Sign in to follow this  
Tuujiye

Sideed Jir Xaamilo Ah...lol..

Waa runtiis . . . . wax la arki karo meesha keen hadii kele naga dhaaf ,,,,

Heeeeey, mise haddaa xaamilo laga soo dhigaa ??? looooooooooooool,, haye waa sugaynaaa . . :D

nuune   

laakin aawey ninkeeda, ya xaamila ka dhigay, see wax u jiraan, or it is just calool weyn oo kuusan lee.

fatma118jiruurleh.jpg

ibtilo wallee anagaa yaabnay, bal saqiirkan eega

Yeah . . . lama sheegin qofka uureeyay gabartan yar . . . may she ate a lot of RICE or may be CANJEELO . . .. is there anyone checked if she put some clothes ????

Or may be she used to wear trousers with boys and that is why she is pregnant ;);)

Wiilo   

Holly shiiiiiiiiiiiiidh, that was my reaction at first....lol waa naxdin..ma runbaa arintan mise waa dheeldheel......my quesion is....were she getting her "Per.......d at this age..how did she get the pregnancy........wow....CAJAA'IB.......

waaye.......iga soo hubiya ARINTAAN NAXDINTA LEH saaxiibayaal.......I think it is the "AAQIRO" samaan.....hadii la'arkay arintaan......INlaa lillhaai Wa inlaa ilayhi Raajicuun.

Wabillaahi Towfiiq:

Wiilo   

Twinz, Twinz, Twin,s WHAAAAAAAT!

i didn't know that she is carrying "TWINS" too, Holly Qur'aanka Kariimka...

Wow :confused: :confused: :confused: :confused:

Wabillaahi Towfiiq:

Juxa   

i have seen 12 year old having a child in the UK. but this case i think its impossible :confused:

subxanalah, qadar ale waaye if it is true :eek:

If its not a hoax,(she maybe a pygmy :rolleyes: ) it is possible for girls to mature biologically at an early age of 8. So Im not surprised but I do worry of her mental capability and her body's response to such a burden of carrying a being in her.Did I hear twins?? :confused: May Allah help her. What was she thinking???? :( :eek:

Wiilo   

Runtii waa arin naxdin leh, si kastaba ha'ahaatee arintu, way dhacdaa in gabdhuhu ay biologically qaangaaraan balse, tani waa arin aniga igu cusub............"Yaab" :confused: :confused: :confused:

Wabillaahi Towfiiq:

Tuujiye   

Nuune good looking out man..tnx...

Waraada ani xarig iyo mindi aan raadsanoyaa idinka asxaan ii fala waxaa ii soo raadisaan kalabka gabrataan saqiirka ah la seexday!!! Eri camal hadaan u qali waayo oo baqti camal u lagdi waayo dirin igu duuduuba.....

wareer badanaa!!!

Asbaxiinta gabasaar iyo shaash ee u xiraayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!Aaaaaaaaaaaaaaa..calool xanuunka....aaaaaaaa.. :( ar baajuuna saan maa u danbeysay..aaaaaaaaaaaa...beerka aa i xanuunaayo..aaaaaaa..see u foolanee saqiirtaan..aloore ayadaa aduunka ka tageyso labo ee keenee miyaaaaaaa!!!...aaaaaaaaaaaa...

ilaahoow foosha u sahal nafteedana bad baadi saqiirtaan..HA!!!

wareer badanaa hadane!!!!!

Leave it to dumb and dumber, to be the ones who shed light on this story from the annals of the tabloids. :D

For the sane Somalis, there are a number of reasons this story is completely fraud. Just from glancing at the picture, you can tell it does not display a typical interior design of a house in Marca. That alone should have you stop dead in your tracks. :D

Truth be told, this girl lives some where in Ontario. She is simply playing pretend. Just like how some children play doctor!

Dumb and dumber, I can assist you take your revenge on the one who got her pregnant. The culprit is none other than her play husband! Enjoy the photo! :D

pic_month04.jpg

Tuujiye   

Waraa adi wili manooshahay?...Spadez..adi iyo cunugaada meeshaan aa ka wada qaraabataan aan maqlay runmiyaa...lol..joke...

I found this site at real website is a true story man..This is nothing compare to some other things I have seen sxb....

wareer badanaa!!!