Sign in to follow this  
-Serenity-

Troll Corner

nuune   

AT&T,

Hadaba wey jirtaa gabadh Nafisa la yiraahdo, inta badana adigey garabkaaga taagneeyd laakin magac kaley wadatey, balse taad ku khaldeysa ma ahan sxb, Trollkan maba soo gasho, ee magacyadii baa ku wareershay waan kuu jeedaa, marka play of names ayaad ku jirtaa :D

PS: Gabaygii galaalxoor ayaan akhrinayey oo Dhoodaan soo saarey

Abtigiis   

Originally posted by Johnny B:

Ibti, let's just hope that you kept my pic.
;)

AT&T iyo his captivating stories ba budh la dhacay,oo hos u dhige, ana sawir dirid iyo look @ me ban ku washe.

Waryaa Johnny B;

Who told you AT&T's face looks like a bone roamed by qudhaanjo. Send your photo to Ngonge and let him judge bal in aad koob shaah ah iga wadid. Of course, wajiga is not the only thing. We may have to present ourselves for physical inspection. Adoo suulal (toes)malaasan iyo taayiro kuwa ku yaal cartoons'ka Amiin Caamir la moodo meesha la yimid yaan lagu arkin!

:D

Nuune

War bal line ii bixi bahaabahaadii hore waxba kuma hayee, Sheekh ma iska dhigaa oo sida BOB Asalaamu calykum iyo Wabilaahi Tawfiik dadka mu ku garaacaa. Ramadan is looming and it should help in terms of the timing for the transformation.

EDIT- nuune, galalxoor waan fahmi waayay. Nin gabannaya unbuu iila muuqdaa. Tan kale, the real name is not Nafiiso. Magaceeda saxdii waa si kale.

Som@li   

At&t, kursigi aan settings sameeyey bay iga xadeen,hada waxaan ku fekeri in calaamadku dhejiyo, xaasaska wax la xirira maaha, :D

Waa maxay qaylo dhaantani, Waxaan islaa waa ku war warataye,

Gabdhow, Mid ku habaara, ani Nuune Makhraanti baanu ka noqe,

Abtigiis   

^ Waa la isu kay sheegay baan umaleyne, let us concentrate on ambushing new entrants. Inta hore, they are updated.

Mise iyaga laftigooda mid laga xanaajiyey baan sasabtaa. have you ever been approached by a beautiful girl (an acquaintance) who tells you at length sida uu her man -in most cases your friend- u xumeeyay? And did you have the gut to console her by wiping tears from her eyes and suggesting non-verbally that the tears could go away forever if she assents to what is in your mind?

Women are sophesticated. There are some who understand it in a fraction of seconds. And all the grief is gone!

nuune   

AT&T, adigoo khibradaas dumarka u leh, aadna ugu xeel-dheeraadey arrimahooda, kaa dhageesan maayo intii halkan joogtey ayaan ka dudayaa oon dabin u dhigi kuwa cusub.

Carabtaa horey waxey u dhahdey:

Yatamanacnacna wahunna raaghibaat

yabkiina wahunna kaathibaat

Dabshid, lool sxb, anigu AT&T qaabkuu wax u wado kama helin, ninku dilaa buu ahaayee maxaa dhacey, kolleey wax unbaa meel iska daba marey, wali ma aaminsani .....

Waa la isu kay sheegay baan umaleyne, let us concentrate on ambushing new entrants. Inta hore, they are updated.

Mise iyaga laftigooda mid laga xanaajiyey baan sasabtaa. have you ever been approached by a beautiful girl (an acquaintance) who tells you at length sida uu her man -in most cases your friend- u xumeeyay? And did you have the gut to console her by wiping tears from her eyes and suggesting non-verbally that the tears could go away forever if she assents to what is in your mind?

Women are sophesticated. There are some who understand it in a fraction of seconds. And all the grief is gone!

:rolleyes:

Abtigiis   

Nuune

Hal mahayo saaxiib. Anigoo kale waxba ma helo. Raga khatartii waa kuwa meel uun daba-dhigta. You will pick a pattern. See Ngonge. CL bay u sudhan tahay. Spare part'na wuu haystaa. See Xiin, Bishaaro leewarka u hayaa. Anigu kolba mid baanu is haysanaa. Markaa waa la iga diday!

Ngonge- Salaams. Koley waan eedi salaantaadee!

CL

good to see you understand my Somali. Or is there someone translating to you. NG? You see what I am saying is a good farmer can only have a bumper harvest if he concenrates on his farm. I am a lazy farmer.

nuune   

AT&T, lool, xaalku waa qasanyahay kolkaa,

Anigu waxaan ku oran lahaa al-muruqaati faarax samatar isticmaal oo wax takhaantikhi, turaanturooyin samee, wax kaga gurxami oo hala arko inaad mashiidiyaan tahay oo manaxaanka qabo :D

Good morning ,,, waar maxaa la sheegay.

My computer is formated and a whole new set of windows is installed.

This should be my last day in SOL ,, that will take for a little while before i sneak back. I'm going with Ibtisam.

Abtigiis   

Safe Journey JB. If your company is Ibti- Johnny B iyo anigu maxaan markaa isku haynaa? bad luck.

Nuune- War meesha ka kac oo bal meesha ii dhexmar. If you find all the nubile ladies are either occupied or unwilling, kuwo aan ka ducaysto soo hel. I am not finicky. Aakharadaydaan u shaqaysan.