Sign in to follow this  
xiinfaniin

Somali Parliament in Mogadishu

nuune   

Istaadiyoo Muqdisho xataa ma qaadeeso the 550 MPs, iskaba illoow Kona stadium, meel aan Nayroobi iyo Jabuuti aheen oo qaadi kartaa ma jirto.

Abwaan   

loool....don't worry about the space as you might know all of them will not come together at one time.......lol...........there will be many missing from meetings by chewing chat in Nairobi, receiving their benefit cheques elswhere, boycotting certain meetings and many more other reasons...therfore xaynta timaadda meel walbaa deeqda.

lol....runta haddii la isku sheego hadda tiradooda maba ka welwelsani oo tani waa na qabataye waxaa ii daran inay wax wanaagsan noo qaban doonaan iyo in kale iyo inay sidoodii MOOSHIN maalayacni ah oo qabiil iyo danaysi ku dhisan la wareegi doonaan.

Is the Tarabuunka still banaan ?? ,,, I think they can sit banaanka tarabuunka during their sessions ,,,, dhib ma leh, cadceeda way iska adkaysan doonaan ilayn dalkay u shaqaynayaaye ,,, :D

Abwaan   

Originally posted by J.a.c.a.y.l.b.a.r.o:

Is the Tarabuunka still banaan ??

It is still bannaan and that is where I and you will be saluting president Sharif insha Allaah January next year...lol...

I will be representing SOL Wardhiigleey and you will be representing SOL Hargeysa...hahaha

Is that when the two countries agree on bilateral relations ?? ,, Sure, we will be doing that IA .. It is possible that i will be the Ambassador to Somalia ,,,,, :D

Abwaan   

lol...JB...that is when Xamar shaqo lagaa siiyo oo aniga iyo adiga aan wada fiirsanno cayaar dhexmaraysa Gobollada Waqooyi iyo Jubbada hoose oo ay u kala ciyaarayaan, wiilkii Dheereeye iyo wiilkii A&T insha Allaah.

When you will be going to get your Somali passport from the Somali immigration in Mogadishu........hahahahahahahahaha...cause more clarification is needed for you to get the passport because of many anti-Somaliweyn views in the past so Hargeysa sent your application to Mogadishu........................

We can sit in Xamar at that time when i invite you to my office in the Somaliland embassy, then from there we can to to isbartiimada to watch the regional tournament between Somaliland and Somalia .................

I'm sure ,, we will meet A&T there ,,,,, :D

Kool_Kat   

^riyo.com/sland

Originally posted by Che -Guevara:

It might work if there are different shifts
:D

Ar idaa MN iyo warshadihii shiftiga aansoo xasuustee...

Xiinoow, hadaan Soomaali nahay, we are true believers of 'gacal isma cariirsho'...Marka 500 MPs say kuqaadaba waala qaadsiinaa...