Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Somali Dirty Jokes

somalee   

Nin reer Unuka ah baa xaaskiisa u tagayay. Markuu odaygii howshii guda galay bey islaantii ku tidhi, ''War gacanta iga saar''. Ninkii intuu lasoo baxay aaladiisii uu islaantii gacanta u saaray buu ku yidhi ''Haday gacan tahay, bal fara ka tiri" :D

somalee   

Nin baa isagoo salaad tukanaya oo suurada Al-Falaq aqrinaya waxaa soo hor maray naag badhi weyn. Sheekhii naagtii badheyeheedii buu ku mashquulay. Isagoo raacinaya the swaying of her hips ayuu dhaafin waayay oo uu ku celceliyay 'Falaq, falaq, falaq, falaq. Naagtii baa yaabtay oo sheekhii dib usoo eegtay, illeen naagtu wey il la'dahay. Sheekhii markuu arkay naagtii oo il la', isla markii buu aayadii kale ku daray. 'Min shari maa khalaq'

Coofle;919098 wrote:
Now the dirtiest Joke ever posted on SOL.....Viewer discretion is advised..esp the UNUKA people, no offense meant, I like your people....

A man of the Unuka people of muqdisho was performing bedtime obligations with his wife, she was a mother of 8 kids, all of them delivered naturally from the birth canal!.... Down there she was like Siberia (all wide and cold) ... the room was very dark, in a split of second the blessed husband stepped into the wrong door, suddenly he felt like he have stepped to some equatorial place (warm and humid) the wife screamed.....
""waraa xaayaw, waraa xaayaw, muhu muhiisii maaha
" in a split of second with a big smile in his face he replied "
"Muhiisuu ku miyir qabaaye iska dhaaf"
"..!!!!! his days were better after that, I guess!....

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL excellent

D.O.C   

nuune;915529 wrote:
Mar is wad mar i wad mar is wad mar is wad mar i wad mar is wad SAY THIS WITH QUICK AND IN A HURRY VEYR LOUD as if inaad cuntey kildhi afka taagayo oo abur kicinaya

Adigoo sawirkaaga (profileka) eegaya waxaad tidhaahdaa "diin godgel god gorey gel, gorey god gel god diin gel" kuna dhakh dhakhso dhawr jeer na ku celi.