Sign in to follow this  
OG Moti

DERMAN the SOL protector.. Give it up to him

x_quizit   

Barwaqo, of course girl, truce. I admit, i was a bit jealous of u liking nomad, so i let the tigress in me come out :D ...but now that its over, im happy to resume our friendship...shopping? coffee? all good...pick me up in July...at heathrow

Tuujiye   

KULIGIIN DHEXDAAN IDINKA SALAAMAY, KUWIINA DHEXDA WEYNA DHABARKA AAN KA SALAAMAY.

SALAAN KABACDI, MAXAA WAAYE GAME KAAN?? KADHIMEEY KADHIM OO LA CASRIYEEYAY MIYAA? ISKIIDKAAN IYO MAXKAMAD MAXKAMADAAN AANBA LA YAABANAHAY. ANI HALA II JILCIYO YAAQEE WAXAAN OO KALE IN AAN FAHMO WAQTO MABA U HAAYO..

WARAA OG-MOTI SAA U SOCOTAY WAXAA KAANTAY IN AAD DAD ISKA GANAA XATID. ACTUALY DARMAN ISKA GANAAXO OO ISKA XIR..WUUBA KU FIICAN YAHAY WAX LA ISKA XIR XIRTO OO LA ISKA DAR DARBEEYO SIDII MAXAA BIISTA MAREYKANKA OO KALE..

WARAA ATOORE MESHAAN NOO JILCI NOOH WAAN KA DANBEEYAAYE..

HALA HAAS LEE RABAY..MARXABA..

LuCkY   

Ladies and GentLemen in the Case of DARMAN VS.LAKKAD:

THis case is DISMISSED!

Darman Yes indeed we had exams and finaLs...so thnx for wasting our time.And for wasting our(mine and everyone invoLved)im sentencing you to A Taste of Ur Own Medicine

Lakkad Lunch is on You...U have to cover everybodys expenses,heck aLL of SOL members is on You.