Sign in to follow this  
Yaabka-Yaabkiis

Dhaqan badalmay, Dad horumaray

Xalane, cidina idinkuma haysato your 'rights'. In fact, any woman would love you if you were upholding your duties and responsibilities as a husband. The problem arises when the husband cannot fulfill these duties and responsibilities and yet still expects to be treated as the head of the household and kept around. If you're not of any use to your family, why should they keep you around? Especially if they don't need to. It's rough, but I think the bac madow is useful. :D

Originally posted by Dabshid:

Xagee lagu arkey dumar isku faanaya ninkaygu waxaas buu i qabtaa sida weel xallid, dhar dhiqid, iwm,Ilaah baa ina lehe waxyaabo laga xishooda jira!

LoL. What's good for the goose is good for the gander, Dabshid. Don't knock it till you've tried it. Washing up after yourself will make you more competent and well-rounded.

Mida kale, uma baahnid inaad iga acuudubilaysatid. Only modern men interest me.

Som@li   

^^I still remember this horrific image where I saw an old friend, his wife asking him to change for the baby, while she was on the phone, Subxanaalah, taasi waa naxariisdaro! And he obediently got up and carried out the task,

Alloow na astur! bal may u dirsado marka aan ka tagno :(

Raali ahow hadaan kaa diday, Mid modern ah oo aad raratid oo kaa aan kor ku sheegay ah baan kuu rajayn. :D

-Lily-   

And why on earth shouldn't he change his own child's nappie? Obviously she is on the phone and even if she wasnt and was just launging around doing nothing it would still be part of the job description of being a father, which by the way, has nothing to do with appearances.

I can see how to some of you this is rocket science.

Pujah   

^^I still remember this horrific image where I saw an old friend, his wife asking him to change for the baby, while she was on the phone, Subxanaalah, taasi waa naxariisdaro! And he obediently got up and carried out the task,

Alloow na astur! bal may u dirsado marka aan ka tagno
:(

And exactly what is wrong with changing your child’s diaper :confused:

I mean why have a kid if you cant take the responsibility that comes with it :mad: :rolleyes:

Yaabkiis...Waa ku fahme. I guess only thing to do is qofka inaad meel isla dhigtiin dantiina waxay tahay.

Kimiya....Blame society I guess. Sidaan ciyaalka u korino wiil iyo gabar way kharibaysaa.

LoooooL@Lily Shaabaash!

Captain-Xalane....Ninyahow waxaan cabsanaa guriga military camp inaad umalaysid reerkana recriuts kaagii.

Puuja...We would prefer Ciyaal sida other mammals camal inay horay kacaan and starting hunting within months. Damn human babies are very helpless. :mad:

Zafir   

Alloow na astur! bal may u dirsado marka aan ka tagno
:(

Raali ahow hadaan kaa diday, Mid
modern ah oo aad raratid oo kaa aan kor ku sheegay ah baan kuu rajayn.
:D

What I am really disheartened by is the fact; this father didn’t know the baby’s diaper needed changing. It took his wife who was on the phone to notice and tell him to change it.

Dabshidoow, Raga adoo kale ah hodhey baan u arkay, faataadhugleyn iyo gidaar ku kaadis oo iinaan wadhba u heyn baad meel kasta la fadhiisataaan. Dhalaanka is dhal oo ka dhaqaaji miyaad moodey? Mas’uuliyad in ay kaa saadhan tahay mi’yaadan ogeyn? Waxaad soo dhigtay nin nacass ah uun baa dhiga ee iswaanso adeer.

Val,alright,u have a valid point there.Not all could be said were responsible and on the other part,not all can be said are responsible too.Marka sheekada oo dhan ma aha in hal meel lagu kuuso ee waxaan ku iri,ragu waligood saan uma eesan dayacsaneen ee mushaakilka waxaa keenay islaanta reerka larabay ineey maamusho oo layiri adiga shaqey oo waxkasto maxuu ahaaye kala wad.Aduunyada hada ee raadinayan waa maxay oo awal aan jirin?Hablayahow iska iloowba kibirkan yar oo aad ku jah wareerteen.

