Sign in to follow this  
General Duke

They even lie about a ceasefire,,,

Dagaal culus ayaa waxa uu caawa ka bilowday abaarihii 7 fiidnimo agagaarka Stadium Muqdisho, Xarunta Xisbiga, Hotel Ramadaan, Isgoyska Cali Kamiin ilaa Isgooyska Faro Lansa ee magaalada Muqdisho.

April 3 . 2007 Radiofreesomalia.com

Dhawaaqa rasaasta dagaalkaan caawa socda la isku adeegsanayo ayaa waxaa laga maqlayaa inta badan magaalada Muqdisho, iyadoo halka ay dagaalada ka socdaan la isku adeegsanayo hubka cul culus iyo madaafiic xoogan.

Dagaalkaan ayaa kusoo beegmaya xili caawa ay Odoyaasha beelaha ****** ay sheegeen in iyaga iyo Saraakiisha ciidamada Ethiopian-ka ay soo kala saxiixdeen heshiis 2 qodob ka koobnaa oo kamid ahaa in meydadka kala aasto maalinta berito ah isla markaana khamiista kulan kale la iskugu yimaado, waa sida ay sheegayaan dad ku hadlaya magaca codka ******.

Xaalada goobihii lagu dagaalamay 4 maalin ee lasoo dhaafay ayaa shalay iyo maanta degneed waloow ciidamadii dagaalamay ay wali is hosfadhiyeen, iyadoo uu hubka gabaabsi ka yahay maleeshiyada ka soo horjeeda dkmg.

Waxii kusoo kordha dagaalkaan socda kala soo xiriira Radiofreesomalia.

^^^What people, cause aside from fake bravado all you have is nothing else.

Dear Rudy, these folks have never ever come across the like of Yey before, but they are learning hence all the requests for a ceasefire..

Wipe your tears!! clans boy. this aint the time. if u want u is welcome to join the men! the few, the somali, the proud!!

I could never do what u do!! round around like a lil gal, and clapp for your uncle...!!

My manhood does not and will not allow me to do that!!

^^^lol, dear Rudy you are indeed jesting, remember the TFG got rid of the clown courts who you used to loath. It will mop up Mogadishu of the clan millitias who you love.

It matters not what position you take, or the incoherent garbage you seem to spew, the TFG will clear the country of all undesirables..

Wigad   

So much for Cease fire we already knew it was not gonna last long but i was thinking the fighting would start thursday like the two previous wars.