Sign in to follow this  
Garaad Bari

A Chinese man restrained after he tried to open the emergency exit thinking it was the toilet

Crew of the Hong Kong Airlines flight from Bali, Indonesia, were shocked to see the 52-year-old man rise from his seat halfway through the journey and start pulling on the emergency door handle, the airline said.

The door failed to open and crew stepped in to physically restrain the man, who was identified only by his surname Peng.

"When the police questioned him after landing, he said he thought it was the toilet door, since this was the first time he had traveled on an aircraft," an airline spokeswoman said.

The company issued the man a warning letter but police are not pursuing the case, she said.

This reminded a brief encounter I had in Yeman. Jubba Airways ayee ahayd diyaarada and we were our way to Xamar. Back then, Jubba used to refuel at some forsaken military airfield in Yeman. When the airline landed in the desert post, it was announced no one can get off from the plane, even if it was too scorched inside. The hostess man, however, went off to talk to refueling men.

Meanwhile an agitated faarax kaadi xun ayaa qabatay and the plane's toilet inay xirantahay loo sheegay. Until the take-off the toilet's door will remain closed, we were told. Ninkii kaadi ayaa ku dhagan, he also looked like he was injured from gun wounds and was treated in Imaaraadka. Wuu adkeysan waayee, in uu dego ayuu damcay, saying, "war diyaarada hoosteeda ku kaadinaa ee i daaya." Waala qab qabtay, irida diyaarada oo furan. Dadkii buuq iyo qeylo, badanaa asagee la jireen, some saying war meeshaan saxarada ah maxaa laga ilaalinaa ee dhaafa ninka. The hostess was like, "Sharciga aan la galnay dowladda saas ah."

Maskiinka kaadida asagoo isku celinaayo diyaarada kacday. I don't know if ku kaadiye kursigiisa or something, but kursigiisa fadhiye until it took off again to Xamar.

Aaliyyah   

poor guy. Good to hear he wasn't harmed.

.Meanwhile an agitated faarax kaadi xun ayaa qabatay and the plane's toilet inay xirantahay loo sheegay

musqusha diyaradaa maxay u xidheen?

Abwaan   

Miskiin-Macruuf-Aqiyaar;875378 wrote:
This reminded a brief encounter I had in Yeman. Jubba Airways ayee ahayd diyaarada and we were our way to Xamar. Back then, Jubba used to refuel at some forsaken military airfield in Yeman. When the airline landed in the desert post, it was announced no one can get off from the plane, even if it was too scorched inside. The hostess man, however, went off to talk to refueling men.

Meanwhile an agitated faarax kaadi xun ayaa qabatay and the plane's toilet inay xirantahay loo sheegay. Until the take-off the toilet's door will remain closed, we were told. Ninkii kaadi ayaa ku dhagan, he also looked like he was injured from gun wounds and was treated in Imaaraadka. Wuu adkeysan waayee, in uu dego ayuu damcay, saying, "war diyaarada hoosteeda ku kaadinaa ee i daaya." Waala qab qabtay, irida diyaarada oo furan. Dadkii buuq iyo qeylo, badanaa asagee la jireen, some saying war meeshaan saxarada ah maxaa laga ilaalinaa ee dhaafa ninka. The hostess was like, "Sharciga aan la galnay dowladda saas ah."

Maskiinka kaadida asagoo isku celinaayo diyaarada kacday. I don't know if ku kaadiye kursigiisa or something, but kursigiisa fadhiye until it took off again to Xamar.

Lol@MMA, I was through that route few times, where the plane landed some military air strip in Yemen, an oil tanker appeared seconds after we landed and refueling were done. On one of those occassions, the refueling took longer and we were later informed by the crew that one of our tires needed changing as it went flat during landing, scary...although nobody knew what happened before the crew told few of us.

At least nobody needed the toilet:D

Abwaan, diyaaradaas balaayo ayee ahayd. Hadda wey joojiyeen filaa oo kuwa xoogahoo casri ah wataan.

Aaliya, diyaarada noocaan hoose ku sawiran ayee ahayd. I don't know why u shaqeyn weysay musqusha while landed.

ex-75449.jpg

The last three windows after the second door on the right of the picture is where the 'VIP' seats are based. Dadka xoogahoo shaxaad bixiyo, dadka ay yaqaanaan iyo foreigners ayee fadhiisiyaan. It looked slightly better than the rest of the seats in the 'bus' department, meesha dad wada wareersan ka buuxay. It was separated by daah from the rest. Also the toilet is located there, very close to you and the food is served to you first.

