Cowke   

PIC_2843.JPG?width=737&height=552

PIC_2856.JPG?width=737&height=552

PIC_2861.JPG?width=737&height=552

PIC_2876.JPG?width=737&height=552

PIC_2893.JPG?width=737&height=552

PIC_2848.JPG?width=737&height=552

Xaflad xariga looga jarayo dhismaha bander Qasim Mall oo kadhacday Bosaso

Xaflad maanta kadhacday gudaha magaalada Bosaso ayaa maanta lagufuray xarunta cusub ee ganacsiga ee loogu magacdaray Bosaso Mall waxaana xaruntan ay tahay meel aad uwayn oo suuq ah waxaana lagaheli karaa waxyaabo badan oo aad ugabaahnayd Suuqa .

Suuqan cusub ee Bosaso Mall ayaa waxaa maanta lagu soo bandhigay bandhig faneed aad uqiima badnaa waxaana shirkadaha maanta sida aad ah uga dhex muuqday bandhigaas kamid ahaa shirkada ilo-Tango,Shirkada Laasqoray iyo shirkado kale oo kuligood kahawl galla gudaha magaalada Bosaso ,Ururka Hodman Relief and dev. Organisation ayaa maanta soo bandhigay qalab aad ukala duwanaa kuwaas oo ahaa qalabka hidaha iyo dhaqanka waxaana aad loogu bogay farshaxanka ay soo bandhigtay Hodman .

Xaflada furitaankeedii ayaa waxaa kalmad qiima badnayd kasoo jeediyay Duqa degmada Bosaso A.risaaq xareed waxaana uu gudomiyuhu si aad ah ugu magahnaqay dadkii sida wayn uga qayb qaatay samaynta Suuqan Bosaso Mall oo lagaheli karo wax walba oo aad suuqa uga baahnayd.

Dhamaan masuuliyiintii kahadashay xaflada furitaanka bosaso mall ayaa cadeeyay in ay aad ugu faraxsanyihiin dhismaha iyo furitaanka furida xaruntan ganacsiga ee Bosaso Mall .

Waa markii ugu horeysay ee gudaha magaalada bosaso laga furo carwadan bandhigida alaabta ee shirkaduhu kusoo bandhigayaan qalabka kaladuwan ee ay gadayaan .

Hadaba Daawo Sawirada Aanu ka soo Qaadnay Xaflada Furitaanka iyo Agabka Quruxda badan ee la soo bandhigay.

Xasan Cabdi Farey (Xasan Gentleman)

SBC-International Bosaso .

Cowke   

Muhammad, it don't matter what shopping mall is this or that. However the kingz secured something no somalis have done. OIL. Kind of like how we used to be when we traded with oman-zanzibar-italy-britain, whilst other somalis were chasing goats.

Today we are the only region to come up with the OIL. Somaliland copied afterwards, but has no made no progress on it except POTENTIAL.

We are actually digging our oil at the end of the year and this will open up new sectors in puntland unseen in east-africa.

So sxb, plz save it. That little man u boast about egal was brought up by shamarke. lol

RedSea   

Here comes the famous faan of ilka pirateland. what mall? All I see is empty tukaan oo laba calal sudhan yihiin. Dream on son lool

If Puntland had oil you wouldnt be stuck in Oz working on minimum wage job. :D

Cowke   

who-me, I don't really pay attention to that kid. His people have never in history or today come up with innovations. They are the least of my worries.

The oil will progress and when the drilling starts and oil production begins, I will be in Puntland as civil engineer taking the huge construction projects that will follow through because I do have civil engineering batchelor.

Juje   

Originally posted by Cowke:

The oil will progress and when the drilling starts and oil production begins, I will be in Puntland as civil engineer taking the huge construction projects that will follow through because I do have civil engineering batchelor.

And to think that Duke assumes am your clone or the way round - strange.

Cowke please dont forget to mention the discovery of Natural Gas in the region.

Som@li   

Originally posted by who-me:

^ Does the progress puntlander are making bother you lad?

Xasadku waxa waxa Somali halka dhigay, Waxba la iskuma ogola.

Muhamad, If you not happy with any progress any Somali outside the triangle makes, Don't bother commenting.

Juje   

because I do have civil engineering batchelor.

Saxib wey isku ka tostey - hambalyo.

Lakiin sxb hana ceebeyn o keliiga wax walba ha isku ekeyn - the region is rich in and has vast civil engineers.

Cowke   

Juje, Duke just thinks everyone is a clone. Let him think that. We need to put our efforts into Bossaso. Remember Farole won't, he will be taking care of garowe only.

Juje   

Juje, Duke just thinks everyone is a clone. Let him think that. We need to put our efforts into Bossaso. Remember Farole won't, he will be taking care of garowe only.

Indeed, don't trust Farole.