Sign in to follow this  
IsseRiyole

Cunto Xumi-Bad Food

Originally posted by Nephissa:

quote:Originally posted by Faarax-Brawn:

[*]Order qaldan la iikeeno.

• Orderkas qaldan aan dhemdhemshaa.
  • Orderkaas aan ka dacwooda oo aan ka calacalo(hilibka inta weli kor uqaado aan dhigo,ku idhaho,"waa maxay waxani?")
  • Ownerka uyeero
  • Cuntada laii saxo.

Akhas! cuntadaas aad far-fareesay cid kalaa loo geeynaa markaas! Cooooooooooooc. Somali rest. waxasan ku nacay. Xitaa juice ka markaa la ree-reebo waxan maqlay dhaladaa lagu celinaa lee.. which is why I always order canned drinks.
L0L. @Juice reeb reeb ah. Hard times nooh..i can understand,but Of course,Maxaa loo qasarina? What is the big deal? Back in Africa,waxas wax ka daran baa la cuni jiray.

-Lily-   

^^^LOL, I’m glad you feel so relaxed in a swine flu era.

Nephissa, make sure you pour the canned drink in a clean glass, you never know where it was stored, perhaps rats ran over it or the waiters slimy hands graced the part you rest against your lips to drink.

nuune   

^^^ Waxaa la yiri galaas biyood cabeeso hadii uu daqsi or dukhsi kaaga dhaco waxaad sameesaa yuunbi daqsiga biyaha or maquursii, kadib biyahaaga iska sii cab, same goes for food, ku dhax walaaq oo ku riiq daqsiga cuntada hadii uu kaaga dhaco, my motto :D

Originally posted by nuune:

^^^ Waxaa la yiri galaas biyood cabeeso hadii uu daqsi or dukhsi kaaga dhaco waxaad sameesaa yuunbi daqsiga biyaha or maquursii, kadib biyahaaga iska sii cab, same goes for food, ku dhax walaaq oo ku riiq daqsiga cuntada hadii uu kaaga dhaco, my motto
:D

Cuudu billah. L0L. Waxaas reer baadiya lee suubiyo.

Speaking of which,One time,I came to say salaam to my uncles @the watering hole. They did the usual and gave me a dhakalful of foaming Camel Milk. Just as i wanted to sip it,A housefly aad umaleysay inuu kasoo haray pre historic error felt the need to dive into the milk. So,i am cursing and struggling to remove this fly and geeljire adeer sees me. What does he do? I will spare you the details, Suffice to say, the fly was immersed in the milk and i was forced to DRINK it.

Yes.I threw up later.

Having been to Xamdi last night with friends and again tonight to the new Bilaal restaurant with other friends, I can now attest labada maqaayadood waa laba mataano maqaayadood.

Only difference being Bilaal space ahaan kistoo ka weyn.

Saak, you should check out Bilaal. Cuntada Xamdi isku si ah kariyaan. Heck saxanka, bakeeriga, qaadooyinka waa kuwii Xamdi camal even. And it got more space than Xamdi.