Sign in to follow this  
SayidSomal

Can Muslim Attend the funeral of non muslim?

Our neighbour has suddenly died couple weeks ago and his funeral is on next week. I am bit unsure as to what to do - another neighbour has put me on the spot by asking whether I am intending to attend the funeral or not. To make the matter worse - the diseased was gay - and whilst I do not condone his practises - he was good neighbour.

I asked sheikh search engine - but the answers were contradicting to say the least and when I asked for Daliil - they suggest some Arab/Pakistani guys' names.

What ye say the Somali gallery who are more knowledgeable about Islam than I??

I am only clear about offering condolences and visiting the sick regardless of their faith - if one is allowed to attend the funeral - what is the protocol??

Maaddeey   

lool, KK imtixaan kor laga soo riday baad tahay!, Kitaab magaciis baan u sheegaayey, asoo af Angariis eh aan u raadinaa hadhowti!

Sayidii, Af Carbeed iska baro kama maarantide haddii kale imam-ka oo ku inkaaraayo (taxaawiixda-hurdo darteed) aad aamiin iska dhihi doontaa! ;)

Kool_Kat   

Adinaftirkaa inaa ibtilo iyo nus tahay, intaad 'akhri' kaliya gadaal ka raacineyso, maa dhahdid 'buugaas akhri' ama 'buugaas raadso'.

BTW, meeqo Kitaab baa jirta, hal lee ku ogaa anigee? Kitaabka Quraanka? :confused:

nuune   

Gaal aad funeralkiisa tagtey waxey la mid tahay adoo Janaaza ku tugadey, taasna waa mamnuuc, Nabigeena waa tii laga mamnuucey inuu Munaafaqiinta Janaazadooda xaadiro.

hadalka intaaba haku dhamaado

buuga uu Maadeey sheegay kaasho, waa kudayashada ama raacidda jidka toosan adoo khilaafaya asxaabul Jaxiima

I don’t know the protocols for this sorts of things, but a human being is a human being at the end of the day. I don’t see why his religion or sexual preference should cloud your judgment... Whatever sins he has committed is between him and ilahay impartialness is necessary here, it is not like your reading the guy’s eulogy (or are you)... LOL

Cool Cat - waad salaamantahay abaayo.

M-deey - "taxaawiixda" ma waxaa ka wadey 'Taraawiix' - ka bood - haddii aad adigu horey buuggaas u akhriday - fadlan - labo dhuux oo daliil wata nooga soo tur - si aan dadka ugu jawaabo si dhaqso ah.

Nuune - Janaasa uma tukadeen umana ducayn'yeen - balse waliidkiis - ma ku dhihi kara - Illahay mid kharayn haddin ku bedelo - anoo og - in aysan dib dame u dhalayn?

S-centric - maya, anigu uma ulaleynaayo - balse waan rabay in aan u tacsiyeeyo si naxariis iyo dacwo leh - ehelkiisa iyo dariskaba - ayna u arkaan in dadka muslimka ah ay leeyihiin dariswadaag.

Question: So is it okay to attend a "fallen off dinta wagon" Muslim's funeral?

If you had a friend/family member that was the best sinners of all sinners... but because he/she was a Muslim by sperm & egg we can attend his/her funeral? :rolleyes:

Originally posted by Somalicentric.:

Question: So is it okay to attend a "fallen off dinta wagon" Muslim's funeral?

If you had a friend/family member that was the best sinners of all sinners... but because he/she was a Muslim by sperm & egg we can attend his/her funeral? :rolleyes:

adiguna xaggee bahasha kala sii dhacaysaa? :confused:

Wareer Badanaa! to borrow phrase from garab tuujiye.