Sign in to follow this  
Dalmar1

Somaliland getting paranoid LOL!...WARAN-CADDE: “Dowladda Soomaaliya Waxay dooonaysaa inay ka abuurt

Dalmar1   

WARAN-CADDE: “Dowladda Soomaaliya Waxay dooonaysaa inay ka abuurto Somaliland Fawdo dhinaca Siyaasadda ah”

Talaado, November 19, 2013 (HOL) — Wasiirka arrimaha gudaha ee Somaliland Cali Maxamed Warancadde ayaa xukuumadda Soomaaliya ku eedeeyey inay faro-galin ku hayso arrimaha Somaliland.

Wasiirka oo shirjaraa’id ku qabtay xafiskiisa ayaa sheegay in khilaafka ka jira madaxda Soomaaliya ay sabab u tahay arrimaha Somaliland oo la isku hayo, isla markaana kharash badan ku bixinayaan khalkhalgalinta Somaliland.

“Dowladda Soomaaliya waxay wadaa faydo siyaasadeed inay dalkan (Somaliland) laga abuuro, sida awgeed waxay ku talo jiraan in la abuuro in dad Somaliland khilaaf ka dhasho oo si macno daro ah loo duufsado dad inaga mid ah, isla markaana loo eekaysiiyo Soomaaliyadda khalkhalsan”ayuu yidhi wasiirka Arrimaha Gudaha Cali Warancadde oo eedeen culus dusha ka saaray madaxda sarsare ee Soomaaliya.

Waxaanu intaas ku daray: “Waxaanu ognahay in Soomaaliya waxa halkaasi geeyey muran siyaasadeed iyo muran madaxtinimo, arrintana (Somaliland) lagu bixiyey hanti badan iyo tallo badan, waxaanay dalka ka abuurayaan iska hor keen dadka Somaliland iyo in deganaansho la’aan laga abuuro”

Sidoo kale, waxa uu Warancadde si adag ula hadlay xisbiyad mucaaradka ee shirka Qaran qabanaya, waxaanu sheegay inay masuuliyad ka saaran tahay wax kasta oo khalkhal keenaya inay ka hor tagaan.

“Waxaan maqlayey dad ku dhowaaqayey ha la aqbalo ama yaan la aqbalin ee maalin heblayao ayaanu qabanaynaa shir weyne qaran, arintaasi waxay ku koobnaantoodda cida ka masuulka ah, dawladana iyada masuul ka ah inay cid kasta oo wax rabshaysa wax ka qabato darajo kasta oo uu leeyahay, dawladda Somaliland maaha mid cabudhinaysa siyaasiinteeda iyo shacabkeeda, mana maaha mid diidan inay tallo qaran la siiyo”ayuu yidhi mar uu ka hadlayey shirka qaran ee ay qabanqaabinayaan xisbiyada mucaaradka.

Wasiir Warancadde waxa kale oo uu sheegay inay soo bandhigayaan xogo ay usoo gudbiyen sirdoonka Somaliland,isla markaana ay ku jiraan dad reer Somaliland oo ay adeegsanayaan xukuumada Soomaliya oo doonaya inay khalkhal ka abuuraan Somaliland.

Wasiirku ma caddeyn waxa uu yahay khalkhalgalinta iyo arrimaha uu ku eedeyanyo Soomaliya waxay tahay, haseyeehee eedan ayaa noqonaysa tii ugu horeysay ee culus ee xukuumada Somaliland hawadda u mariso dawladda Soomaaliya.

Barkhad-ladiif M. Cumar, Hiiraan Online

barkhadladiif@hiiraan.com

Hargeysa, Somaliland

Saalax   

Kulmiye should not try to use the Somalia government which has no weight in Somaliland at a ll as a scapegoat for the

rising tensions between the opposition parties and Kulmiye.

Saalax   

Oodweyne That is exactly what I think, because the leaders of the opposition are very nationalistic namely Faisal, they

have a contempt for the south, it is very unlikely that they can be manipulated by others to damage the wider interest

of Somaliland. It would be naive for us to buy the propaganda of the Kulmiye party easily against the opposition.

After all it is Kulmiye government that is doing all those back hand useless agreements with the Somalia government

masqueraded as "talks". Rather the reason Kulmiye is saying this at this current time is because there is a upcoming

wide conference to highlight the incompetence of Kulmiye party and problems facing Somaliland and how to fix it.

During the UDUB tenure Kulmiye as a opposition was simply fine with such conferences, so I don't buy their

crocodile tears all sudden when their corruption is being unearthed.

Hawdian   

I agree with our Goverment on this one. Somalilanders do not need a shir Qaran from our opposition parties what we need is wadani and UCID to critizies this Sonaliland GOV's many fails. This country is a democratcy one man one vote and any meetings to divide us based on regions or politics will not succeed . The rumors that the interior minister of MOG is sending lacaag to bribe Sonaliland opp parties makes it even important for us all to understand that we must not let haraam money reach this peacefull democratic nation. We do not need unnecessary crises because of political greed of the opposition.

At this particular time we don't need shir qaran we passed that stage how ever we need proper opposition its healthy i like to see wadani coming with political ideas on how to advance somaliland further politically economically, and to better the standards of life in somaliland. I believe as oodweyne said that warancade in here is trying to use the nationalistic card in which he wants the opposition to give him a break with their shir qaran. But i believe sultan faisal is an ultra rightwinger somalilander the same with the leaders of wadani.

Tallaabo   

I think both Faisal and the other dude are useless, so I never pay any attention to what they pointlessly scream about now and then.