Sign in to follow this  
IsseRiyole

Cunto Xumi-Bad Food

War wanaagsan dhamaan, anigu nacay Minneaplis/St paul, Restaurant ay Soomalida leedahay, war ma anigaa mise dadkan Respect maba laha,Cuntu Xumi iyo aqlaaq la'an bay isku darsadeen. Bal Restauran ugu fiican nala share bal.

RedSea   

^Safari restraunt has good service. Don't go to somali maqaayad in Somali malls and other areas. They don't know the least bit about service man. You have to yell across the room to get some attention. Shid.

But,isnt that part of the experience? Anu iima baxdaba meelan buuq lahayn. Waa inan maqlaa ama experience gareeya the following:

• Macuun jajabeso
  • kabayeeri fiigsan.konton meel per hour kusocdo
  • Order qaldan la iikeeno.
  • Orderkas qaldan aan dhemdhemshaa.
  • Orderkaas aan ka dacwooda oo aan ka calacalo(hilibka inta weli kor uqaado aan dhigo,ku idhaho,"waa maxay waxani?")
  • Ownerka uyeero
  • Cuntada laii saxo.

[*]Kadib aan cuno.

Kadiba Berina kusoo noqdaa,la repeat gareeya broceeska. That is the experience adeeryaal. Me Love it. smile.gif

RedSea   

Faarax lool yes. Well I don't mind as Somali I gues since I'm use to it. But that doesnt mean they shouldn't improve their service specially since we are in a country where costumer service is valued.

Xamdi restaurant ayaaba kusoo xasuustay. Maqaayadaas ayaan joogay maanta, which I hadn't been for a while. I know it can get very busy during maalmaha weekends, siiba jimcada, laakiin kamoon.

Kabalyeeriyaal ciyaal in their teens ka shaqeynaaye meesha kuligood, and I do admit meesha busy ayee ahayd, still they should have been trained. Qof wax dalbanaayo waala iska iloowaa. Wuxuu dalbaday looma keenaayo, wuxuu dalbadayna qof kale loo geynaa, then markuu farta u fiiqo, implying it was his, ayee qofkii kale laga soo qaadaa lana soo hordhigaa. What the...

Xamdi wey kibreen mise waxaan kuma ogaan jirin. I know again meesha waala buuxay oo wareer ahayd, still.

Haddana then your order markii laguu keeno, waaba if you are lucky, qaadadii iyo fargeetadii kaalay adiga keen hee. Waligey ma arkin meel cuntada ka hormareyso qaadada. Anigaa doontay, like many.

Xamdi xishmad gaar u ahaaye and I still do, and that I do know some of their old-time waiting staff left and opened a rival restaurant just a few blocks away, laakiinse maanta wey iga jajabiyeen, I and others.

Aaliyyah   

loool its somali style to yell your head off to get your way.

hadaa inta sameen karin meel somali joogto dee ha aaadin lol

salaam

I guess dhaqan Soomaaliyeedkii iga siibanoyso miyaa, oo waa ilooway. Still sidii lagu yaqaanay wey dhaafeen maanta. Kaligey ma ahayn dad badan yaabanaa.

I was grinning markaa soo baxaaye. Three caddaan dudes were at the door, waiting to be served. After a few minutes taagnayeen, finally asked the cashier if any miis to sit is available. Knowing how crowded the place was and how uninterested the cashier was, wax badan ayee meeshaas taagnaan doonaan filaaye, iyagoo taagan kasoo tagee. Maba oga meesha inay serving ka jirin, oo waala iska fariistaa miisaska. First come, first helo.

Uma ekeyn wax frequent ah. Kuwa meesha loo soo amaanay u ekaayeen. They were dressed in AE dhar, college brats u ekaayeen. Probably even were expecting beers to be served as well, who knows. Ar huge disappointment sugeysay kuwaas.

Aaliyyah   

^^They will get accustomed to it, and am sure once they taste hamdi's delicious rice they would know its worth all that trouble :D

salaam

Aaliyyah   

lol@ share holder..hahahahaha

walaalo all I said was if you are somali you gotta be tough and yell for your things. Just giving you few tips smile.gif

besides I love hamdi rice....its unique and well made..love it love it and love it some more icon_razz.gif

salaam

Just pulling your arm, err should I say your leg? That would be more inappropriate nooh, wadaad ahee. :D

Xamdi goormaa kugu dambeysay horta? I should check out their other location at downtown, though. Maba arkin waligey kaas. Ever been to that one?

Aaliyyah   

you see what I was talking abt, you are even crazy about hamdi. Check out all their locations :D

hadhow uun haka calacalin sidana la iigalay..toughen up dee

salaam