Sign in to follow this  
Che -Guevara

New Wardrobe-Yeey

Paragon   

KK, loool. Caadi ma tihid, walle. Mindhaa adaa ka baqaya adoo daallan in uu odayga qabowga kugu lugeysiiyo? :D

Emperor, sxbkkeey, war odeyga laftiisaaba shopping spree ku juree waa maxay waxbaa lala soo daahay? War aniga ab iyo isir uma lihi mushahaar sugiddii sxb. Odeyga anaa futishaar asli ah oo aan nakhshad ahayn ka gadi doona :D . Reminds me of my bacadle days. Aduunyo!

Haye, mushahaarka ma adiga unbuu kaa soo daahey mise raggoo dhan weeye? I think Nairobidii ay wax soo mari jireen baa mushkiladeysan ayaan filayaa :D .

PS: Waa la doogiye yaan la dacaroon :D .

NGOONE: LOL. Adeer the old man was sending a message to the Somali people. Yey lives, is getting better and will deal with the secessionists in due course.

This has nothing to do with Riyaale's holiday, after all Riyaale briefed the President on their way to London.

M/weyne C/Yusuf oo dhex mushaaxaya mag. London

Thats the message to the people who love unity.

Dhubad.   

Originally posted by Isseh:

quote:Originally posted by Dhubad:

madaxweyne6.jpg

Ok did Riyaale go to the mall of America

^Odayga is shopping at
PRIMARK ,
:D
it looks like he is looking for cheap deal. Good on you, its time to change those
Futashaari
;)

Lol.See ku garatay in uu Primark joogo?
:D
I know coz I was there a couple of days ago :D is the big one in Oxford Street !

Dhubad.   

Isseh yeah Odayga looks tight with cap. Seriously though, he looks healthy far from being in coma.....I laahay u i siyaadiyo hana soo hanuuniyo.

Dadkaana, war odeygan dhar inuu gadanayo ayaad u haysataan, socod-badni ayaa dukaankan la soo gashay smile.gif ee miskiinkan dhardhar iyo waxaas ugama cade waqtigaane.

N.O.R.F   

Originally posted by NGONGE:

^^ Doctor's orders. Less barees and meat, more exercise.

I just can't see him in a tracksuit running through the park with his iPod listening to LL Cool J's 'Momma said know you out' :D