Abwaan   

Lol@MMA...sidaa u xasuusatid baanba la yaabay, lagama sheekeyn karo. It was the worst flights ever. Scary, Kudos to the crew, ducada, quraanka iyo afsoomaaliga hagaagsan ee ay dadka kula hadlaan baan ammaank karaa, inta kalaese waa trash:D. Oh, the muffin for breakfast was the worst, markii aad cuntid oo diyaaraddu ruxanto waa kiu dhammaatay.:D

I guess hadda waa la joojiyey malaha Victor Bout, the Russian arms dealer baa iska lahaa oo isna waa la xiray.:D Dyaarad sharciyeysan ma ahayn, laakuun wax kale oo la raaco lama haysan oo waa lagu khasbanaa.

U sheeg, Abwaan.

Yaabane, diyaaradaan naaneysteeda Air Inshallaah la dhahaa ma ogid miyaa? Laba jeer Xamar u raacay, kana soo raacay. Markii labaad labadeeda bahalo midkood biyo ka socday iyadoo hawada sare ku jirto. Naxdin dadkii dhan. Koo Reer Xamar ah ila fadhiye kaftan bilaabay, asagoo leh, "Ar hadda lee guursadee, xaajiyadii xataa wali isma arkin, waxna igama harin ee see u bixi karaa..."

Mid Ruush iyo mid Hindi noo dhawaa, kii Ruushka yiri qofka tiisa soo gisho daqiiqad kama haraayo. Sidii Muslim camal u hadlaaye, oo asagaaba u geesisanaa inta meesha saarneyd isku dhawaa. Kii ninka hosteeska ka ahaana intuu fiiriye yiri, 'Haka walwalin waa iska biyee..."

Abwaan, diyaaradaan diyaarad la iloowi karo ma'aha. Boorsooyinka dadka saaran xataa kas ugu tagtaa oo Dubeey ugu tagee, oo diyaarada waxee ka buuxiyaan alaabo imports ah, boorsooyinkii dadka saarnaana diyaarada kale soo baxeyso after a few days lasoo saaraa. Kuwii diyaradaas soo kori doonana iyagana diyaarada kale kula sugi doonaan boorsooyinkooda.

Dad badan oo Xamar few days joogay oo ku noqday meeshee ka imaadeen boorsooyinkooda lala soo daahay ayaa ugu buuxay xafiiskooda Labadhagax ku yaalay. Boorsooyin dadkii lahaa la garaneynin oo bus wada kortay, iyagana inay furtaan ma rabin, eheladii dadkii ka tagayna ma siinayaan oo boarding pass caddeyn ah rabaan. I guess in the end wey furan doonaan iyagaa kas markii hore dadka ugu daahiye.

Abwaan   

Lol@MMA, boorsooyinka Jubba & Daalo-ba laba asbuuc ka hor dadkii raacay baad kuwooda isla raacaysaan, weliba haddii aad adigu alaab culus amase badan wadatid asbuuc baybkaa dambayn taaduna, nasiib wanaag aniga taasi iguma dhicin balse dad badan bay taasi qabsatay. Waxaa kale oo ugu yaab badnaa kuwa ganacsiga u socda haddii ay ogaadaan inaadaan alaab culus wadan iyagoon ku aqoon baybku leeyihiin boorsadaan miisaankaaga iigu dar, aniga miyaa waalan markaan taas samaynayo, waaba alaab koontarobaan kamah Dubai gacanta hallaguu geliyo.

:D

MMA, Naxdinta ugu weyn waa sidaad sheegtay the condensation, markii aan hawo caadka u eg oo qaboow badan arkay oo korkayga si aan aad u badnayn uga socotey, balse of course naxdinteeda leh, waayo waxaad is weydiin, what is going to be next, in dalool weyni meesha ka furmo. Kuraasta weligeey meel ka cariirisan ma arkin oo aan caasigii Xamar ka shaqayn jirey ahayn.:D

Aaliyyah;875393 wrote:

So I am wondering when was this?..abwaan marka tidhi abaalka walidka? is this a bit after the civil war?

Aaliyyah, this was in Dec 2003.