Sign in to follow this  
Ibtisam

Troll, Shah and Sheeko

Kool_Kat   

Bismilaah, maanta meel kasto aan far dhigaba dagaal baa ka socda...Maxaa reer SOL gaaray? War kuligiin wada jimicsada...

Balaayo majidho dhiceyga...Kuligiina sidoo kale insha'allah...

Juxa   

CH dagaalka waa sayid and ngonge is supporting him silently, CL is pretending not to understand and Ibti iyadaaba isku maqan

Kool_Kat   

Ramadaankii haduu dhamaaday ma hala'isku soo wada haadaa layiri? Bal ilaahoow nabad nagu gaarkiisa ramadaanka dambe...

C&H, you of all people offering xalwo and buskut? C'mon now! Or is the xalwo made with sweet and lo' sugar and the busuk whole wheat? icon_razz.gif

Cool! Bal ii soo gudbiya the list.

KK,

Maya Maya! I know for a fact that certain people(read Juxa)inay wajiga igaga dharbaaxayaan the fake stuff, marka I'm offering the real Xalwo and Buskut to end this sudden war that is breaking the toll family apart.

Originally posted by chocolate & honey:

Cool! Bal ii soo gudbiya the list.

KK,

Maya Maya! I know for a fact that certain people(read Juxa)inay wajiga igaga dharbaaxayaan the fake stuff, marka I'm offering the real Xalwo and Buskut to end this sudden war that is breaking the toll family apart.

so you agree that Juxa is violent reactionary person?

Ibtisam   

Lol, I am full; just had barris with cartiyad, grilled chicken. Yummy. God bless somalis. Naagta caad iila shaqsa had cold ham sandwich, I did offer but she liked wexida qabobow.

Haye.

Juxa   

Originally posted by Sayid*Somal:

quote:Originally posted by chocolate & honey:

so you agree that Juxa is violent reactionary person?
or maybe they agree inaad tahay nin dhiiqa lugaha la galay oo lagu qabtay hadana aan karin sorry waan gafey inuu yiraahdo.

you see dumaashi i am here today to deal with your qaab-daro

Ibtisam   

Wa maxey daagalku? Maxa iga dambey???

I am on Juxa side. My nature is to take sides and yaan la isgu teegin your person, and THEN ask questions after the dagaal. icon_razz.gif

standing ready with my budh, haye Juxa yaan ku bilaba?