Sign in to follow this  
Ibtisam

Troll, Shah and Sheeko

Ibtisam   

CL adigu qoof ku dila ayaad uu bahatey. I noticed allt he time dab ayah shiidi or ciid baad isku diri. :cool:

The ending is rubbish, Somali qolafatan is as bad as the Jamaicans. icon_razz.gif

no i anticipated the dumaashi thing iney soo baxayso soon.

Kow dheh, illayn hub culus baad isku halaynasay.

alaa ku baday sayid, it is not your fault halkaad katimid lakinse halkaad usocoto bal yara fiiri

Waa labo, waligayba kama tegin meeshayda, maxaanse ka doonaya meesha dadkii joogayba bad'da u carareen.

dagaalki halkaa buu ku dhamaaday, all parties have signed peace treaty been-been ah until next week or until next time JB and Ngonge bohol ey uqodaan u ku dhaco sayid.

waa sadex, bohol qodayaashii mar hora god ku dumay - hence they are no where to be seen.

waakas - waan saxiixay

i am ready for koob qaxwe ah iyo bur xalwo ah now, thanks

sido kale, bal aaway tii na macsuntahay - beladu soo dhowaansha xuma - war heedhe - meeh shaahi, qaxwihi, buskut iyo xalwaddii?

:Dicon_razz.gif :cool:

Oz   

CL use to/was vicious back then, I normally would stay out of her way. :D

Juxa   

sayid i like how you twist things, the dumaashi tactic adigaa igu dishay, i mean your kin are everywhere and it is always juxa that done this to sayid..... adiga uun geed baan iskaga kaa soo xerayaa, the rest lakin waa iska kaftan iyo maata-caleesh

true to my word hishiiska waala saxiixay, hope CH iney xalwada naga soo yara kululeyso

NGONGE   

^^ What ducu, can't you see the one above you threatening to break my teeth? He knows that without teeth I won't be able to pronounce the word. :D

Ibtisam   

^^What are you talking about, we are at work till 8pm!!! :mad:

Only the teachers get off at 3.30pm, I wish I had the patience to deal with kids.