Sign in to follow this  
NABAD x 3

Puntland: First oil well to start pumping shortly.

{African OIL} 13-03-09 Madaxa sare ee shirkada Batroolka ee African Oil ee fadhigoodu yahay magaalada Vancouver ee dalka Canada ayaa shaaca ka qaaday in shirkada ay bilaabi doonto dhamaadka sanadkan 2009 dhismaha ceel soo saara shidaalka oo laga hirgelinayo Puntland.

James Phillips ayaa arrintan shaaca ka qaaday shir jaraa’iid oo uu ku qabtay magaalada Dekadda Mombasa ee dalka Kenya oo uu hada ku sugan yahay.

James Phillips ayaa sidoo kale sheegay in dalalka Kenya iyo Itoobiya ay sanadkan ka bilaabayaan baaritaanka Batroolka iyo goobaha ay doonayaan labadaasi dal inay ka hawlgalaan.

Mr.Phillipes ayaa sheegay in hada lasoo gaba gabeeyey baaritaankii 1aad ee Puntland, Somaliya oo ay baarayeen shirkada IMC ee hoostagta shirkada weyn ee African Oil, wuxuuna sheegay in dhamaadka sanadkan 2009 ay u tilaabi doonaan dhismaha ceelkii ugu horeeyey oo shidaal kasoo saara dalka Soomaaliya.

James Phillipes ayaa sheegay in shirkadooda ay baareen dhul baaxadiisu dhan tahay 775km oo isku wareeg ah oo Puntland ku yaal halkaasi oo laga baarayey batroolka.

Mr.Phillipes ayaa sheegay in hada ay raadinayaan shirkad ay isla fuliyaan baaritaanka ay kasameyn doonaan dalalka Kenya iyo Itoobiya oo ay baari doonaan dhul balaciisu dhan yahay 1000 km oo isku wareeg ah.

Wuxuuna intaasi ku dara in shirkadooda African Oil ay hada raadineyso heshiisyo dheeraad ah oo ay la gasho dowladaha Afrika si ay wax badan uga qabtaan baahida ka jirta qaarada.

Bishii lasoo dhaafay ayey shirkada African Oil gadatay shirkada la yiraaho Lundi Petroleum AB, heshiiskaasi oo hada la sugayo inay ansixiso dowlada Kenya.

Shirkada African Oil ayaa dooneysa inay wax ka qabato baahida Batroolka ee Afrika gaar ahaan dalka Kenya oo bilihii lasoo dhaafay si weyn looga dareemay magaalooyinka Kenya. Sidoo kale dalka Itoobiya ayaa asaguna si weyn xooga u saraya in uu yeesho dhaqaale iyo awooda tamarta gaar ahaan batroolka.

Bishan ayaa lagu qabtay magaalada Nairobi ee dalka Kenya shir looga hadlo wax ka qabashada baahida batroolka ee bariga Afrika.

Widhwidh Online.

Just point of advise ,you will not be allowed to check in Puntland without proper Documents and passport written your Origins. Yes your Origin.Bal ka socda meesha

^^

Puntland will need us diaspora big time when things get rolling, it knows we have always been it's greatest backer, anything other than V.I.P treatment will be unacceptable. ;)

Just point of advise ,you will not be allowed to check in Puntland without proper Documents and passport written your Origins. Yes your Origin.Bal ka socda meesha

Mr Riyole, do you mean your somali origin or puntland origin, my British poassport says only Place of birth; Mogadishu, so will I have the permission to land,or will I need a back up from the Islaan. lol. :D

Ismahaan   

I heard puntland has proven oil reserves but www this is a great news.Puntland rich in minerals, fish, livestock and oil mmm-rich rich.

CHECK THIS OUT GUYS:

Originally posted by NABAD x 3:

quote:

Mr Riyole, do you mean your somali origin or puntland origin, my British poassport says only Place of birth; Mogadishu, so will I have the permission to land,or will I need a back up from the Islaan. lol.
:D
No No No, maya ,maya,maya, war not only the passport will be mentioned the place you were born, but Your true origin,Islaan backup will help very much so. But you have to be true puntlander and yes Diasparo will be allowed if the intention is to contribute not bring Chest vest bombs.

Originally posted by IsseRiyole:

quote:Originally posted by NABAD x 3:

quote:

Mr Riyole, do you mean your somali origin or puntland origin, my British poassport says only Place of birth; Mogadishu, so will I have the permission to land,or will I need a back up from the Islaan. lol.
:D
No No No, maya ,maya,maya, war not only the passport will be mentioned the place you were born, but Your true origin,Islaan backup will help very much so. But you have to be true puntlander and yes Diasparo will be allowed if the intention is to contribute but not to bring Chest vest bombs.

Pilgrim   

The terms of the PSA are very favourable to the Puntland Gov/ People when compared internationally

• The royalty rate for produced crude oil is set as a sliding scale with following rates:

Table 3: Royalty rate sliding scale from (bopd) to (bopd) royalty rate

- 25,000 4.0%

25,000 - 50,000 5.0%

50,000 - 75,000 7.0%

75,000 - 100,000 9.0%

100,000 and above 10.0%

Source: Range Resources

• Cost oil: after deduction of royalty, up to 70% of the gross income in each year will be put

towards unrecovered capital and operating capital and operating expenses

• Profit oil: after deduction of royalty and cost oil, profit is split 50% to the Puntland

government and 50% to other parties

• Taxes: any and all taxes that may in the future be imposed on petroleum operations shall be paid by the Puntland government on behalf of all parties out of the Puntland government’s

share of profit oil

Pilgrim   

Yes, according to historical data!

This time around, drilling is yet to commence, but AOC have reported positive seismic data.