Sign in to follow this  
oba hiloowlow

Pm Gaas Desperate Appoints Relatives To The Diplomatic Posts As The Transition Ends

Carafaat   

Shariif and Abdiwali appoint unqualified family members to diplomatic post. AY and Geedi did the same, nothing new

In the rotten and defunct ystem called the Tfg.

Mooge   

Somalia;863620 wrote:
Oba almost made this lie seem realistic until he posted photo of a Puntland Minister... Pathetic.

busted by juxa. loool

Odey   

oba hiloowlow;863541 wrote:
Sawir.jpg

This man called Abdifatah Sabriye said that Gaas has 92 shaqaale, 81 of those are from his subclan, 76 is from his sub sub clan O.M..

Oba- Are you living in Cuckoo Land?. You do know that I actually live and work In mogadishu and highly knowledgeable with All Government Offices and goings on?. (of course I wont tell you where for my safety), but first of all the two people you picked here are the Puntland Minister of Education Mr Juxa on the left and one Government employee. You need to get your facts straight first before posting here.

Secondly- Gaas office has to my knowledge over 125 employees most of whom he inherited from farmaajo( A well known fact)and never got rid off unlike Shariif who got rid of every single employee from the previous administration of Abdulahi Yusuf and replaced them with his sub/sub/sub/sub/sub clan.In fact Gaas only hired no more than ten people since he was appointed and this was highlighted by the recent Audit conducted by the UNDP, unlike Shariif who even made up the Agaasimaha Tuubooyinka & boosaneerooyinka post for his cousin and no I am not kidding you! For the Countries you picked, most of West africa comes under Mali whose Ambassador was .appointed by Shariff a Mr Weheliye AKA Abwaan another of his cousins. Need I say more, are you sure you want to go down this route?.

Abwaan   

Loooooooool......Oba ayaanba caadi ahayn, xogtaan qatarta ah xaggee ka soo heshay?:D Odey must be one of the 81 staff:D No wonder yourr fake emotions on recent parliament vote and other conferences...I will not tell you for safety reasons ku lehe.:D

Cabdifitaax Sabriye oo ka mid ahaa howl-wadeenada xafiiska R/wasaare C/weli Gaas ayaa xiriir uu nala soo sameeyey wuxuu sheegay in shaqada xafiiska R/wasaaraha uu si shaqsi ah uga ruqseystay, kadib markuu u adkeysan waayey wax uu ku tilmaamay hab dhaqanka qabyaaladda huwan ee R/wasaare C/weli uu ku dhaqmo, wuxuuna xusay in ay hubaal tahay haddii C/weli uu jagada madaxweynenimada ku guuleysto uu sii laba-jibaari doono ku dhaqanka qabyaaladda

C/fitaax wuxuu sheegay inuu la soo shaqeeyey R/wasaarayaashii isaga ka horreeyey laga soo billaabo Nuur Cadde, Cumar C/rashiid ilaa Farmaajo, wuxuuna xusay in C/weli uu kaga duwan yahay madaxdaasi in ku dhaqanka qabyaaladda ay ku weyn tahay.

“Nin kasta oo madax u noqdo Soomaaliya waxey noqotay wax iska caadi ah inuu qabiilkiisa isku gadaamo, balse C/weli tiisa qabyaalad waa ka gudubtay, Soomaaliya hadduu madax ka noqdana waxaan hubaa in ay isaga qaldami doonto Puntland & Soomaali inteeda kale, nin kasta oo Soomaaliya madax ka noqdo waa kaga dheereeyaa ku dhaqanka qabyaaladda” ayuu yiri C/fitaax, wuxuuna intaa ku daray ;Xafiiskiisa waxaa ka shaqeeya 93 qofood 81 waa ********** sooc ah, 76 ka mid ah waa jufada Cumar Max’uud, dadkaas waxaa ku jira xildhibaano la shaqaaleysiiyey oo xafiiska shaqeeya”

C/fitaax wuxuu sheegay in waxyaabaha soo dedejinaya fashilka C/weli ay ugu horreyso in aysan jirin wax xiriir ah oo kala dhexeeya wasiirada halbowlaha u ah xukuumadiisa.

“Inaba hala ekaatee wax wada-shaqeyn ah kalama dhexeeyso wasiiradda muhiimka ah sida wasiirka gaashaandhiga, maaliyadda, arrimaha gudaha & taliyeyaasha ciidamada milateriga, booliska, nabadgsugida, & garsoorka” ayuu yiri C/fitaax.

http://antitribalism.wordpress.com/2012/08/15/cabdifitaax-xafiiska-cweli-waxaa-ka-shaqeeya-93-qofood-81-waa-**********-sooc-ah-76-ka-mid-ah-waa-cumar-maxuud-dadkaas-waxaa-ku-jira-xildhibaano-la-shaqaaleysiiyey/

Abwaan;863635 wrote:
Loooooooool......Oba ayaanba caadi ahayn, xogtaan qatarta ah xaggee ka soo heshay?
:D
Odey must be one of the 81 staff:D No wonder yourr fake emotions on recent parliament vote and other conferences...I will not tell you for safety reasons ku lehe.

sxb xog badan baan ku haaya from madaxtooyada Luuqa so gal!! :D

Odey   

oba hiloowlow;863640 wrote:
sxb xog badan baan ku haaya from madaxtooyada Luuqa so gal!!

Car aan kaa haro ;);););) war waa ilaawey Oba luuqa isbaaro u taalo, Kaa harey!;);)