Sign in to follow this  
Liibaan

Somali president hails 'clear victory' in battle for Mogadishu

sool_boy   

^^lool.

i notced that in the early morning they fight good, and in the evening when tha qaat(Jaat) arrives they all go away looking for mijin qaada. :D

ANWAR   

^^¨^HE HE HE you are funny now but wait for wann they STOP YOU IN Mogadishu airport :D:D

VIVA SOMALI ARMY

610x.jpg they have shown REAL courage:D

Abwaan   

Originally posted by sool_boy:

^^lool.

i notced that in the early morning they fight good, and in the eveing when tha qaat(Gaat) arrives they all go away looking for mijin qaada.
:D

That was how things were for the last 19 years except kuwa wadaaddada oo jaadkoodu timir yahay...kana marqaan dhow...oo markii macaanku gaaroba hawshooda hore ka aada rather than kuwa jaadka oo u baahan habeen dhan inay raamsadaan.

Waxaa ka sii daran majority of these guys mushaarkooda is just qaad...they don't care if they get paid enough or not as long as supply of qaad iska socdo...and guess what kuwa taliyayaasha ahna caloola waaweyn baabuur iyo guryo ayey wiilashaan masaakiintaa ee intaas oo sano la isku laynayey lagana naxayn ka samaysteen!

You know kuwa wadaaddada sheeganaya dhibkooda...carruur Soomaaliyeed inta meel dheer ka soo safriyaan bay dagaal ay iyagu dano ka leeyihiin ku laynayaan, ilmahoodana qaar dibedda u jira iyo kuwo meelo nabada dega ayey u qaybsamaan.

Weli marna ma maqashay wadaad hebel wiilkiisii amase walaalkiis baa is qarxiyey amase wax gaareen?

ANWAR   

^^^ the only al-saba leader i have respect for is ABU MONSOOR cuz his 12 year old son deaid in the fighting of baydowa :(:(