Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Garaad Jaamac Finally Speaks Out

Reer xamarku waxeey yiraahdaan gaalka dil gartiisa nah sii, garaadka waa uu dagday beni aadamkunah waa qaldami karaa marka bal xoogaa aan u kaadino. Garaadka

NASSIR   

Sophist, Garaadka ma deg-degin ee dhibka jira ayuu ka hadley. Haddii aanan wax laga qaban oo meesha aanan si cadaalad iyo mudnaan ku dhisan wax loogu qaybsan saxib Puntland ku deysay oo waxay noqotey meel hal reer ama hal jifo leedahey. Wax baddan bay reer Sool, Sanaag, Hawd iyo Galbeedka Bari dulqaateen oo tanaasuleen. Haddana iska daa in wax loo garto , waxaa loogu sii daray dacaayad raqiis ah iyo idinkaa kala qaybsan. Soo ma dhici karto in beritoole ay dhibaato tan oo kale ah ku habsato reer tolkeen. Mise sheekadu waxay weeye. Si kastoo laguu caawiyoo, cudud laguu siiyo

Cajabayeey abaal aan la celin, ma carradiinaa leh

Iam an advocate of a bottom-up approach athwart political participation and economic development on a national level. Therefore, the coalition building efforts did not bear any fruits and or were scuttled in the sense of greed and clan interest. PL and SL in my view are a stepping stone to attain bargaining power in a Government of National Union . Sultan M. A Shire did not summon for the creation of USP for his own interest but he was cognizant of the lumbering provisions of a contract signed based on transient affinity rather than sturdy and irrevocable principle. It's just amazing the inhabitants of these lands have to give up so much of their rights for the sake of a fictitious umbrella.

Ninkaas Generalka ah, I thought he was a politician but he proved to be no more than a General who is content with Ministerial Post of another clan's House. And I believe wuxuu jagadaas uu qabteyna kama aheyn in uu tolkiisa ku liido ee waxay ka aheed yaanan ceeb iyo xan kaa raacin in kastoo qabiil wax ku dhisan yihiin, hadana waxay isugu soo urruurtey in qalad qalad lagu saxo, reerkuna ay jab iyo kala daadsanaan ay ku danbeeyaan.

Intaan qoomameyntu imaan, xaqdarada ay Puntland ku dhisan tahey hala saxo oo yaanan laysku xadgudbin.

Naxar Nugaaleed I am sorry to say this but the ssc clan must be united 1st. If they do that they could get what every they want. But unit is what counts.

ps: plus you are the vice president of the country what more do you need. LOL