Sign in to follow this  
Qac Qaac

who would you take?.........

Qac Qaac   

opinionated abaayo macaan as i said before u have a problem, u see the whole world black and white. pls expand you knowledge.

asraa, sister no, i don't think i am being harsh to her. i am just answering the way she replied back to me, so i had to put her on her position u know what i mean.

lefty bro, i agree with u, it is funny question.

diomond princess thank u for the explanation. but at the end is only ur opinion, just know that.

rudy, i still don't what the hell u r talking about. i am saying r u muslim, not the other ppl ok. and hell yeah we have to respect their religions too. as long as they are respecting ours ok.

Xafsa   

Originally posted by Qac Qaac:

flying still abaayo sidaado oo kale kacsi feebaro ima hayo. so i don't have to say phuck nor the f word.

Kacsi feebaro aa?....adaaba taqaanid ba....tuug tab uusan marin ma tilmaamo! Adaaba kacsiga wax kaa dajiyo u baahan...women this women that...ma midda qurxoon or the one that can cook :rolleyes: its all about women with you....

the fact of the matter is my lost and small minded brotha you need to expand your horizon and your vocab for that matter....nin weeyn oo "kacsi feebaro" afka la soo taagayo waa ceeb ee wax is ku fal.

so i had to put her on her position u know what i mean.

Alla isla qab weeynidaa!! YOU are gonna put ME in my position? I would love to see that....soo tilaabso bal!

Qac Qaac   

ar iga tak, geed yahay, feebarada qabta, soo tilaabso kulahaa, INYOOO yaa murxinee oo fiiq fiiqee saacaddaan, geedyahay feeraha waa ween.

hey u the one who said, phuck not me, so aduu kacsi ku haayaa. marka qofta nakala jihee. ilaahey koo ha kuu sahlo aamiin dheh. xattaa haddaa diidid in aad afka aamiin ka dhahdid, qalbigaaga aa dhahaya.

aboo macaan qacqaac, iska dhaaf walaashaa flyingstill..and flying still,abaayo macaan adiga ne iska dhaaf..amaanka isi siiyo..waxaa ladhahaa,hadalka waa qalin amusnaanta ne waa dahab..afkiina wax macaan haduuu kasoo bexeynin,eray hadhihino..waad danbaabeeysiin.. smile.gif give it a rest...

Xafsa   

Saaxiib horta qiimo isu yeel....then come and ask me to give you respect.

Sthml lady---sorry hon your right....its just that little boys like him get under my skin...but I'll keep myself in check from now on.

MZanzi   

iyaaa waba yabay meshaan gabdhaha maa lagu murux sadaa su aal aad dadka weydiisay hadii qaac qaac lagugu raci wayay maxaa dhibka kenay ,,,ar aniga waba yabay

MZanzi   

iyaaa waba yabay meshaan gabdhaha maa lagu murux sadaa su aal aad dadka weydiisay hadii qaac qaac lagugu raci wayay maxaa dhibka kenay ,,,ar aniga waba yabay'

hadii kawaran labada isku darsatid aysan laheyn diin iyo dabeecad kawaran ,,,dhib bilowgiisa lakiin maba jirto gabar saas ah ;););)

Qac Qaac   

abaydiis waa su'aal la iswaydiiyay, ee kajawaab haddad rabtid. ama haka jawaabin, laakiin murax sadashaan aad sheegesid waa la igu bilaabay. ee ku soo dhawoow meesha.

OG_Girl   

waaw , r u guys fighting here ?what is so important about cooking? every one knows how to make food or learn so easilly,

salaam