Naftaa qaaliyee armuu nagu qarxaa,

Hemaddiyo hableheena qaaligeeda

Qalbigiyo wadnaheyga qarqarkiisa

Qosolkiyo hadalkaagaan uqushuucee

Qaadirkeygoow haiga qaadin quruxdeeda

Qarsho weeyee qalbigu armuu naga qarxaa,

Iga da ayaakhey waaba juboodee :D

Buuxo   

Lovely piece. Ani bashaas waan ka heeley.Anoo kursigeyga ku'fadiyo aanba iska ruxmaa.Bal soo daa...waxba ha celin, wey ku heysaa . :D

nuune   

lool@cabdiyo, lol@waan iska ruxmaa, am picturing u now adoo ruxmaayo gacmaha saas ka siinaayo iyo qoorta :D

I love dhaantada, and anyone who plays it, the famous guys who are all time celebrity of dhaanto are Baarleex & Sangub, these two guys are the only remaining famous dhaanto players.

But there are others who are better than them in terms of playing Dhaanto, waa inaan soo shaacinaa oon soo caan bixinaa dadkaas,

stay tuned with my dhaanto website soon, would gather all the dhaanto videos and audios, stil working on it

Buuxo   

LOL. Markii durbaan loo qaato baa igu soo dagta. Dhaanto cusub aan ciyaarna hada, mida gacmaha kor loo taago oo la'iska ruxmo...beautiful really with the right dhaanto verses.

I think it's the best somali cultural dance.I would love to see some of those videos ,i think wixii youtube dhaanto video waan dhameye.

Bal ku dhadaal the website.

nuune   

Cabdiyo, lets not also forget ciyaarta Saarka, it comes second to Dhaantada, love how they play Saarka.

soo dagaay saarkii dunidaay soo dagaay

Malika   

^Dont forget to post links here too, I am just learning to appreciate Dhaanto,after nothing else was played at this party I went too. maxaa laa ciyaare,islamihii yaa fadhisiin habeenkii oo danii they were on their feet..lol

Abtigiis   

The best version i like it the jecliyaay dhulka hooyo xornimo aan ku joogo with Mohamud jaango. Dhaanto has the potential to be a nice dance, but a lot needs to be improved. So too Saylici which is my favourite somali dance.

Salalaa calyhi hooyaale

Salalaa salalaa calyhi hooyaale

Bismilaah Bismilaah calyhi hooyaale

Bismillah Bismillah calyhi hooyaale

Yac kooya!

nuune   

^^^ Innaba caadi ma tihid Duceysane.

Ibtisaam, the Dhaanto you seen being played in the West is not the real one, they modernized it thus losing its origin, I will bring the real dhaanto Inshaa Allaah when I gather them on that website.

Malika, stay tuned here, links of dhaanto audios and videos smile.gif

Paragon   

How about some sensual dhaanto?:

'Naa hoo go'eeyga oo

Keen garaskaagaan goglade'

I heard that from a doob geeljire insuniating something to a girl in the dhaanto. She went all gigly :D .

Nephissa   

Dhaanto aroos an ka cayaaray Summer-ki hadaa arki lahayd, Cabdiyoooy! Ceeb baa dhacday :D . When the video came out, my dhaanto looked like a cross between Kriss Kross's 'jump around' and MJ's 'moon walk' dance.