Sign in to follow this  
Koora-Tuunshe

The Video Song of DHAHAR.

Faynuus   

I love the video. Thx K.T.

waraa Zafir maxaa horta gabar cad ku dabo dhigay? oops i mean a brown girl u know the somali version of WHITE. Gabdhaha cad cad aka DIANA amaan sii yaa hadii kale..... :D

Kool_Kat   

Marcas, kaalay adi enemy list kaaga ma buuxsamo miyaa waa yaabee? Hay!! I think you have more enemies that Osama, well in your head of course...LOL

BTW, if you wanna dance too, just come to the dance floor, no need to yell from the sidelines...Ok little one...

Geediid, dhabarkiisaa

kusameynaa ani... :D

Faynuus, daac qurun iyo nus...Basbaas iyo cambuulo laga dhargay...

Kool_Kat   

Originally posted by Northerner:

Aaryee, is deji saxib. Take a chill pill mate.

I think you mean a bottle of chill pill... :D Kan hal iyo labo wax kama taraayee...

Jacpher   

^Adiga arbushka daa nooh.

Marcas, kaalay adi enemy list kaaga ma buuxsamo miyaa waa yaabee? Hay!! I think you have more enemies that Osama, well in your head of course...LOL

lol@ma buuxsamo

Waryaara, Marc maa la daayo. The only isku-dhex-qas nala joogo. Maryooleey igaarka Soomaalinimuu idinku qaraabeesanaayaa idinka waad burineysaan aanba ugu horeeyee.

Marc: You should do a video about SOL. Really. You should.

Lazy:

I will ban myself, if you get out you know what from you know whose's legs out of your you know to? get it...jimcaale, iinoolow eedo.

Waxba kama fahmin waxaad qortay. Waa noolahay dhiigoos laakiin talo iga hoo. Iska jir the clothes your words wear. I still like you but waxaad qoreysid ka fiirso.

Farah, labeeble maxaan ku iraahdaa, wali qosol been been maa wadaa? sii wad hee

Yaa dabaal ah oo duurka loo diraa ma maqashay? :D

I am not falling into your trap nooh. I am quit happy to be labeeble xishoonaya aan caytameynin. icon_razz.gif