the shop. HE found out that i was single and ever since he was coming in the shop in the pretence of getting catar, xanjo or cusbo (we both have at the shop). Calla kuli xaal, he said "isha ayaan kugu hayaa lady, nin tolkeyga ah baan ku siini", I said to him, adeer ( i resisted the urge to call him awoowe), make sure he is not a day older than 35, as i dont want sirqo". He said that "oday baa ku dhaqi kara, satisfy your needs" I nearly choked on my gaxwo. ANyhow he returned few nights after that, and guess what, he said "i couldnt find a man better than me as i can offer you everything you need, apart from money". Bal what else was he offering? I shudder to think!

So this sickness is everywhere. Ka cuudi bileyso hon.

Malika   

60&55 waa daa yar waan isidhee? Lol. I dont think they are perverts, men dont age even in their 80's miid yaar beey iskaa gursanii karaan iskaba daa iyagoo 55 or 60,they still in their prime.

am sure you ladies are just in the right age for these 'old men'.. icon_razz.gif

Paragon   

^ :D . Haye, you are so nice to them. Considering? ;)

Lool@Koolkat. Maya, xabiibi lee dheh and he should spent the rest of his melting :D .

Lool@MsDD... 'isha ayaan kugu hayaa lady'. Sounds like a threat that marrying off to one of their own is the ultimate punishment :D . Adna, I bet you shriek inside when you spot him looking at you with an 'il-gur' ;)

Aaliyyah   

Kk loool whats wrong with an old man saying abaayo?? isn't that like walaal...no big deal. He doesn't have to say adeer,,,he aint your uncle :D

Unless u thought he was hitting on you icon_razz.gif

salaam

Kool_Kat   

^Wait till an old fart uu kudhoho 'walaal'...Just you wait and see...Laakiin adoo kale waaba kuwey ugu jecelyihiin...Groupka la dhoho 'odaygii gabaryar oo weesada ukeenta buu helay'... icon_razz.gif

Originally posted by Ms DD:

he said "i couldnt find a man better than me as i can offer you everything you need, apart from money". Bal what else was he offering? I shudder to think!

;););)

redface.gif @Malika...Right age aa?

Cirdayoow, :D @xabiibi...I might just do that...

Aaliyyah   

looooooooooooooool@ everything u need apart from money hehhe....

please tell ....

money is everything these days...who has time for cheap guys smile.gif

loooooooooooooool the first time i heard that kk....was when my mom was talking to this lady who said her dad got married and then my mom was like bt he's old hows he gonna take care of his wife...and the lady goes...dee wa mid yaroo weesada u keenta oo macawiista u hagaajisa...i was shocked the lady was talking in that manner...i was like grosss (ofcourse in my mind) i just smiled politely..I hear your meaning. Though if someone goes abaayo it doesnt mean anything unless u see them checkin u out or flirting or what nt...

salaam

BOB   

Originally posted by Kool_Kat:

Besides since when are you an old man? Sheekadaas maa keentay! Any teen dhoocil toban sano kama weynaan kartid...Bambino waaxid...
icon_razz.gif

Maya adiga dhoocil ma tihidee taa dhashay aa dhoocil ah... :D

Wallee inaa bilcaanteedii tahay(raggeedii kuma dhihi karee)...saas aa la rabaa dhulka iga qaad oo gabdhahaan usheeg inaan oday eheen otherwise 'Credit Crunch' baa igu dhici doonto oo wax salaanta iga qaado ayaan weyn doonaa... :D

Speaking of uncles....waxaa hada ka hor la igu diray oday Utange joogay...cousin of mine ayaa igaaday oo wuxuu igu dhahay odaygaas waxaad ku tiraahdaa hebel ayaa ku raadinaayey...anigana maskiinimadeyda I went over to him and told him that so and so was looking for him but out of respect I called him 'Adeer' without knowing this dude hates to be called that even when it was clear to see that he was far older than my own father...

the bloody monkey humiliated me in front of a whole lot of people saying out loud 'Adeer Hooyo ma fadhiday? 5tii kg aan hadaaye ugeeyay durba maka saartay? Did she say she needed to see me urgently?' :mad:

^^^I've never been humiliated that much in my entire life and I almost hit my cousin and looking back today I should've hit the monkey for tricking me...

Peace, Love & Unity.

Kool_Kat   

I should give you an e-punch your lights out for calling my daughter dhoocil! Laakiin waxaa icelinaaya inaadan waxba ka weyneen gabadheyda baan ogahay, oo marabo Eedo ceebowday inaan noqondo hadhoow... icon_razz.gificon_razz.gif

As for your story about adeerka, looking back today you should hit yourself for falling for that...Kana sii fiican haduu garuun kuu dhowyahay... :D

Inteese ka baxday labadaan bari, dad baa ku baafinaayee?

BOB   

Originally posted by Kool_Kat:

Laakiin waxaa icelinaaya inaadan waxba ka weyneen gabadheyda baan ogahay, oo marabo Eedo ceebowday inaan noqondo hadhoow...

Wallee waa ii dhameeysay oo bes waaye waxba iima yaalaan waa inaan maqbiyo noqdo... :D

Xittaa waa i difaaci weysay oo ninka Zuluga igu sheegaayo yac waa iga dhihi weysay...Sheemo maan ku dhahaa mise Wareegto Luga Cad aan ku dhahaa? Ninkaas Xaal hala iiga qaado meel buu iiga dhacay oo suuq xir weyn buu igu keenay...so many girls blocked me on msn Thanks to him oo waxaa la ileeyahay anagaa sawir wiil Soomaali ah noo soo direysaa...marka ninkaas wuu itoogtaye dhiigeyga hala iiga qaado. :(

Peace, Love & Unity.

Kool_Kat   

Ar magaca 'Wareegto Luga Cad' inaa ka helo ma'ogtahaybo horta...Something about it oo isoo jiito, ma wareegaa mise lugaha cad? :D

Ar iga tag, intaa ka dhuumatay maa hadana rabtaa in xaal lagu siiyo? HEHEHEHEHEEE, kuwii ku blockgay MSN kooda isii anaa kaala hadlaayo...Wiilka eedadiis aan ahay aan dhahaa...May be markey lugta cad arkaan iney isdhahaan kan Qureysh aaba wax ugalay... icon_razz.gif:D