Sign in to follow this  
Shinbir Majabe

A Woman married two Husbands!

Knight of Wisdom should see this since he enjoys polygamy I bet it would raise his blood pressure and nearly become his dead if he realises his nightmare became reality lol :D

Abti   

What about when she gets pregnant though? You'll be on Maury fighting about "you are NOT the uncle...congratulations!"

Eebba ayaa aadanaha u nimceeye oo labka iyo dhedigaba ka dhigay balance isla socda. That balance ayee deliberaetly kala jareen, waxaan camal inay soo baxeyso waala ogaa hee. More girls dhasho than boys. Intee la geynaa wiilasha dhasho extra ah. Wali xaalka ma xumo, markee kuwa hadda dhalanaayo qaangaaraan ayee the issue critical noqon doontaa. Perhaps they will import more girls from dalalka u dhow dhow.

Narniah   

How appalling! Not so surprised though. After all they're the same people who worship cows & drink its urine. They are known to have some sickening rituals, alhamdulilah for Islam!

I can't even stomach to bear to watch that Vid, I pass.

LOOOOOOL :D:D.. kaalay qanjirka lalabada maa laga gooyay kuwaas!

Kuwo caanaha dameerka cabaayo oo xiiqdheer (cudur) ku daaweynaayo aan arkay laakiin kaadi ayadaaba cudur ah, mindhicrkooda ma jarjarmaayo miyaa?!

Aabahey oo caafimaad qabo ayeeba rabeen inay siiyaan xataa. He is qof aad u da' ah and had seen a lot in his life plus diintana aad u yaqaanaaa, but asaga xataa aad ula yaabay, wuxuuna yiri wax la cabo maa adduunka laga waaye markii kaadi geel la cabaayo.