Sign in to follow this  
Som@li

Obedient wives club opening offices in Australia and NZ

Miriam1   

This is incredibly strange. So the entire point of the Obedient Women's Club ..... is to teach women to be good in bed and become the perfect sex worker for your husband....well top grades for the best whore! LOL

I wonder if men are taught to respect the wife's sexual needs as well.

I can't express how disappointed I am that it's not available in Canada. What am I supposed to do now? It has been a life long dream of mine to be a humble servant to my lovely future husband.

If only stup!d universities would offer important courses like that instead of useless crap like medicine and education.

Aaliyyah   

^lmao ur being sarcastic right otherwise i'm almost certain being somali u've relatives downthere and can easily join that club! :P

anyways they should make obedient husband club...that would be wicked! haha

salaam

nuune   

^^^ smileys.gif you are not caadi yaa Val, shan jeer leeyaa,

Waxaan soo xasuustey sheekadan, laba is guursatey, baa waxaa ka soo wareegey guurkoodi hal bil, bishaasna Ramadan unbey aheyd, gabadhii wey soo dacwootey, reerkoodi bey u tagtey, kuna tiri ninkaad i siiseen ood ii guuriseen qadhaba igama sura, halkan ayaan cidla ku dhintey, gabadhii reerkoodi wey xanaaqeen, reerkii ninkaa gar loo dhigtey, odayaal baa isku wada imaadey, geed weyn hoostiis baa la iska soo wada horjeestey, gabadhii reerkoodi baa la dhageestey cabashadooda, waa la wada maqlaa, odayaashii ninka reerkiisi baa hada laga rabaa iney hadlaan, odeygoodi ugu weynaa baa hadley oo intuu istaagey yiri, haye wiilkeygiyoow maxaa ka jira gabadha reerkooda waxa ay ka cabanayaan, wiilkii baa istaagey durbaba oo yiri, bishaas aan is qabney ee soddonka maalmood iyo habeen aheyd waxaan ka aheyn afar habeen inta kale gabadhaas waan is garaaceeney un oon la seexanayey, wiilkii baa hadalka sii watey oo yiri, gabadhiina waxey dooneysaa wax lagu ciyaaro aniguna waxaan doonayaa wax lagu dhalo,

ceeb baa ka dhacdey meeshii, laguna kala dareeer, gabadhiina meeshii baa lagu furey, heyhaata heyhaata limaa tuucaduuna

Nuune, I took the figure from the number of daily prayers, where one would definitely need to shower after jug-jug.

Not sure I got the conclusion of the story, lagu ciyaaro iyo lagu dhalo. She just wanted pleasure whilst he wanted to save his energy for impregnation miyaa?

Som@li   

Valenteenah.;736327 wrote:
Hey, hadey diyaar u yihiin inay shan jeer maalintii meydhaan, then good for them.

:D

Lool, @ Val and NUUNE waxa ay iso xusuusiey sheeka kale, Wiil iyo Gabadh baa is guursadey, Gabadhu waxa ay lahayd timo aad u qurux badan, oo ay aad ula dadaali jirtay, Dhererna badhida gaadhaya. Gabadha, qofba meesha qor xoon buu tusaaye, timaheeda dumarka oo dhan ba ka masayri jiray!

30 bari ka dib Gabadhii waa soo carartey oo reerkoodii u timi, ka dib markii marka gartii la maqlay, oo la dhegeeystay, Wiilka reerkiisa iyo Gabadha Reerkooda ay GEED wayn hoos fariisteen, Gabadhii oo ilmo indheheda ka socdaan, waxa madaxa ka qaadey maradii, kuna cabatey, IN BIDAARI gashay, JUG JUG awgeed! Timihii ilaa yaraan teed ay hagaajineeysey, Ku faani jirteyna ay u dhamaatey, oo Qubays awgii ay bas beeleen!

Halki markii codsigeedii la dhegeystey, lamaba sugin in ninka la dhegeesto, Halki baa lagu xukumay, Warqadeedii iyo gashigeedii la siiyey

Salamaad!

Miriam1;735935 wrote:
This is incredibly strange. So the entire point of the Obedient Women's Club ..... is to teach women to be good in bed and become the perfect sex worker for your husband....well top grades for the best whore! LOL

I wonder if men are taught to respect the wife's sexual needs as well.

ceeb. isku xishood walal. good muslim women are not suppose to enjoy sex. indeed when in the act of copulation, they must look up and count the tiles. personally, i would divorce my wife if i hear her moan.