Sign in to follow this  
Business_Man

SEXUAL ETHICS

Baashi   

Alle-i-Baahane,

With all due respect, you've just crossed the line saaxiib by doing character assassination to lady FF. In this biz of foruming we're not supposed to harbor grudges against anyone even if u don't see aye to eye in the topics discussed. Words have meaning and yes words do convey our thoughts yet at the same time this is the cyber world and not only we don not know each other but also our character screens are not an extention of ourselves, the real us. My big man an appology is in order!

Saaxiib anniga ha igu soo jeesan hadde, ogowna raggu waa kii is qabta marka la qabtana garowsada. Waa rug iyo rageed!

ALLE-UBAAHNE:

Femme Fatalena hadaad wadaad ku sheegtay, anigana waxaan leeyahay NGONGE waa shiiq kale!

Femme fatale koley aniga kheyr ayaan u rajeynayaa, mana is dhihi laheyn meel aan duco ku leeyahay ayaad uga yeeran laheyd si ey faataxada ama Quraan noogu aqriso,

Hey, where is Femme Fatale, that girl knows everything about S and L.

You're very smart. You have brains you never used. The next time you shave, could you stand a little closer to the razor?

------

Salaam

Sky   

thnx for the info, i never knew you would get ajar for sex if you do it legitimate. its like rewarding for eating candy.

ALLE-UBAAHNE=

what the hell is wrong with you man. your criticism on the info and the attack on femme fatale is too much, especially the latter man. why are people always fighting everywhere damn. life is too short to hate.

GUARDIAN=

your avatar looks scary. are you sure that is a women on the picture?

Baashi,

Saaxiib waa runtaa rag waa kii isqabta oo aan qaladka isku fiirsan, laakiin Character Assassination wax la yiraahdo ma qabi inaan sameeyay, balse waan ku ogahay inaad jeceshahay xaal marinta iyo in Dumarka Reer Darxumodiid aad la necebtahay dhibka.

Waxaan ka xumahay sida qaladka ah ee la ii fahmay, inta aanan dood iyo arimo kale sii galin, waxaan kuu sheegayaa horta wax walba oo la igu xukumo inaan qadanayo, laakiin Gabadhiina Femme Fatale dacaayada ay igu furtay diyaar ma u tihiin inaad igala xaashaan, oo hadii aan garta ku guuleysto, iyada xaal marin ma ii siineysaan?

Taas waa iga su'aal, marka hore. Waxaa intaas ii raacda horta waxaan kala garan la'ahay in Femme Fatale iga heshay iyo inay rabto hada ka dib iney i jeclaato. Koley wixii jiraa marbey soo bixi, laakiin u maleyn maayo anoo u jeeda Ina-Dhagax-Tuur inaan Femme Fatale dooranayo.

Baashiyoow, mar labaad waxaan leeyahay inaan howshaas fadhigeeda iyo gogosha aan qabno, isla markaasna wixii nalagu soo cadeeyo aan xaalmarinteeda diyaar u nahay.

Wabilaahi Towfiiq.

Baashi   

Alle-u-Baahane,

Awoowe horta waa waqtigaan rawixi jirey. Laakiin waxaan ku oran lahaa waxba ha la garamin haweenka e addigu dulqaado xitaa hadii lagaa gardaran yahay. Sideedaba haday kaftan dhaafto waa la isaga haraa. Cidii xoor ka maaleysa iyaggu ha wax ha ka dheefeen.

Annigaa cimaamad ku saaray ee awoowe ka har. Odayna waan ahay oo ducadeyda waa galab jimce in ay kacdana u badan ee waxaan ku leeyahay ducada addigu la har smile.gif .

Awoowe waa inoo isniinta hadde.

o0o   

first of all nice topic and most certainly enlightening.

as you may or may not know I am somewhat new to this thread but I will say that FF was one of the ppl who inspired me to sign up for this thread, walaahi she's very knowledgable alxamdulilah and a great sis as far as I know.

and lastly, when I first discovered this thread ppl were so loving and warm I don't know if it's just me but now a days all I see is ppl fighting over the slightest things. grow up ppl, seriously. :D

okay I'm done. thank you. *bows* icon_razz.gif

Taas waa iga su'aal, marka hore. Waxaa intaas ii raacda horta waxaan kala garan la'ahay in Femme Fatale iga heshay iyo inay rabto hada ka dib iney i jeclaato. Koley wixii jiraa marbey soo bixi, laakiin u maleyn maayo anoo u jeeda Ina-Dhagax-Tuur inaan Femme Fatale dooranayo.

Alle-Ubaahe, pat yourself on the back dear. You have mixed the lethal combination of arrogance with stupididty, quite successfully I should add. And not only have you drank every drop of it, but licked the bottle clean. I am too surprised to add anything else...and this ends here because we are ruining the Brothers wonderful and informative thread. If you have anything to say to me...pm from now on. I'm getting tired of these little spats.

Baashi:

Laakiin waxaan ku oran lahaa waxba ha la garamin
haweenka e addigu dulqaado xitaa hadii lagaa gardaran yahay

:rolleyes: And here I was thinking you were being nice and all. Your implying that anaa bilaawey soma'aha? Whatever.

Kiwich: JZK darling. smile.gif That was nice of you to say.