Wale waxaase yaab ah sheekadi Guurka oo noqotay ama abu lix mitir ama abu kibir nooc minal bidraani.Waryee yaabka yabkis,sxb as i told u the educated spinsters wax dhaamo maleh,kuwaasa nolosha runta soo taabtay hadii kuwaas aad nafta siin weeysana dee mid reer baadiye ah oo magaceeda sida loo qoro aad adigu bartid ka raadso Dhulkii iyo Afriko and finally waxaad ogaata kuweenas wareersan wax dhaamo maleh.

^^^ Sxiiboow miyaadan ogayn in rag badan oo dhulkii ka keenay dumar, looga dhaqaaqay eerboorka? waxaase iigu daran marka aan maqlo mid westernka jooga oo isu haysta in gabadha afrika joogta ay asaga u sujuudo hase yeeshe ay xaafada darbiyadeeda kaga sheekeyso inay dalka un ooga baxayso :D aduunyo waa la kala war la' yahay ma istidhi?

Sxiibow waxaa qaldan sida wax loo raadinayo , waxa la raadinayo, halka laga raadinayo, marka la helana sida loola dhaqmayo!

Goormaa la liibanayaa, marka?

Guur haddu calaf ahayn lama helo

haddan la is afgaran ma waaro,

hadduusan niyad wanaagsan lahayna ma waaro,

haddaan isku dan la ahayn ma waaro,

Hadaan la isu qalmin ma waaro,

Hadaan ilaahay laga cabsana ma barakoobo,

Waa sida ay anigu ila tahaye'!

Cheers

Waxyaalo badan baa ka maqan qoyska soomaalida oo u baahan in la bedelo waxna laga qabto ,, u malayn maayo in halkan lagu soo koobi karo laakiin qoyska soomaalida walee dhib badan baa haysata ,,,,,,,,,,,,,,

Som@li   

Lily and Puuja,

It is dhaqan xumo iyo ixtiraam daro,in hooyodii oo joogta oo waliba ay martiyi joogo in ay saygeeda hawshaa u dirto.uff! bilaa dhaqanimada badatey baa keentay, iyo ilbaxnimo iska yeel yeel!

Zafir, Saxb, mudo badan baan joogay qurbaha weliba reer galbeedka, wax badan na waa waa arkey, Waxaan u malayn mid baa qool ugu jirtaaye , Rabi ha kaa furfuro! :D

i really dont mind changing my babes diapers!! i think it will be fun! but then again, wifey needs to gimme some special desserts!!

hey, tit for tat!! it works. try it.

Hunguri   

loooooool@Dabshid. Anigu waxaan odhanayaa waa halkii Qabyo weeye. "iska wada warbaa ka danbayne". Waamaxy diaper hala badalo iyadoo rag iyo dumar ay shir fadhiyaan. That is absolutely shame. A man should help his wife by what so ever, laakiin diaper iyo nappies isagoo shir fadhiya oo gole ka sheekaynaya :D . No, that is not his roll. The wife should handle it. And, nothing wrong with that.

PS:-

Advice to those, who are told to change the diapers in public. Waxaan idinkula talinayaa Baby-ga inta aad qaaddaan hab yar oo farsamo leh. Waxaad Gaysaan suuliga iyo meelahaa oo kasoo badala :D Rudy, this will work on u ;)

-Lily-   

Lily and Puuja,

It is dhaqan xumo iyo ixtiraam daro,in hooyodii oo joogta oo waliba ay martiyi joogo in ay saygeeda hawshaa u dirto.uff! bilaa dhaqanimada badatey baa keentay, iyo ilbaxnimo iska yeel yeel!

Dhaqan ama diin, mid dooro :rolleyes: