Sign in to follow this  
oba hiloowlow

Where in Somalia can you find the most beautiful beaches?

When i was in berbera 3 years ago i told reer berbera we need to open Bars and restaurants on the beach and small beach houses we could rent when people from the west come and stay there. Waa ila yaabeen waxan ku idhi marki danbe wayahay iska daa waxaso bada ma tagna oo bada picknick ma iska dhigana and they said pick nicku wamaxay ma nooc mina qayilaad baa. Markaasan ku idhi haye qaadkina so qaata oo is keena bada ayeynu fadhisanayna, markasu mid yidhi ulu war maad walantahay maxa bada nagenaya.Markasay igu yidhaheen adeer qurbahaad ku raagtay eh anagu makhsinkayganu iska fadhisana qol ka yar eeh madow bad na ma tagno , badna waxba naga ma gelin eeh na daa anu ku duceyne eh.

Che -Guevara;909151 wrote:
Blue....I have no tuulo but I was simply trying to instigate my tuulo is better than yours contest.

Ok I got you, point understood :)

oba hiloowlow;909163 wrote:
simply amazing

Badaha Somaliland siday u eegyihin waan aqaana lug baan ku maray not exactly lug gaadhi lol but you get the point from maydh to seylac