Sign in to follow this  
Mrs Addam

I don't love him. Please help.

Iam married to a guy who claims his head over heels for me. However i don't feel the same about him. Its been three years we have been married and although we don't live in the same country i still can't help but wish he divorces me. I ask him neumurous times to divorce me but he refused. Now i,m stuck, my family they won't help . There are days where he is so mean to me. He would say things such as. You should be lucky that you have found me. Or i have done you a favor for marrying you. And more. It really hurts. I have discontinued my plan to go to college cuz it takes every day of my time to responser him.

My question is. Ma iska fasaqi karaa?.. And how do i go about doing this?. Do i have to go see a sheik to do this?.

Thanks in return.

And please this an important matter and a difficult situation that i,m in so give me straight foreward answers.

Thanks in return.

Tuujiye   

MRS Adam. I ain't gonna lie to you but you need to go to the mosque and have a shaax with the Imaam.... This is some serious stuff....

we do have our shiikh in SOL..sheekh Nur..but right now he is injoying his ramadaan and he is away.....

Let me try this..since this is your first post, I think is something serious no?..

Mrs Addam all you have to do is go to a mosque and tell the Imam everything you wrote here and why you can't be in that marriege... If you have asked diforce already and he said no, then I'm sure the shiikh's and the imam have better answer than everyone in here..............

Wareer Badanaa!!!

nuune   

Walaal, marka hore salaan, marka xigtana kusoo dhawoow SOL.

Arrintaadu saad sheegtay waa arrin aad u culus, una baahan in lala adeegsado culumo ama dad arrimaha bulshada mar kasta ku dhax jiro.

marka hore aan soo koobo in yar oo tusmo ah:

- Wiilka waad is guursateen

- Waalidiintaaduna raalli bey ka ahaayeen guurkiina

- isku waddanna ma joogtaan hadda

- Wax jaceeyl la dhahana uma qabtid waqtigan la joogo

- Mustaqbalkaagi waxbarasho ayaad beerdareesay si aad asaga u sponser gareeso

- Saddex sano mudda ahna waa laga joogaa intaad is guursateen.

- Furriin baad ka dalbatey wuuna kaa diidey

- Qoyskaaguna kuguma raacsano arrinta furniinka

Pointiyadaas kor ku qoran een kala soo dhax baxey qoraalkaaga waxey ii cadeenayaan:

- In aadan ku faraxsaneyn ninkan guurkii aad guursatey markii horeba

- In xattaa wax yaroo jaceyl ah aadan u qabinba

- In arrinta guurka uu ka danbeeyey waalidiintiina ama qoorta kuu galiyeen ninkaas

- In sababta ay waalidiintaadu/qoyskaagu kuu caawin karin hadda ay tahay wiilkaas ay kula rabaan inaad keento waddankaaga ood isla noolaataan.

Hadaba anoo sii tix raacayo hadaladaas, oodna go'aansatey inaad iska fasaqdo, kuna adkeesatey in hadduu ninka ku furi waayo aad fasaqdo, waxaan ku oran lahaa marka hore bal sheikh ka mid ah sheikhyada magaalada aad joogto u tag una sheeg arrintan, markaas sheikha waxa uu isku dayi karaa in uu xiriir la suubiyo familkiina kana dhaadhiciyo in aad rabto fasaqitaan maadaama uu ninkaagu diidey in uu ku furo.

Haddii lacalla ay dhacdo in waalidiintaadu ay kasoo hor jeestaan arrinta fasaqitaanka ama wax furniin la dhaho, waxaan kugu la talin lahaa arrinta kaligaa bey marka kugu ekkaani oo sheikh baad u tagaysaa warkana halkaas buu ku ekkaani adna halkaas ayaad mustaqbalkaaga ka sii wadan adoon lagugu dhibeeninn waxaadan raali ka aheyn, fakkir iyo walwalna halkaas kugu dhaafi, mustaqbal iyo nolol cussubna sameesan.

Marka anoo soo koobayo waxaad sameesaa tala ahaanteyda talooyinka isku mid ma ahanee tii kula wanaagsan unbaad qaadani:

- familkaaga mar kale ku noqo una sheeg ina aadan rabin ninkan furniinna rabto

- ninkaaga mar kale xiriir la suubi una sheeg inaadan dooneyn mar danbe ood rabto furriin

labadaas haddaad diidmo qayyaxan kala kulanto oo familkaaga iyo ninka kugu gacan seyraan wxaad kalood sameeni sidan:

- familkaaga usheeg inaad iska fasaqeeso ninka

- ninkaaga laftirkiisana la hadal una sheeg inaad xaq u leedahay inaad iska fasaqdo maadaama uu diidey inuu ku furo.

Markaad intaas ogeysiiso, ood hubsato inaad arrintaada familkaaga iyo ninkaagaba u bandhigtey ayaad la tashanaysaa sheikh, kaa soo kaa caawin doono qaabka wax loo fasaqo.

Ilaahey hakuu fudeediyo walaal, haddey taladayda kula gurracantahay ama kula fiicneyn ha qaadan, waxaa laga yaabaa inaad hesho talooyin ka fiican kana wanaagsan kana wax tar badan.

Aaliyyah   

M rs addam sis saad sheegtay u wanna divorce him, so what ubeen waiting for 3 years? ya ilahi sabar badnida, orad shikh u tag oo arintan si aad ka sameesid weydii, qof diinta si wacan u yaqaan ayaa faahfaahin percise ah ku siin kara. Good luck sis . wa salaam.

Shakti   

oye oye oye Mrs addam

1st my prayers r with ya.

2nd, talk to sheekh and do continue to post ur progress or sheekhs advise

3rd Do not let him tell u anything that makes u feel bad, NO one in this world has the right to make u feel bad unless YOU let them. So Ask him nicely to talk to u in a nice manner. If not, than hang-up the phone or give him a taste of his own poison... yell so load at him that he wonders if he called the wrong house!

Good luck sis..

Yes you can divorce him but I would also suggest that you speak with a Sheikh but make sure that you honestly tell him what is going on. Dont say I'mnot inlove because Sheiks don't beleive in love therefore he might try to convince you to stay in the marriage. Just state the practical aspect such as the fact that he is verbally abusive and that he is not here to take care of you. And Good Luck.