Sign in to follow this  
puntnomads

Col.Bare Hiiraale: Al Shabaab waxaan ulla midoobi doonaa Colaada Kenya iyo ka-saaridooda dalka

Col.Bare Hiiraale oo shalay laga saaray magaalada Kismaayo ayaa ka hadlay warar sheegaya inuu xiriir ka dhaxeeyo dhankooda iyo Al Shabaab.

Wareysiga uu maanta bixiyey Col.Bare Hiiraale ayuu uga jawaabay warar sheegaya in dhinacooda ay isu dhiibeen ama xiriir dhow laleeyihiin kooxda Al Shabaab, wuxuuna sheegay in aysan hada ku biirin Al Shabaab, balse ay jiraan waxyaabo badan oo ka dhaxeeya dhinacooda iyo Al Shabaab.

Col.Bare Hiiraale ayaa markii ugu horeysay shaaciyey inay Al Shabaab ka wada shaqeyn doonaan ama ku midoobi doonaan la dagaalanka Kenya iyo sidii ciidamada Kenya looga saari lahaa dalka Soomaaliya.

“….Anaga iyo Al Shabaab Soomaali baanu isla nahay dalka ayaa naga dhaxeeya, Kenya waa Gaalo dalkayaga ayey kusoo duushay, waxaan ku midoobi doonaa colaada Kenya iyo ka saaridooda dalka….” Ayuu Wareysiga ku yiri Col.Bare Hiiraale oo sheegay in hada isku aruursanayaan duleedka magaalada Kismaayo sidii ay dib ugu ulla wareegi lahaayeen Kismaayo.

Waxaa xusid mudan Col.Bare Hiiraale wareysi uu shalay bixiyey xiligii uu magaalada kasii baxayey ayuu ku sheegay inuu nabad diyaar u yahay iyo in xal laga gaaro dagaalka Kismaayo.

Hadalada maanta kasoo baxay Col.Bare Hiiraale ayaa u muuqda kuwo xoojinaya eedaynmihii maamulka Jubaland ku heystay Col.Bare Hiiraale iyo xoogaga isbaheystay. Maamulka Jubaland ayaa horey ugu eedeeyey in Dowlada Federaalka iyo kooxda Al Shabaab iyo xoogaga laga saaray Kismaayo isku baheysteen dagaalada ka dhanka ah maamulka Jubaland.

Maamulka Jubaland ayaa sheegay in dagaaladii Kismaayo ka dhacay ay ku qabteen dagaalyahano ka tirsan Al Shabaab oo ay magaalada soo geliyeen Col.Bare Hiiraale iyo ciidamada hoostaga dowlada Federaalka, maalinimadii Khamiistii ayaa weerar miino ay xoogagaasi la beegsadeen ciidamada AMISOM ee ku sugan magaalada Kismaayo.

Waa markii ugu horeysay oo uu Col.Bare Hiiraale si toos ah u shaaciyo inay Al Shabaab ka wada shaqeenayaan la dagaalanka ciidamada AMISOM ee ka socda Kenya ee ku sugan magaalada Kismaayo.

Dagaaladii labadii maalmood ee lasoo dhaafay ka dhacay magaalada Kismaayo ayaa wuxuu u dhaxeeyey maamulka Jubaland ciidamadiisa iyo xoogaga isbaheystay oo uu Col.Bare Hiiraale kamid ahaa, iyadoona la xaqiijiyey in ciidamada AMISOM ee Kenya ay dagaalkaasi aysan ka qeyb qaadan.

Horseed Media

News Desk

So Hiraale has chosen to become a Islamist to get back at the Kenyans if this report is true. This makes things way too easy for the Kenyans as they will soon be fighting terrorists not clan militias. Apparently Kenya has played the Kismaayo issue like a pro.

This calaacal after Xaaji Xunduf told us Barre Hiraale was in control of most of Kismayu....waar xagee salaadu iska qabsan la'dahay? :D

^^ He was in control he chased away much of raskambooni but he was pushed back and later he retreated to his house and let the raskambooni come and than pushed them back again. But raskambooni got reinforcement and assistance from the KDF so they pushed him out eventually. If there were no Kenyans in the game than the conflict would be different. But if Barre joins Alshabaab i dont know if this news is true but than the conflict becomes more complicated. By the way i never said Hiiraale was in control of most of Kismayo where did i say that been ha iga sheegin

nuune   

^^ Laakin you said Somaliland was neutral about this conflict, why did you said that yesterday and while we know that Abuunaa Waraabe is siding with Baasto, can you explain!!

Dude, nobody asked you to give us a lame play by play of the events in Kismayu these past two days.

In a different thread you mentioned the Jubaland were lucky, and now you making false statements about the Jubaland warriors getting assistance from KDF when all the news portals reported that the Amisom troops stayed in their barracks.

Stop regurgitating rubbish on these threads. Do you think by constantly writing nonsense and lies, that it will miraculously turn true...get a life hombre! :D

The conflict was never fair to begin with i have said it from day one that Barre cannot defeat madoobe aslong as the Kenyans are there it is impossible so this was basically expected wabaan sii sheegey. Nothing new Tilamook waxba ha cadhoon:D But Barre might be back there are others saying he might return.

nuune   

Xaaji Xunjuf;965462 wrote:
^^^ Somaliland has nothing to do with this issue , i dont know who abuuna waraabe is ?

But you keep reminding us that Somaliland is neutral and at the same time supporting President Baasto, I think it is time you write only one hand at a time, because both hands are confusing you, one is writing something, the other against that something.

nuune   

Xaaji Xunjuf;965464 wrote:
The conflict was never fair to begin with
i have said it from day one that
Barre
cannot defeat
Hiiraale
aslong as the Kenyans are there it is impossible so this was basically expected wabaan sii sheegey. Nothing new Tilamook waxba ha cadhoon:D

WAAALNI MEESHII UGU DAMBEYSAY, loooooooooooooooooooooool

Now am out.

nuune;965465 wrote:
But you keep reminding us that Somaliland is neutral and at the same time supporting President Baasto, I think it is time you write only one hand at a time, because both hands are confusing you, one is writing something, the other against that something.

I never supported President baasto bal waalida inta leeg eeg or any of the Presidents there. Meeshu wa meel madaxweynaayaal badan adeer.

nuune   

Madaxweynaheed is leedahay waaad taageeri kartaa oo qadiyada Somaliland yara aaminsan ama laga dhaadhicin karo

Xaaji Xunjuf;965464 wrote:
The conflict was never fair to begin with i have said it from day one that Barre cannot defeat madoobe aslong as the Kenyans are there it is impossible so this was basically expected wabaan sii sheegey. Nothing new Tilamook waxba ha cadhoon:D But Barre might be back there are others saying he might return.

NO. YOU LIE! kulahaa others have said...lol:D ..Maya, shimbir baa dhagta kuugu sheegtay Barre will take Kismayu....war ninyahow sheekada raqiiska ah meesha kala tag!

nuune   
Tillamook, why are you against the Statesman, President Barre Hiiraale of Jubbaland, any reason why you will not welcome his fighting against Kenya, remember, here we are talking about Barre's Militia against Mighty Kenya Military, at least side with your fellow Somalis, waryee