Saalax

Puntland president Cabdiweli arrives at eastern Somaliland region

3 hours ago, Oodweyne said:

Fourthly, Dr Gaas, I know you are in a "desperate electioneering season". And you could see folks snapping at your heals. Or folks holding your feet to the fire for the legions of "false promises" you have made, in which the last one was that you were going to "liberate" Sool region before this year is out. And given that is unlike to happen, then it's immanently understandable that you may have "spied" an election issue out of "Easten Sanaag region". And you thought to yourself that if you were to go to Badhan town with a "huge fanfare", then all your empty threat, all of your empty promises, all of your freaking and endless bravado of taking the fight to Somaliland will be forgotten.

No amount of Faataxo or Fatwa is going to save Gaas' face. There is a big bold stamp on his bottocks very much like a Berberaawi Blackhead sheep, it is  spelt out "TUKARAQ".

We will save Badhan for the next leader of Garowe. The stamp is ready. :D 

Barwaaqo   
3 hours ago, Suldaanka said:

There is a big bold stamp on his bottocks very much like a Berberaawi Blackhead sheep, it is  spelt out "TUKARAQ".

Sumal daabaqadaysan, 😂  

Suldaanka , Daabaqadii xoolaha lagu stampgarayn jiray baad I soo xasuusisay.

• Haha - That was funny. You made me laugh! 2

Samafal   
3 hours ago, Saalax said:

Kulaha a lot of development offers kkk.  Reer Badhan being part of Puntland is not only about development but also shared close kinship. Wa daad walan Jeegaantu labo walalo ah bay raban inay so kala dhexgalan.  :D

kkkkk war ninyahhoow waalidaan iyo indho adaygaan baad ileyn haysaan kkkkk

5 hours ago, Barwaaqo said:

Sumal daabaqadaysan, 😂  

Suldaanka , Daabaqadii xoolaha lagu stampgarayn jiray baad I soo xasuusisay.

Si fiican ayaad u taqaan Barwaaqo. Daabaqa waa khad ama cagaar ah ama casaan ah... cagaarka waa ok markabka waa la saari karaa... kan cas lama saari karo waa quarantine - caafimaadkiisa ayaan wanaagsanayn. 

41 minutes ago, Oodweyne said:

Suldaanka,

Walee, nikii Dr Gaas ahaa ee halkan ku dhuuman jirey magaca Samafal, aakhirkii waan soo qabtay. In muddo ah ayaan u fiirsanayey erayadiisii uu qoro Dr Gaas ahaan, gaar ahaan his academic papers oo aan dhamaantood soo akhriyey, markiibana waan garytey in ninkan halkan nala jooga ee Samafal la yidhaaho uu isaga yahay. Ama si kala haddaan u idhaahdo, our Dr Mental Tablet ama Cawaro Gaas  ee Garoowe jooga waa ninkan halkan SOL nala jooga ee la yidhaahdo Samafal.

Muddo lix (6) bilood ah ayaan hoos u darsayey hadaliisa, qoraalkiisa iyo ama wax afgiriiska lagu yidhaahdo, "textual-tell-tale". Markaa, Saaxiibkeen, Samafal, waa Dr Gaas. Walibana marka uu kiniinkiisa soo cunno oo halkan SOL nala joogo waxa uu aad u difaacaa, "federalism, Puntland, iyo waxa Dr Gaas-ka jooga Garoowe uu aaminsan yahay dhamaantood". And he defend them, Word for word, without exception, even with the same precise verbal formulation and with the same structured argumentation text. 

Maalintaan idhi walee waa kuhayaa, Ina Cali Gaas-ow, waa maalin uu isaga oo ka cadheysan ciidankiisi lagu jabiyey Tukaraq ayuu isugu yeedhay Press-Conference, isaga oo Garowe jooga, markaasuu yidhi: "Waxan wuxuushta ah", isaga oo u jeeday, Somaliland. Isla habeenkaas ayuu halkan SOL noogu yimid isaga oo wata magacii Samafal, markaasuu yidhu: "Waxaan wuxuushta ah". isagoo ujeeda Somaliland,   

Arinta kale ee ii xaqiijisey in Dr Gaas iyo Samafal ay yihiin one of the same thing, reallly, waxa ay aheyd, Dr Gaas-ka garowe jooga ayaa Somaliland ku eedeeyey in ay taageerto Al-Shabaab iyo Daacish, isla habeenkii uu maalinteedii shirka ku qabtey, Garoowe, si uu u dhaleeceeyo Somaliland, ayuu isaga oo sida magaciigiisii Samafal, ayuu halkan SOL ah yimid, isla habeenkaas. Markaasuu, word-for-word, wuxuu Dr Gaas ka lahaa Garoowe halkan ka dal-daley isaga oo magaca Samafal wata.

Markaas ayaan idhi, walee, Dr Gaas-ow waxa aad ku dhuumato magaca Samafal-ba, aniga ii dhuuman meysid wixii maanta ka dambeeya.....image.png.f4d082a972696698bf81e6d9b5071ce0.png

I don't think they are same , but possibily both of them get the same software upgrade, You will be surprised how some Somalis without critical thinking, talk/think the same. It is a groupthink.

Saalax   
5 hours ago, Samafal said:

kkkkk war ninyahhoow waalidaan iyo indho adaygaan baad ileyn haysaan kkkkk

War laysuma jiro. Waalidan wa wax uu kooban Jeegaanta uun. :D

Samafal   

Oodwyne

As with seccessionism, grand delusions, phantom countries, and lies after lies, you got this one wrong as well. I am not Dr Gaas and Dr Gaas is not me. But thanks for the flatter. I envy his academic achievements.