Sign in to follow this  
SayidSomal

'Dh' Dhawaaqeeda iyo Dhigideeda

Juxa   

Dh = stands for DHogor-laawe, Dhaqan-waaye, Dhool-cadceed, Dhimo,Dheel-Dheel,Dhayal

Qardho is last thing one thinks of................

Che - Qandho qaad - bay kaga dhegtay adiga - Alle ha kuu sahlo saxiib.

Dumaashi - Waan ka xishoonaya - haddii kale .........

Val - dhamac jaceyl? yaa i dhaama - maxayse igu dhaamaan?

P.s - this post is not about Qardho - rather - how some people who never use to be able to use the letter 'dh' in af soomaali - all of sudden are able to use it appropriately :D

Juxa   

sidaan waa laguu dhaamaa = you are better than this, or you are better off without this. that is what Val meant

Dhamac jacayl is very famous song, talow ma nin reer qardhaawi baa qaada:) sayid intaa maslaxo u qaado

^oo hadda ma val baad afyahan u tahay? - i'll await her explanation of what she meant in afsoomaali.

ma farxiya whisky baa nin ku sheegaysa oo weliba reer qardhood ah - maslaxaddaada iska hayso :D

Juxa   

aah those are covers, the original was iyadoo doog dhex jiiftoo, daawaneysa ubaxoo...

as to the afhayeen comment which is nasty by the way, only if i get paid and in this case Val is innocent

gloves off and i revoke my maslaxo...bloody reer qardhood waaxid

Sayid, Juxa has it right. Kumaan odhan waa lagu dhaamaa, waxaan idhi waa laguu dhaamaa sidan. Yacni, waxaan moodayey for the love of qardho inaad DH-da u soo jeedsatay, laakiin waxaad tidhi the thread wasn't about Qardho per se but using DH properly? My bad.

Thanks Juxa!