Sign in to follow this  
Nameless

Whose got the Best Username on the Forum??

nafta   

^^^ :rolleyes: ...speaking about overactive imagination icon_razz.gif

Anyway these are the names i consider as really cool

1.Lois-Lane

2.Pebbles (that just sounds too cute)

3.Dawaco

4.Sophist

5.runaway^virgin

6.Kool Kat

7.Nuune

8.Athena

9.Fresh Prince Of Xamar

10.Qoryooley Tuug

And Of course moi :D

sure im biased but even youve got to admit that when i first signed and was an alien, this name caught yr eye... or maybe it was the random silliness of my threads. wtv.

Tuujiye   

Magac yada aad kasoo taba caareesateen meelaha huudeyda haku booteenina ee wax kale keena.

magacyo wada dhaawacan oo dagaal soo maray aya wadataan yaa. magac yo aad u qabtid laan jaad ah oo qalashay yaa. ee wax kale miyaad isku heysaan yaa..

Macalin   

^^^^^ subxaanalaah, what a name u r carrying man, istaqfurullaah al cathiim

---LOL

War dhagoolyahow dalbaha Leh...there was a nomad by the name of DIRAC N TIMZ...that was a name i lovd..wah :D

nuune   

^^^ waryaa lakkad, you missed what was i talking about, i was refering to a guy whose name was unislamic and disgusting, by the way his name was removed,and that subxaanalaah was not intended to your name or the dirac one,khuukh ma kasee

nuune   

^^^^^lakkad indha adeega hadaad iska dhaafi laheed calool xanuun kuguma dhaceen wallee, dirac iyo jinni iyo jamal jaan baad shegtaa markaan ku arkaba 24 ka qaaxood, quuqle waaxid :D

sxb lakkad, ma ogid miyaa gabdhaha inay dalbaha jecelyihiin because ayaga ayaa dalba wada leh

Macalin   

sxb lakkad, ma ogid miyaa gabdhaha inay dalbaha jecelyihiin because ayaga ayaa dalba wada leh

---------

Nin Fiyoow Matihid walle....dalbool waalan aa tahay :D

Tuujiye   

Looool nuune...nomad wuu kaa laalaadaa iska fuji nooh..waraa bareek dance aa la dhahaa waa waxaas..u sheeg nooh maraxa nuune..wuxuu ku magac dheer yahay lugo maroojis..iga waal aa ladhahaa alaabtaas..laakiin nuune tan dalbada leh oo ka dhaadhicise in gabarkaste dalbo leedahay wee kaa caqli badisay abaa..in aa ku nacdid ee diddaysay. laakiin shuluq hadii aheed waxee ka waday gabar kaste oo shuluq ah aa saas eh..lol..nomad nuune hala yaabin bacad uu ku dhashay..ciyaalka barxada uu ahaa....

waraa ilaahey nafta ha idiin maceeye hadii dhimitaana aaqiro ma idin dhaafiyo...baashaalka wata...

nuune   
tuujiye, the problem is, adiga maadan arag dalbaha ay leeyihiin, bax baaritaan ku samee, ani sidaan baaritaan ugu waday baa goobba tuur gaaban iga soo baxday, aniga dhanba qalqalloocoow aa igu dhacay adna mindhicir duluqoow hakugu dhaco,waraa hakuu macaanaato bahalyahoow bajiye cunka badan :D